Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Novacek

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od _peper »

Brody píše:No i ta 316ka po tech dalkach jede pekne!A ani tocit nemusis!Nevim ja sem s tim motorem zatim spokojenej!
Ale jak dlouho ti to vydrží :lol:
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Brody »

_peper píše:
Brody píše:No i ta 316ka po tech dalkach jede pekne!A ani tocit nemusis!Nevim ja sem s tim motorem zatim spokojenej!
Ale jak dlouho ti to vydrží :lol:
Jak to myslis!?Samozrejme dalsi motorizace bude 6 valec!Ale ted mi to zatim staci!Naucim se na tom v zime a pak se uvidi!Ale pokud se to nebude extreme srat tak si to zatim necham!
Mikka_old

#23 Příspěvek od Mikka_old »

Kup si rovnou M3, ušetšíš za auta který budeš mít před ní 8)
Stejně u eMka většina z nás jednou skončí, je to jenom otázka času :lol:
Já mám e36 320i a zdá se mi, že těch 6 válců tam je jen na okrasu
:lol:
Fanny
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Tišnov - Kuřim

#24 Příspěvek od Fanny »

castro píše:
Fanny píše:čepy, spojka, výfuk, ....
čepy? proč? protože to má o 50kg víc?
tak čepy zrovna ne :lol:, ale verim ze kdybych porovnal veskery ceny dilu 318iS a 323 tak ten 6ti val bude vychazet draz...treba jen ventilovany zadni kotouce. Proste pro BMW zacatecnika jednoznacne doporucuju iS.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od castro »

Fanny píše:
castro píše:
Fanny píše:čepy, spojka, výfuk, ....
čepy? proč? protože to má o 50kg víc?
tak čepy zrovna ne :lol:, ale verim ze kdybych porovnal veskery ceny dilu 318iS a 323 tak ten 6ti val bude vychazet draz...treba jen ventilovany zadni kotouce. Proste pro BMW zacatecnika jednoznacne doporucuju iS.
ventilovaný zadní kotouče? fakt? to se musim jít podívat... Mno ale jak často je měníš... ja bych zase nechtěl řešit na iSu rozvody, napínáky a kladky nebo co se to všechno mění když se to vy*ere, to je taky pěkná pálka...

Jako asi jo, nepatrně bude ten 6válec vyžadovat víc. Ale zase ta výdrž motoru je někde jinde než u 4válce, teda pokud si to auto někdo hodlá nechat déle...
Fanny
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Tišnov - Kuřim

#26 Příspěvek od Fanny »

To Castro: no iSo ma retez takze toho bych se nebal... Stejne musi pocitat s tim, ze kdyz pude do BMW tak veskery ceny nahradnich dilu sou dost vysoky, ale zato aspon zazije skutecnou Freude Am Fahren :driver:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od castro »

Fanny píše:To Castro: no iSo ma retez takze toho bych se nebal... Stejne musi pocitat s tim, ze kdyz pude do BMW tak veskery ceny nahradnich dilu sou dost vysoky, ale zato aspon zazije skutecnou Freude Am Fahren :driver:
taky jsem si myslel že když má motor řetěz tak za jeho životnost se na to nemusí nikdy ani šáhnout. Někdo mě ale vyvedl z omylu. Konkrétně na tom isu ´jsem slyšel pohádky jak to někdo pořád měnil a měnil.. a bylo to docela drahý. Vydrží to rozhodně déle než řemen ale ty napínáky a kladky nebo co tam všechno je se časem musí měnit taky... Nevim, nejsem mekánik.
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Klubové ID: 1047
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Fantucci »

castro píše:mno řekl bych když už 8v 4válec tak alespoň 1,8. Ale stejně pořád to 318ti/iS je i do města výbornej stroj.

je to přesně na naskočit, popojet pár km... a tak na přeskakování po městě ideal...

Ale pak pojedeš na dovolenou, nebo nějakou dálku a sežere tě po dálnici ta 1.6ka víc než kdejakej 6válec nehledě na to že ta jízda bude otřesná a ve zběsilých otáčkách....
no nevím co je na jízdě po dalnici(speciálně na českých) s 1.6tkou otřesnýho. myslím, že 160km/h je úplně v poho.... Řekl bych, že nebezpečí jízdy ve vyšší rychlosti, než těch 160, spočívá ve stavu českých dálnic než v jízdních vlastnostech 1.6tky

já osobně nejsem žádný závodník takže dálnice kloboukem 130-160km/hod, na klimě 22 stupnů, a Chris Rea v kazeťáku... 8) . Ovšemže pro toho kdo chce závodit ať na dálnici nebo na semaforech 1.6tka není.
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od castro »

to neni o závodění....

Příklad: jedeš 130 a před tebou kamión jede 100. V levém pruhu sposta aut co jedou 150. Tak a ted mi s 1.6kou rychle zrychli na 150 abys zbytečně neomezoval ty auta co jedou vlevo a přizpůsobil se na dobu předjíždění pokud možno jejich rychlosti aniž by ses musel za tim kamiónem táhnout dokud se ten levej neuvolní.

Je to fakt mnohem pohodlnější ježdění, mít zařazeno za 5 celou cestu a jen si hrát s plynem. Já taky nezávodím, jezdím 130-140 podle tachometru ale je to uplně něco jiného se silnějším autem než se slabým...

netvrdim že to s 1.6 nejde... ale stav dálnic je takovej že jezdit v pravém je otřes a na levý pruh to chce mít v zásobě nějaké koníky kvuli rychlejším reakcím plynu.

