Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 26.07.2007 21:15
od _peper
Brody píše:No i ta 316ka po tech dalkach jede pekne!A ani tocit nemusis!Nevim ja sem s tim motorem zatim spokojenej!
Ale jak dlouho ti to vydrží :lol:

Napsal: čtv 26.07.2007 21:20
od Brody
_peper píše:
Brody píše:No i ta 316ka po tech dalkach jede pekne!A ani tocit nemusis!Nevim ja sem s tim motorem zatim spokojenej!
Ale jak dlouho ti to vydrží :lol:
Jak to myslis!?Samozrejme dalsi motorizace bude 6 valec!Ale ted mi to zatim staci!Naucim se na tom v zime a pak se uvidi!Ale pokud se to nebude extreme srat tak si to zatim necham!

Napsal: čtv 26.07.2007 21:55
od Mikka_old
Kup si rovnou M3, ušetšíš za auta který budeš mít před ní 8)
Stejně u eMka většina z nás jednou skončí, je to jenom otázka času :lol:
Já mám e36 320i a zdá se mi, že těch 6 válců tam je jen na okrasu
:lol:

Napsal: pát 27.07.2007 09:42
od Fanny
castro píše:
Fanny píše:čepy, spojka, výfuk, ....
čepy? proč? protože to má o 50kg víc?
tak čepy zrovna ne :lol:, ale verim ze kdybych porovnal veskery ceny dilu 318iS a 323 tak ten 6ti val bude vychazet draz...treba jen ventilovany zadni kotouce. Proste pro BMW zacatecnika jednoznacne doporucuju iS.

Napsal: pát 27.07.2007 09:51
od castro
Fanny píše:
castro píše:
Fanny píše:čepy, spojka, výfuk, ....
čepy? proč? protože to má o 50kg víc?
tak čepy zrovna ne :lol:, ale verim ze kdybych porovnal veskery ceny dilu 318iS a 323 tak ten 6ti val bude vychazet draz...treba jen ventilovany zadni kotouce. Proste pro BMW zacatecnika jednoznacne doporucuju iS.
ventilovaný zadní kotouče? fakt? to se musim jít podívat... Mno ale jak často je měníš... ja bych zase nechtěl řešit na iSu rozvody, napínáky a kladky nebo co se to všechno mění když se to vy*ere, to je taky pěkná pálka...

Jako asi jo, nepatrně bude ten 6válec vyžadovat víc. Ale zase ta výdrž motoru je někde jinde než u 4válce, teda pokud si to auto někdo hodlá nechat déle...

Napsal: pát 27.07.2007 10:33
od Fanny
To Castro: no iSo ma retez takze toho bych se nebal... Stejne musi pocitat s tim, ze kdyz pude do BMW tak veskery ceny nahradnich dilu sou dost vysoky, ale zato aspon zazije skutecnou Freude Am Fahren :driver:

Napsal: pát 27.07.2007 11:14
od castro
Fanny píše:To Castro: no iSo ma retez takze toho bych se nebal... Stejne musi pocitat s tim, ze kdyz pude do BMW tak veskery ceny nahradnich dilu sou dost vysoky, ale zato aspon zazije skutecnou Freude Am Fahren :driver:
taky jsem si myslel že když má motor řetěz tak za jeho životnost se na to nemusí nikdy ani šáhnout. Někdo mě ale vyvedl z omylu. Konkrétně na tom isu ´jsem slyšel pohádky jak to někdo pořád měnil a měnil.. a bylo to docela drahý. Vydrží to rozhodně déle než řemen ale ty napínáky a kladky nebo co tam všechno je se časem musí měnit taky... Nevim, nejsem mekánik.

Napsal: pát 27.07.2007 11:28
od Fantucci
castro píše:mno řekl bych když už 8v 4válec tak alespoň 1,8. Ale stejně pořád to 318ti/iS je i do města výbornej stroj.

je to přesně na naskočit, popojet pár km... a tak na přeskakování po městě ideal...

Ale pak pojedeš na dovolenou, nebo nějakou dálku a sežere tě po dálnici ta 1.6ka víc než kdejakej 6válec nehledě na to že ta jízda bude otřesná a ve zběsilých otáčkách....
no nevím co je na jízdě po dalnici(speciálně na českých) s 1.6tkou otřesnýho. myslím, že 160km/h je úplně v poho.... Řekl bych, že nebezpečí jízdy ve vyšší rychlosti, než těch 160, spočívá ve stavu českých dálnic než v jízdních vlastnostech 1.6tky

já osobně nejsem žádný závodník takže dálnice kloboukem 130-160km/hod, na klimě 22 stupnů, a Chris Rea v kazeťáku... 8) . Ovšemže pro toho kdo chce závodit ať na dálnici nebo na semaforech 1.6tka není.

Napsal: pát 27.07.2007 11:51
od castro
to neni o závodění....

Příklad: jedeš 130 a před tebou kamión jede 100. V levém pruhu sposta aut co jedou 150. Tak a ted mi s 1.6kou rychle zrychli na 150 abys zbytečně neomezoval ty auta co jedou vlevo a přizpůsobil se na dobu předjíždění pokud možno jejich rychlosti aniž by ses musel za tim kamiónem táhnout dokud se ten levej neuvolní.

Je to fakt mnohem pohodlnější ježdění, mít zařazeno za 5 celou cestu a jen si hrát s plynem. Já taky nezávodím, jezdím 130-140 podle tachometru ale je to uplně něco jiného se silnějším autem než se slabým...

netvrdim že to s 1.6 nejde... ale stav dálnic je takovej že jezdit v pravém je otřes a na levý pruh to chce mít v zásobě nějaké koníky kvuli rychlejším reakcím plynu.

Já se zbavil ideálního auta do města - 318iS právě pro to že když jsem jel dálky tak to nebylo uplně ono... ale zase mi to ted ve městě kde jezdím 80% žere víc.. ale chtěl jsem auto na dlouhý trasy. Na semaforech a vubec město s tím jezdím ještě klidněji než s Isem, to neni o závodění... Jde o tu pohodu řadit si v 2500ot./min.

Jinak samo že to i s 1.6 jde. Měl jsem Feldu 1.3 a taky to šlo.... ;-)

Napsal: pát 27.07.2007 12:42
od Speedy
No ja jako prvni zadokolku koupil 323i, pak upgradoval na 328i a nakonec jsem skoncil u M3. Teprve ted mam pocit, ze to fakt jede :-)

Napsal: pát 27.07.2007 13:00
od George_D
Speedy píše:No ja jako prvni zadokolku koupil 323i, pak upgradoval na 328i a nakonec jsem skoncil u M3. Teprve ted mam pocit, ze to fakt jede :-)

Ale to zase za chvíli přejde co :twisted: :lol:

Castro: nehon přízpěvky, meleš dost blbostí 8) :lol:

Napsal: pát 27.07.2007 13:09
od castro
George_D píše:Castro: nehon přízpěvky, meleš dost blbostí 8) :lol:
to je z toho horka... :roll: :lol:

určitě to mam zapotřebí.... :roll: :mad: :P

Napsal: pát 27.07.2007 13:20
od George_D
castro píše: určitě to mam zapotřebí.... :roll: :mad: :P
............ty blbosti????? :lol: :lol: 8)

Napsal: pát 27.07.2007 13:57
od Zipp
Ach jo tak nevim kde co a jak..
316ka pro me asi neni protoze nejezdim zrovna pomalu a od auta chci sviznost.

318ka ISo. Je lakava nabidka i kdyz o ni toho moc nevim jen snad ze kompakt ma zadni napravu ma z E30 a je naprd.

Takze jediny rozumny reseni se mi zda 318ka v sedanu ale o ni nevim nic spotreba,dily atd :(

Napsal: pát 27.07.2007 14:07
od Misa
O motorech ti toho kluci napsali hodně - za sebe se můžu vyjádřit k volbě compact/cupé. Cenově by už měli vyjít nastejno cca, compact je praktičtější - je to hatchback, výborně se v něm vozí věci a je o něco menší a lehčí než sedan/coupé. Prostor v interiéru je úplně stejný. Compact má ovšem některé díly (např. karosařina od blatníků dozadu) specifické a tím, že jich tolik není, se pak náhradní díly špatně shánějí a občas jsou u druhovýrobců dražší. Má taky jinou palubku - převažuje názor, že ošklivější :lol: ale to je individuální.

S tou nápravou bych to neviděla tak tragicky - je tam zkrátka z předchozího modelu, protože auto není tak těžké jako sedan/coupé.

Být tebou vyberu si auto s tebou zvoleným motorem a ve výbavě, která ti bude vyhovovat, ať už je to compact nebo jeho větší brácha 8)

Napsal: pát 27.07.2007 14:14
od Petta
Klucííí taxi tu furt "nehoňte trika" a nedohadujte se, ktery auto je lepší :cry: Každý auto si najde svýho řidiče a i když nejsem zastánce slabších "nabojů", tak i ty slabší motory mají za určitých okolnosti a pro určitý typy řidičů, něco do sebe :wink: Tak mu tu napiste svoje navrhy a vuhody a nevyhody aut v urcity kubature a je to :-)

Napsal: pát 27.07.2007 14:16
od Misa
Určitě doporučuju přečíst tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ategories= pokud jsi už tak neučinil ...

Napsal: pát 27.07.2007 14:26
od petto
2castro:ja cestou z olmu do brna a z5 po dalnici neměl jedinej tebou popsanej prolem, za celou cestu mě předjel jeden jedinej lexus, jinak sem jel pořád v levým anikoho neomezoval, je pravda že motor točil okoolo 5tis, ale vydržel v poho :D spotřeba 10 taky nebyla nejhorší, tachometrovych 210 to udělalo :lol: 1,6 neni zas tak špatna, ikdyž už chci silnější, mám ho skoro rok a už to potřebuju :)

Napsal: pát 27.07.2007 14:38
od paveld
k ty dalnici: mam ted e36 320i, predtim jsem mel e30 316tku....na dalnici to jelo uplne jinak, spis je citit, ze ten 4val se tam tak trochu trapi, uz to neni pro nej, ten 6val jede jako nic. a i ve spotrebe je slusny rozdil, s 316tkou jsem po dalnici jel cca 110-120 za 8 litru, pak uz to slo k 10 a vice litrum, s 320tkou jezdim v prumeru 150 a spotreba kolem 8.

Napsal: pát 27.07.2007 14:39
od castro
Zipp: jdi do 318iS / 318ti ;-)

ale uplně nejlepší bude než do něčeho slepě skočit si vyzkoušet se svézt s různými motorizacemi a uvidíš sám.... hlavně vybírej pěknej kousek. To bych klidně měl i tu 318i kdyby byla hezká.

a díly jsou většinou za stejnou cenu, toho se neboj. Je to takovej mýtus že bmw má strašně drahý díly ale je to blbost a nenech se od lidí zmást. Ceny jsou myslim u E36ky stále přijatelné...

To platilo v devadesátých letech když to lidi srovnávali s dílama na Škodu 120 nebo Favorita....