Stránka 2 z 5
Napsal: pon 10.09.2007 23:35
od airbone
Dnes sa na mna lepil na dialnici jeden passat, nadpis vzadu nemal, takze neviem ci bol TDI. Nechal som ho predbehnut a hned som sa zaradil za nim a urval tomu trosku a tiez mozem povedat, ze nebolo jednoduche s nim drzat krok, nakoniec som to vzdal kvoli tomu, ze uz som mal na tachaci dost Urcite by som ho dal, ale ja sa nenecham len tak vyprovokovat k pretekom. Podla toho ako ten passat prasil, bud to bo V6 TDI 132kW, alebo benzin 2.8.
Napsal: pon 10.09.2007 23:44
od mufman
airbone píše:Dnes sa na mna lepil na dialnici jeden passat, nadpis vzadu nemal, takze neviem ci bol TDI. Nechal som ho predbehnut a hned som sa zaradil za nim a urval tomu trosku a tiez mozem povedat, ze nebolo jednoduche s nim drzat krok, nakoniec som to vzdal kvoli tomu, ze uz som mal na tachaci dost Urcite by som ho dal, ale ja sa nenecham len tak vyprovokovat k pretekom. Podla toho ako ten passat prasil, bud to bo V6 TDI 132kW, alebo benzin 2.8.
ještě člověk nezmí zapomenout na to W8, co tam strkali. To ma myslim jako jediny seriove vyfuky na obou stranach. Teda pokud myslis toho starsiho passata (B6).
Napsal: pon 10.09.2007 23:55
od NoCom
jj, ale toho asi poznas na prvni pohled, jak rikas ctyri loufy, a i vprevu ma W8 napis na masce...
ale tech 285PS tam moc nefunguje, i kdyz je to 4MOTION ... tim nechci rict, ze to nejede, jede, jak krava, ale jizdni vlastnosti nic moc...
Napsal: pon 10.09.2007 23:59
od pepus
NoCom píše:jj, ale toho asi poznas na prvni pohled, jak rikas ctyri loufy, a i vprevu ma W8 napis na masce...
ale tech 285PS tam moc nefunguje, i kdyz je to 4MOTION ... tim nechci rict, ze to nejede, jede, jak krava, ale jizdni vlastnosti nic moc...
jj, sem cetl na nekolika recenzich a rikaj tomu overpowered car (neboli ten motor tam nema co delat a navic to strasne zere )
potrebovali si pripravit pudu pro phaeton a trochu zvednout image...
Napsal: úte 11.09.2007 00:06
od NoCom
pepus píše:NoCom píše:jj, ale toho asi poznas na prvni pohled, jak rikas ctyri loufy, a i vprevu ma W8 napis na masce...
ale tech 285PS tam moc nefunguje, i kdyz je to 4MOTION ... tim nechci rict, ze to nejede, jede, jak krava, ale jizdni vlastnosti nic moc...
jj, sem cetl na nekolika recenzich a rikaj tomu overpowered car (neboli ten motor tam nema co delat a navic to strasne zere )

potrebovali si pripravit pudu pro phaeton a trochu zvednout image...
..asi tak nejak a presne, jak pises, zere to jak prorvany

byl to spis takovej ulet, Phaeton byl taky krok vedle, kdyz nepocitam ty pohodlne sedacky, ty byli snad nej ve sve tride...
ted novy passat s s 3.0i z audi cca 255PS je na tom o poznani lip...
Napsal: úte 11.09.2007 09:15
od Kail
No nevím,tak na rozjezd by TDSo určitě 2.0TDIčkařům podlehlo,protože odstupňování rychlostí je u TDS nic moc a do 2000ot to skoro nejede,ale jsem si jist že ve větších rychlostech nemá TDI šanci,TDI už poměrně brzo po překročení 100km/h docházej síly,zato TDS je tam teprve dostává

,ten šestivál je hold znát...
Napsal: úte 11.09.2007 09:56
od pepus
Kail píše:No nevím,tak na rozjezd by TDSo určitě 2.0TDIčkařům podlehlo,protože odstupňování rychlostí je u TDS nic moc a do 2000ot to skoro nejede,ale jsem si jist že ve větších rychlostech nemá TDI šanci,TDI už poměrně brzo po překročení 100km/h docházej síly,zato TDS je tam teprve dostává

,ten šestivál je hold znát...
sestival nesestival motor je to o 10 let starsi a sily dochazeji tak mozna 90ps TDIcku z oktavek, ta 136/140 ps varianta TDSku dokaze pekne zatopit
Napsal: úte 11.09.2007 11:01
od tds
pepus píše:Kail píše:No nevím,tak na rozjezd by TDSo určitě 2.0TDIčkařům podlehlo,protože odstupňování rychlostí je u TDS nic moc a do 2000ot to skoro nejede,ale jsem si jist že ve větších rychlostech nemá TDI šanci,TDI už poměrně brzo po překročení 100km/h docházej síly,zato TDS je tam teprve dostává