Já se zbavil ideálního auta do města - 318iS právě pro to že když jsem jel dálky tak to nebylo uplně ono... ale zase mi to ted ve městě kde jezdím 80% žere víc.. ale chtěl jsem auto na dlouhý trasy. Na semaforech a vubec město s tím jezdím ještě klidněji než s Isem, to neni o závodění... Jde o tu pohodu řadit si v 2500ot./min.

Jinak samo že to i s 1.6 jde. Měl jsem Feldu 1.3 a taky to šlo.... ;-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#30 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No ja jako prvni zadokolku koupil 323i, pak upgradoval na 328i a nakonec jsem skoncil u M3. Teprve ted mam pocit, ze to fakt jede :-)
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od George_D »

Speedy píše:No ja jako prvni zadokolku koupil 323i, pak upgradoval na 328i a nakonec jsem skoncil u M3. Teprve ted mam pocit, ze to fakt jede :-)

Ale to zase za chvíli přejde co :twisted: :lol:

Castro: nehon přízpěvky, meleš dost blbostí 8) :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od castro »

George_D píše:Castro: nehon přízpěvky, meleš dost blbostí 8) :lol:
to je z toho horka... :roll: :lol:

určitě to mam zapotřebí.... :roll: :mad: :P
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od George_D »

castro píše: určitě to mam zapotřebí.... :roll: :mad: :P
............ty blbosti????? :lol: :lol: 8)
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Zipp
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22.07.2007 00:00

#34 Příspěvek od Zipp »

Ach jo tak nevim kde co a jak..
316ka pro me asi neni protoze nejezdim zrovna pomalu a od auta chci sviznost.

318ka ISo. Je lakava nabidka i kdyz o ni toho moc nevim jen snad ze kompakt ma zadni napravu ma z E30 a je naprd.

Takze jediny rozumny reseni se mi zda 318ka v sedanu ale o ni nevim nic spotreba,dily atd :(
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

#35 Příspěvek od Misa Moderátor »

O motorech ti toho kluci napsali hodně - za sebe se můžu vyjádřit k volbě compact/cupé. Cenově by už měli vyjít nastejno cca, compact je praktičtější - je to hatchback, výborně se v něm vozí věci a je o něco menší a lehčí než sedan/coupé. Prostor v interiéru je úplně stejný. Compact má ovšem některé díly (např. karosařina od blatníků dozadu) specifické a tím, že jich tolik není, se pak náhradní díly špatně shánějí a občas jsou u druhovýrobců dražší. Má taky jinou palubku - převažuje názor, že ošklivější :lol: ale to je individuální.

S tou nápravou bych to neviděla tak tragicky - je tam zkrátka z předchozího modelu, protože auto není tak těžké jako sedan/coupé.

Být tebou vyberu si auto s tebou zvoleným motorem a ve výbavě, která ti bude vyhovovat, ať už je to compact nebo jeho větší brácha 8)
E87 120dA & G07 xDrive40d
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
Petta
Registrovaný
Příspěvky: 890
Registrován: stř 06.06.2007 00:00
Bydliště: Praga
Klubové ID: 1444
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Petta »

Klucííí taxi tu furt "nehoňte trika" a nedohadujte se, ktery auto je lepší :cry: Každý auto si najde svýho řidiče a i když nejsem zastánce slabších "nabojů", tak i ty slabší motory mají za určitých okolnosti a pro určitý typy řidičů, něco do sebe :wink: Tak mu tu napiste svoje navrhy a vuhody a nevyhody aut v urcity kubature a je to :-)
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

#37 Příspěvek od Misa Moderátor »

Určitě doporučuju přečíst tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ategories= pokud jsi už tak neučinil ...
E87 120dA & G07 xDrive40d
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
petto
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 12.03.2006 01:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 844

#38 Příspěvek od petto »

2castro:ja cestou z olmu do brna a z5 po dalnici neměl jedinej tebou popsanej prolem, za celou cestu mě předjel jeden jedinej lexus, jinak sem jel pořád v levým anikoho neomezoval, je pravda že motor točil okoolo 5tis, ale vydržel v poho :D spotřeba 10 taky nebyla nejhorší, tachometrovych 210 to udělalo :lol: 1,6 neni zas tak špatna, ikdyž už chci silnější, mám ho skoro rok a už to potřebuju :)
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od paveld »

k ty dalnici: mam ted e36 320i, predtim jsem mel e30 316tku....na dalnici to jelo uplne jinak, spis je citit, ze ten 4val se tam tak trochu trapi, uz to neni pro nej, ten 6val jede jako nic. a i ve spotrebe je slusny rozdil, s 316tkou jsem po dalnici jel cca 110-120 za 8 litru, pak uz to slo k 10 a vice litrum, s 320tkou jezdim v prumeru 150 a spotreba kolem 8.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od castro »

Zipp: jdi do 318iS / 318ti ;-)

ale uplně nejlepší bude než do něčeho slepě skočit si vyzkoušet se svézt s různými motorizacemi a uvidíš sám.... hlavně vybírej pěknej kousek. To bych klidně měl i tu 318i kdyby byla hezká.

a díly jsou většinou za stejnou cenu, toho se neboj. Je to takovej mýtus že bmw má strašně drahý díly ale je to blbost a nenech se od lidí zmást. Ceny jsou myslim u E36ky stále přijatelné...

To platilo v devadesátých letech když to lidi srovnávali s dílama na Škodu 120 nebo Favorita....
Odpovědět