Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 318is kupé VS. E36 320i kupé

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Koby »

Jestli nemáš love, tak fakt chvíli počkej a kup hned 328i nebo aspon 323i.
IS tě začně za chvíli líst na nervy... Jako nejede to špatně a furt patříš mezi ryhlejší auta u nás, jenomže chceš časem silnější... Já sem taky neposlech a na podzim nebo z jara du do něčeho lepšího.. Přijde mi, že skoro každej timhle prochází.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#22 Příspěvek od Marrtin »

Myslim, ze s tim hledanim "do roka" to jde rychlejc. Mam 328 pul roku a uz bych nejradsi M3. S jidlem halt roste chut...
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od ELiLOBO »

jde o to že mi jde opravdu jen o 318is nebo 320i, vím že mi doporučíte 28 nebo 25 nebo M3 :) ale opravdu chci buĎ 318is nebo 320i
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Spajky »

No ale my víme že nechceš
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od _peper »

Kluci ti tu radí dobře :)
Spajky má 2.0 chtěl by 2,8 :)
Castro měl IS má 2,8
Já mám IS a chtěl bych taky šesti vál, ale když 6hrnků tak jedině 323 nebo 325. 2,0 se nevyplatí kupovat, i když na druhou stranu je jich hodně, takže je z čeho vybírat.
polly1
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: pon 22.01.2007 01:00
Bydliště: Nýřany city

#26 Příspěvek od polly1 »

:D is sem sice neměl ale taky sem přešel na 6-tivál..no a co myslíš? tak za rok,za 2 vyhodim 2,0 a dam tam 2,5 :lol:
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#27 Příspěvek od Yngwie »

Kompanieros, pochopte, on chce 320ci nikoli 328ci...to bude chtit za rok. Za dalsi rok pak zjisti, ze mu nestaci 328ci a bude chtit M3...tam se, kdyz da buh, zastavi :D. Vsichni dobre vime, ze rady typu kup tohle nefunguji...ja to mel jednoduche..sel jsem do 328ci ze startu a nic silnejsiho neporebuj. Kazdy si tim holt musi projit sam. Takze mu doporucte nejslabsi r6, at si uzije trosku zvukove kulisy a ono ruku na srdce 110KW staci..pokud nechces poradat zavody a jezdit ja maniak v normalnim provozu.
Ali
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 07.04.2007 00:00

#28 Příspěvek od Ali »

_peper píše:Kluci ti tu radí dobře :)
Spajky má 2.0 chtěl by 2,8 :)
Castro měl IS má 2,8
Já mám IS a chtěl bych taky šesti vál, ale když 6hrnků tak jedině 323 nebo 325. 2,0 se nevyplatí kupovat, i když na druhou stranu je jich hodně, takže je z čeho vybírat.

Jo jo.. Jsem taky majitelem ISa, celkem cerstvým ( cca 2mes. ) i pres to, ze jsem z neho hodne nadsenej.. Jezdi skvele, tak uz jsem zacal pokukovat po 2.8 a samozrejme po M-ku, ale na to nemam.. :? Takze 2.8 je muj budouci sen.. 8)
Necekal jsem, ze to budu rikat tak brzo, ale do BMW to vazne chce 6ti valec. :oops:
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#29 Příspěvek od JIP »

Ali píše:
_peper píše:Kluci ti tu radí dobře :)
Spajky má 2.0 chtěl by 2,8 :)
Castro měl IS má 2,8
Já mám IS a chtěl bych taky šesti vál, ale když 6hrnků tak jedině 323 nebo 325. 2,0 se nevyplatí kupovat, i když na druhou stranu je jich hodně, takže je z čeho vybírat.

Jo jo.. Jsem taky majitelem ISa, celkem cerstvým ( cca 2mes. ) i pres to, ze jsem z neho hodne nadsenej.. Jezdi skvele, tak uz jsem zacal pokukovat po 2.8 a samozrejme po M-ku, ale na to nemam.. :? Takze 2.8 je muj budouci sen.. 8)
Necekal jsem, ze to budu rikat tak brzo, ale do BMW to vazne chce 6ti valec. :oops:


Už jenom ten zvuk šestihrnku...a pak ta prdel, jak na to v 60-ti dupneš, necháš tam hezky trojku a za okamžik už ve 160km/h řadíš neutrál s hubou od ucha k uchu... :lol:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od castro »

mno, jestli je to otázka pěněz, tak iS je dobrá volba... nevzpomínám na to auto nijak špatně... bylo spolehlivé, někdy když nebylo moc vedro tak to umělo jet moc hezky... a nežralo to až tak moc, pokud jsem na to pořád nešlapal... (to ale každé auto)....

s 328i jsem taky spokojenej ale občas si říkám jaký by to bylo s Mkem...

pak má člověk Mko, zvykne si a taky by chtěl víc...

