Stránka 2 z 69
Napsal: pon 24.09.2007 12:45
od miloshm
Wallow píše:Divné je, že když auto stoji a nejede, tak na plyn motor můžu prohánět do jakkoliv vysokých otáček, a to klidně dlouho, a bez sebemenších problému - nic neškube, kontrolka motoru se nerosviti, motor se krásně nechá vytáčet. Jakmile se auto ale rozjede, je to v háji (cuká to, rosviti se kontrolka, pak to jede na jen na per valců).
Není to divný, protože při stojícím vozidle, i když šlapeš na plyn jak chceš, tak motor stejně jede bez zatížení.

Napsal: pon 24.09.2007 21:59
od Pepe
To může dšlat reduktor, nebo vstřiky. Při velkým zatížení mi to dělal reduktor, musel jsem dá silnější. Vstřiky mi taky ze začátku vypadávali, měli špatný odpor, tak je vyměnili a bylo to vpohodě.
Napsal: pon 24.09.2007 22:29
od illa-illa
Mel bych par dotazu
Zajimalo by me jake jsou tedy typy vstrikovani ... a jake jsou mezi nimi rozdily. Pise se tady hodne o tom sekvencnim, ale netusim co to znamena .. pokud mi nekdo poradi budu moc rad .. nebo mi prosim dejte adresu, kde se to muzu docist
Dale by me zajimalo jake jsou ceny techto prestaveb, zrejmne i zalezi na tom typu vstriku
Dekuji za rady panove

Napsal: úte 25.09.2007 00:12
od Wallow
Pepe píše:To může dšlat reduktor, nebo vstřiky. Při velkým zatížení mi to dělal reduktor, musel jsem dá silnější. Vstřiky mi taky ze začátku vypadávali, měli špatný odpor, tak je vyměnili a bylo to vpohodě.
Díky, už jsem se s tím zasztavil v servisu, kde mi to montovali. Po připojení řídící jednotky k diagnostice se zjistilo, že LPG jednotka nedostává signal z benzínového vstřiku na 5. válci. Nejdřív zkusili vyměnit řídící jednotku (LANDI RENZO OMEGA) za novou, žádná změna ale nenastala, bohužel. Filtr byl taky ok, takže jim tak nějak došly nápady. Řikají, že si s tím budou muset vyhrát asi celý den, z čehož nejsem moc nadšen

.
Tak trochu doufám, že je to třeba svíčkama, ale teď tam mám relativně nové BMW High Power BKR6EQUP, na které jsem najel na LPG cca 20000 km.
Ta chybovost při jizdě na LPG narůstala celkem progresivně, takže asi ještě zkusím vyměnit všechny svíčky. Co myslíte, má to cenu?
Napsal: úte 25.09.2007 08:09
od miloshm
Vyměnit svíčky má cenu - nestojí to horentní sumu a výsledek se dostaví hned. Můj servisák na LPG mě při potížích říkal, že to mám zkusit, protože by to stejně byla první věc, co by udělal až bych za ním dojel. Doporučoval svíčky Brisk Silver, tak jsem na něj dal a bylo po potížích. Třeba Ti to taky pomůže.
Napsal: úte 25.09.2007 08:57
od Marty_
Btw jakou mate spotrebu na lpg? Me zere 3,0i + cca 3,5l navic:( mimo mesto ca + 2-3 litry:( coz se mi zda docela dost..
Napsal: úte 25.09.2007 09:09
od Radim046
Mě žere 318i M43 E46 na lpg 9.5l/100 ..převážně mimo město..denně 100km
Napsal: úte 25.09.2007 10:23
od Wallow
Moje spotřeba u E39 525iT je dlouhodobě cca o 15 - 20 procent vyšší než původní spotřeba benzínu. Spotřeba na benzín (kombinovaná, ale více město) je za poslední dva roky přesně 9.8 l/100km.
Jinak mám toridiní nádrž kam se vejde 52 dcm3 LPG, párkrát se mi podařilo jezdit na LPG se spotřebou pod 10 l/100km (typicky na trase Praha-Karlovy Vary-Praha, kde nemá smysl to moc honit), takže jsem někdy ujel i o něco více než 520 km na jednu nádrž.
Napsal: úte 25.09.2007 19:02
od Boldor
Mě spotřeba vychází taky tak o 2-3 litříky vyšší..

Ale mám pocit, že jsem i trochu změnil styl jízdy s vidinou nižších nákladů

Napsal: úte 25.09.2007 20:43
od paveld
Vy co pisete ze mate vyssi spotrebu na LPG... co mate za system vstrikovani? Cetl jsem, ze sekvencni vstrikovani by melo jet i zrat stejne jako kdyz se jede na benzin.
Napsal: čtv 27.09.2007 09:12
od miloshm
Taky mám sekvenční vstřikování a spotřeba těsně do 12 litrů. Většina jízd okresky, do toho trochu dálnice a trochu města. Zrovna lehkou nohu nemám

Napsal: čtv 27.09.2007 13:22
od Marty_
paveld píše:Vy co pisete ze mate vyssi spotrebu na LPG... co mate za system vstrikovani? Cetl jsem, ze sekvencni vstrikovani by melo jet i zrat stejne jako kdyz se jede na benzin.
Sekvenci samo..
Napsal: čtv 27.09.2007 13:43
od Twisp
paveld píše:Vy co pisete ze mate vyssi spotrebu na LPG... co mate za system vstrikovani? Cetl jsem, ze sekvencni vstrikovani by melo jet i zrat stejne jako kdyz se jede na benzin.
taky sekvence a spotreba cca 1,5 l nahoru
Napsal: čtv 27.09.2007 16:04
od paveld
1,5l nahoru jeste jde.... pred pulkou rijna to v aute uz taky budu mit, tak napisu za kolik mi to jede. budu tam nechavat dat system AC v Praze na Harfe.
Napsal: pon 01.10.2007 23:48
od Twisp
Mam dotaz na ty kdo ma LPG nainstalovano, jestli Vam ukazuje spravne palubni pocitac aktualni a prumernou spotrebu (podle dotankovani jestli Vam to vychazi stejne) a to same - aktualni spotreba u ekonomeru?
Napsal: úte 02.10.2007 09:42
od skautik
ukazuje spotrebu benzinu ikdyz jedes na plyn
Napsal: úte 02.10.2007 12:10
od paveld
skautik píše:ukazuje spotrebu benzinu ikdyz jedes na plyn
tzn 0l? kdyz jedu na plyn a ne na benzin?
Napsal: úte 02.10.2007 12:16
od Twisp
paveld píše:skautik píše:ukazuje spotrebu benzinu ikdyz jedes na plyn
tzn 0l? kdyz jedu na plyn a ne na benzin?
kdyz jedu na plyn tak me ekonomer aktualni spotrebu ukazuje, ale zda se mi ze ukazuje vic nez je real, tak proto se ptam...
Napsal: úte 02.10.2007 12:29
od paveld
twisp: chapu proc se ptas, ale nepochopil jsem tu odpoved... taky me to zajima, budu mit taky brzy lpg.
Napsal: úte 02.10.2007 20:07
od Pepe
zpočátku mi palubák ukazoval o 2 litri mín, než jsem ve skutečnosti projel, poslední dobou mi ukazuje o 4,5 litrů míň.