,ten šestivál je hold znát...
sestival nesestival motor je to o 10 let starsi a sily dochazeji tak mozna 90ps TDIcku z oktavek, ta 136/140 ps varianta TDSku dokaze pekne zatopit
souhlasím. hlavně jde o váhu vozu
Napsal: úte 11.09.2007 11:09
od airbone
Neviem naco porovnavate 140PS z okty/passata so starym TDS, co je rozdiel niekolkych rokov. Tu by bolo na mieste oktavku/passat 140k zrovnavat s bmw 2,0d (163k) a myslim ze by hned bolo jasne, kto je v dieselovych motoroch panom.... A stary TDS? Vtedy si myslim, ze neboli TDI motory, ktore by tiez boli nejako extra konkurencie schopne... - oktavia 1.9 66kW, 81kW. To iste pre passat, neskor prisli modely PD 85kW a 96kW (az v roku 2001). Tak isto v roku 1998 - V6 TDI 110kW 2,5 , neskor V6 TDI 120 a 132kW (2002). Ten V6 bol v ponimani TDI konecne jeden poriadny motor, prve verzie sa sice vraj dost srali, ale konecne spravny tah a nadherny zvuk. Sam som mal V6 TDI v passate 99, a maximalna spokojnost. Mozem povedat, ze tah mal naozaj enormny.
Na mieste by bolo teda TDS porovnavat maximalne s prvou verziou V6TDI z roku 98, ktora mala 150 konikov. Mozem povedat, ze malo to vynikajuci tah, ale nikdy som sa nevozil v TDS, teda nemozem povedat ako by to dopadlo. Skromne si vsak myslim, ze V6 TDI malo mierne navrch, ten motor mal totiz na svoju dobu vazne dobry tah, hlavne vo vysokych otackach (do 2000ot bol dost lenivy). Ale myslim ze porovnavat TDS s novym koncernovym 2.0 140pk asi nebude prilis vhodne z hladiska velkeho vekoveho rozdielu. To skor s novymi BMW dieselami, a tam by TDI zostal pekne s hanbou pozadu...
Napsal: úte 11.09.2007 13:39
od bmwfil
Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno

Napsal: úte 11.09.2007 13:46
od Atila
bmwfil píše:Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno

To je samozrejme blabol. Bavime se o sice deset let starem, ale na svou dobu high endovem sestivalci versus sice nova, ale socialni ctyrhrnkova motorace. Co x18d? Taky ostuda, protoze ma podobny vykon jako ta 2.0TDI (105kW) a to jeste az od pristiho modeloveho roku?
Napsal: úte 11.09.2007 13:51
od pepus
Atila píše:bmwfil píše:Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno

To je samozrejme blabol. Bavime se o sice deset let starem, ale na svou dobu high endovem sestivalci versus sice nova, ale socialni ctyrhrnkova motorace. Co x18d? Taky ostuda, protoze ma podobny vykon jako ta 2.0TDI (105kW) a to jeste az od pristiho modeloveho roku?
asi tak...
Napsal: úte 11.09.2007 13:57
od RuDoSh
TDS a 10 let stary motor?

Napsal: úte 11.09.2007 14:05
od matal
TDS se prodává cca od roku 1991,tedy je to minimálně 16let stará záležitost..

Napsal: ned 16.09.2007 12:56
od fotobobo
O vikendu jsem jel opet na dalnici, a nejaka blondynka si to tam valila v OII TDI tak 170 a docela ji to jelo. Nechal jsem ji predjet, a pak jsem se ji povesil s TDS na prdel. Napred se ji moc nechtelo uhybat, ale pak si to rozmyslela a uhla...To uz jsem tam mel ale 210 a docela spolehlive jsem ji zmizel
Ale nemam rad predhaneni se s nekym at all!
Tak ze E34 - E39 M5 na ne! A je klid
Nebo jeste 850 v manualu, a je klid taky.
Napsal: stř 26.09.2007 11:00
od vlukasek
Atila píše:bmwfil píše:Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno

To je samozrejme blabol. Bavime se o sice deset let starem, ale na svou dobu high endovem sestivalci versus sice nova, ale socialni ctyrhrnkova motorace. Co x18d? Taky ostuda, protoze ma podobny vykon jako ta 2.0TDI (105kW) a to jeste az od pristiho modeloveho roku?
Panove nechci delat chytreho,ale motor TDs byl na papire tak v roce 1988 a to VW nemelo nic podobneho jen Audi 2.5 TDI 5 ti valec 85 nebo 103kW.
Takze si myslim,ze pristi rok muzou TDSkari slavit kulate vyroci

Napsal: stř 26.09.2007 11:33
od Marten
Audi mělo 2,5 TDi 103 Kw až od roku 1994. Do té doby mělo jen 85 Kw.

Napsal: úte 02.10.2007 13:55
od Mutt
neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra

)
Napsal: úte 02.10.2007 14:25
od psena
Mutt píše:neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra

)
Pokud jsi nepodradil aspon na 4ku tak je jasny ze diesel ma vetsi tah a na pruznost ti da na frak.
Jinak co to ma sef za Passata?Nejsilnejsi ma 125KW a 0-100 za 8,6...to ti prece s 328 nemuze delat problemy.Ale je jasny, ze bez toceni do cervenyho uz to nepujde

Napsal: úte 02.10.2007 14:32
od Maikl
když už se tu píše i o tom uhýbání, tak se mi teď dost často stavá že mi, předemnou jedoucí vozidla, uhýbaj. Jezdim normálně, tak do kila, na nikoho neblikám, nelepim se nikomu na prdel..
tak teď nevím jestli je to dobře nebo špatně..