Já si myslim, pořád lepší začít iSem, zvykneš si na zadní náhon, to auto tě snad hned nevycucne a pak zjistíš jestli ti vyhovuje nebo ne... Mě celkem to auto stačilo...
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#31 Příspěvek od papyk »

ELiLOBO píše:jde o to že mi jde opravdu jen o 318is nebo 320i, vím že mi doporučíte 28 nebo 25 nebo M3 :) ale opravdu chci buĎ 318is nebo 320i
Pokud jsi pevně rozhodnutý mezi těma dvěma tak běž určo do 320i, já teda iso nikdy neměl a netvrdím že je to špatný motor, ale 6tihrnek je 6tihrnek, vo tom žádná :wink: A stejně za čas budeš koukat po 2,5 nebo 2,8...... a když budou kačky tak M3.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Koby »

ELiLOBO píše:jde o to že mi jde opravdu jen o 318is nebo 320i, vím že mi doporučíte 28 nebo 25 nebo M3 :) ale opravdu chci buĎ 318is nebo 320i


Pokud uvažuješ teda jenom takhle, tak bych šel rozhodně do IS. Budeš jezdit tak o 1 - 1,5 litru mín, což pro někoho třeba neni velkej rozdíl - pro mě taky ne :-) ale jistý plus to je. když koupíš starší motor, jakože asi jo, když pohledáváš o těhle motorizacích, tak budeš mít menší pojistku, což je další jistý plus. S tim menší náklady na další udržbu, IS má většinou levnější díly je další plus.

Pro 2.0i mluví jenom to, že je seženeš líp v dobrým stavu a R6 - to je největší výhoda, ale platit kuli zvuku víc na všem ostatním a přitom to jede dá se říct stejně? To by se mi za boha nechtělo :)

Já říkám jednu vec - když R6, tak 323-325-328 atd. :)
A nakoenc říkám - svez se v obou a uvidíš :)
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Ivo »

to sou ale rady hlavně že rádí ti co něměli obě auta prosímtě svez se a uvidíš už mě ty řeči tady štvou a ručení je stejný U M44 a 2.0i M50 M42 v E36 nejede tak jako v lehčí E30
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Koby »

Ivo píše:to sou ale rady hlavně že rádí ti co něměli obě auta prosímtě svez se a uvidíš už mě ty řeči tady štvou a ručení je stejný U M44 a 2.0i M50 M42 v E36 nejede tak jako v lehčí E30


Obě auta jsem neměl, ale v obou jsem jel a se IS a 2.0 několikrát, po vyzkoušení dvou 2.0 jsem to okamžitě zavrhl, že to za to prostě nestojí, je to muj názor, je možný že ty 2.0 byly obě mrdky a taky píšu at se sveze taky sám :wink:

Já bych volil bud M42 nebo pak 2.0.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od castro »

Koby píše:Já bych volil bud M42 nebo pak 2.0.


mno a na to se tu myslim ptá, ne? :-) jestli iS nebo 320i...

Doporučuju 318iS, výkon za ty náklady je víc než slušnej... ;-) stačí najít pěknej kousek a bude to spolehlivý auto na denní ježdění a poskakování po městě... ;-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#36 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

z techto dvou 318iS, ale osobne bych chvili setril na slusnou 325i... mel jsem 2xiS, 320i, 325i, 325TDs, 328i a další řídil, ted mačkám nasraně plyn v M3 protože to nejede... a když budeš mít auto s 400PS, zase to nepojede po pár tejdnech :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od psena »

Hanz píše:z techto dvou 318iS, ale osobne bych chvili setril na slusnou 325i... mel jsem 2xiS, 320i, 325i, 325TDs, 328i a další řídil, ted mačkám nasraně plyn v M3 protože to nejede... a když budeš mít auto s 400PS, zase to nepojede po pár tejdnech :-)

Asi tak nejak...ja trpim nedostatkem vykonu uz hodne dlouho, u novyho vydrzi nadseni fakt tak tyden..moje predstava je ta, ze spokojenost ve me vyvola az sila, ktera se neda prenest na kola jeste na trojku...tedy cca 600-700 by teoreticky mohlo stacit.To je ovsem pro me jen pohadka...pro Tebe mozna blizka budoucnost. :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#38 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

psena píše:...pro Tebe mozna blizka budoucnost. :)

jestli myslis fun s autem v zime tak jo, jestli 325T tak pohled na rozdelanej komplet bejvak mi rika, ze jeste nejakej patek muzu listovat leda katalogem s bytovejma doplnkama :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Spajky »

Jóóo,bych se chtěl dožít doby,kdy budu říkat že Mko je nuda 8)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#40 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tohle je o trochu mensi nuda :-) M3 e46 s turbo kitem od HPF v. kompresorová v. vice mene serie :-)
http://youtube.com/watch?v=QAe9B6cIuGA
celkem narez...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět