Stránka 2 z 3

Napsal: pon 29.01.2007 13:38
od RedBaron
Napíšu to, co jsem napsal i tam, nechápu jak někdo může tvrdit, že je to znesvěcení BMW apod., tenhle čtyřválec a vůbec všechny čtyřválce od Hondy, na těch by se BMW mohlo učit, jak se takové motory dělají. Proti slabým a krátce žijícím 318kám a ISům to má dvojnásobek koní a dvojnásobnou životnost, podle mě super, chtěl bych si jednou sjet s dobrým čtyřválcovým BMW :)

BMW dělá super motory, ale ty začínají na 2.5 litru objemu a šesti válcích.

Napsal: pon 29.01.2007 13:57
od castro
asi si vytůnim ventildekl a pujdu se projet.. :lol:

Napsal: pon 29.01.2007 15:39
od Wolfi
castro píše:asi si vytůnim ventildekl a pujdu se projet.. :lol:
Má recht....živě si pamatuju na to, jak kdokoliv s BMW musel mít o "litr" větší objem, aby mě pojel v 1.6-kovém Civicu....

Napsal: pon 29.01.2007 16:40
od George_D
Přecijenom tam hraje roli i váha :wink:

Napsal: pon 29.01.2007 16:59
od Wolfi
George_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha :wink:
tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodné :lol: (nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)

Napsal: úte 30.01.2007 09:42
od George_D
Wolfi píše:
George_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha :wink:
tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodné :lol: (nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)
No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna není :wink:

Napsal: úte 30.01.2007 09:49
od RedBaron
George_D píše:No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna není :wink:
Honda 2.0 VTEC 240PS je naprosto standardní jednotka v Hondě S2000.

Napsal: úte 30.01.2007 10:20
od Wolfi
George_D píše:
Wolfi píše:
George_D píše:Přecijenom tam hraje roli i váha :wink:
tož to jo, co by né ..... ale mít z 1.6 ( 1.8 ) 160psů (170) bylo minimálně obdivuhodné :lol: (nebo z 2.0 240 psů u modelu s2000)
No to je sice pravda ale podle mě jsou to vrcholový motory ve sportovních verzích , což např IS zrovna není :wink:
Houbelec vrcholový, jedná se o standartní seriové motory 1,6 a 1,8 VTI (DOHC VTEC).
U té S2000 už motor nenesl označení VTI ale "jenom" i-VTEC. Navíc je pravda, že od roku 2004 měl obsah 2,2 s kódový značením motoru F22C1...

Na druhou stranu....hnaný zadek je hnaný zadek :lol:

Napsal: úte 30.01.2007 15:08
od George_D
No hezký akorát že IS je motor starej 20 let a ne 7 :lol: A honda se na 4vály specializuje, tak jedou, co je na tom tak divnýho, BMW umí zas 6 válců a proto nejspíš nemaj potřebu vyvíjet 4 vály k dokonalosti :wink:

Honda S2000 mi nepřijde jako masová seriovka, kterou bych běžně potkával v provozu 8)

Napsal: úte 30.01.2007 15:30
od Wolfi
George_D píše:No hezký akorát že IS je motor starej 20 let a ne 7 :lol: A honda se na 4vály specializuje, tak jedou, co je na tom tak divnýho, BMW umí zas 6 válců a proto nejspíš nemaj potřebu vyvíjet 4 vály k dokonalosti :wink:

Honda S2000 mi nepřijde jako masová seriovka, kterou bych běžně potkával v provozu 8)
Hele, tak trošku cítím z tvého příspěvku, že jako musíš mít poslední slovo jinak nejsi svůj....tak předně se nehodlám tady s nikým hádat ani kritizovat....jenom jsem psal fakta...vážně to z mé strany není žádná invektiva vůči BMW...jenom jsem poopravoval tebou uváděné udaje o motorech od hondy.....(vrcholové motory, litrový výkon apod.) Prostě když něco vím, rád se podělím a neberu to tak, že mám jakože v dané situaci navíc.

Motor 1.6 VTEC (DOHC=VTI) se začal dělat seriově od roku 1990 takže tenhle system (alá VANOS) je zhruba 16 let starý. motor Is se objevil shodou okolností plus mínus rok ve stejné době, takže má taky něco kolem 16 let (modelová řada E30).

Na tom že Honda stejně jako BMW jede se čtyř a šesti vály nic divnýho opravdu není...a model S2000 je v našich klimatických podmínkách rozšířený stejně jako jakýkoliv roadster nebo cabrio od BMW....zato obdobný motor se objevuje v Civic TyperR, Acord TR nebo Integra....

asi tak všechno co mě zrovna napadlo.......nic víc, nic míň
a nezlob se na mě :(

Napsal: úte 30.01.2007 15:37
od George_D
Ale já nemusim mít poslední slovo :lol: :lol: a nebral jsem to že něco kritizuješ, v poho no streeeeeeeees :lol: Měl jsem chvilku CRX tak vim že to jede ale taky vim že se to sere (měl jsem takovou tu starší generaci cca 2 měsice), ale nic proti Hondě mam ji taky rád, ale napsal jsi to sam zadohrab je zadohrab :wink:

Napsal: úte 30.01.2007 15:42
od Wolfi
George_D píše:Ale já nemusim mít poslední slovo :lol: :lol: a nebral jsem to že něco kritizuješ, v poho no streeeeeeeees :lol: Měl jsem chvilku CRX tak vim že to jede ale taky vim že se to sere (měl jsem takovou tu starší generaci cca 2 měsice), ale nic proti Hondě mam ji taky rád, ale napsal jsi to sam zadohrab je zadohrab :wink:
OK.... :D

Ani nevíš jak mě sralo to věčné popotahování ručky ...... a teď už nemusím ... teda když je kluzko a nekecá mi do toho ASC :oops:

Napsal: úte 30.01.2007 22:40
od Maikl
mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..

Napsal: stř 31.01.2007 00:11
od JFK
tady je to sama perla :lol:

nikdo snad nebochybuje o tom ze ten motor je spickovej (i kdyz to neni motor od bmw :lol: )...
v tom videu jde hlavne o to ze japoncik vymeni motor v bmw za hondackej, proste prdel, netreba resit kdo ma vetsi koule a vykon, ne? a dalsi pecka je Kejcak, kterej to cele zkoukne a testne "tim svym zpusobem" :lol: fakt bomba :lol:

Napsal: ned 04.02.2007 17:52
od RedBaron
Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.

JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt :D

Napsal: ned 04.02.2007 18:30
od kosh
RedBaron píše:
Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.

JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt :D
moje M3 nežere ani ml oleje

Napsal: ned 04.02.2007 21:14
od Wolfi
kosh píše:
RedBaron píše:
Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.

JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt :D
moje M3 nežere ani ml oleje
To bohužel já říct nemůžu....ale zase na druhou stranu 1l na 5000km prej není na TDSo žádná kakastrofa :? :?:

Napsal: pon 05.02.2007 01:04
od JFK
RedBaron píše:
Maikl píše:mi znamej řikal, že BMW mělo 4-válcovou M3 a výkon taky nebyl k zahození..
Jj, jedinej trochu povedenej čtyřválec od BMW, načinčanej, vytočenej a taky náročnej, hajsavej a pekelně drahej při opravách, mňamkové seřizování ventilových vůli pomocí podložek, navíc hladovej po oleji jako všechny ///M. Při objemu 2500ccm o 20% nižší výkon než tahle 2000ccm Honda. Prostě vynikající čtyřválec a BMW, to jsou dvě věci, který mi o sebe dost skřípou.

JFK: Keichiho fakt můžu, jednou bych se s ním chtěl svézt :D
ten ctyrvalec o kterem mluvis v "trochu" modifikovane verzi byl jedine DTM auto BMW (1990-1992), takze na nej muzeme byt pravem hrdi... tocil pry az 12 tis otacek a mel vykon 380 PS (2.5l)... a ty DTM skladal pro BMW pan Bervid... ano, DTM se delala i v Cechach a dokonce bylo nekolik ceskych teamu... :D :wink: pokud se v necem pletu budu rad kdyz me nekdo opravy a doplni... :idea: i u Bervid Prodrive si toho z te ery moc nepamatovali :lol:

Napsal: pon 05.02.2007 11:38
od Hyri
A Pan Koncek by tiez vedel hovorit o M3 E30 ... urcite kazdy videl JUKA v akcii...a totoho odjazdil hodne...vrchy a tak... k videni n TM DVD tusim 1 alebo 2.. :oops:

Napsal: pon 05.02.2007 11:54
od Lukas H.
Tady uz se zase srovnavaj jabka a hrusky.... :)