Napsal: čtv 19.01.2006 14:31
Super video
Ta jízda je libová 



Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Buď trochu optimistaJFK píše:jestli se bude na co koukat, tak team BMW to urcite nebude... velky uspech bude, kdyz dojede v zavode aspon jedno auto na bodech... a o jezdcich se vyjadrovat nebudu, Jack mel odejit uz pred peti rokama... nevim z jakeho duvodu si od toho tady nekdo neco slibuje, jedine snad z lasky k znacce, ale kvuli tomu ta Fjednicka nepojede ani o setinu rychleji, takze nevim nevim...
Odkud to čerpáš?alp píše:Maximální akcelerace pístů v motoru BMW P86 je 10 000 g. Jejich rychlost při plném výkonu je 40 m/s, což představuje zrychlení z 0 na 100km/h za 0,3 tisíciny sekundy. Na ojnici přitom působí síla téměř 3 tun.
Během průměrného závodu (300 km) dojde v motoru přibližně k 8 milionům zážehů.
Pro závodní, testovací i zkušební účely se vyrobí 200 exemplářů osmiválce BMW P86. Před jeho prvním testem 28. listopadu 2005 bylo zhotoveno 1329 nákresů v systému CAD.
Výroba sedačky pro jezdce (včetně vytvarování a odlití formy) trvá 24 pracovních hodin. Hotová sedačka váží mezi 2000 a 3000 gramy.
Nejméně 8 hodin potřebují mechanici týmu na rozložení, prozkoumání a opětovné složení vozu po nedělním závodě.
Tým spotřebuje během jediného závodního víkendu až 1200 litrů benzínu, mezi 60 a 80 litry motorového oleje a až 30 litrů oleje do převodovky.
nemá co dělat, tak si vymejšlíPavel H píše:Odkud to čerpáš?alp píše:Maximální akcelerace pístů v motoru BMW P86 je 10 000 g. Jejich rychlost při plném výkonu je 40 m/s, což představuje zrychlení z 0 na 100km/h za 0,3 tisíciny sekundy. Na ojnici přitom působí síla téměř 3 tun.
Během průměrného závodu (300 km) dojde v motoru přibližně k 8 milionům zážehů.
Pro závodní, testovací i zkušební účely se vyrobí 200 exemplářů osmiválce BMW P86. Před jeho prvním testem 28. listopadu 2005 bylo zhotoveno 1329 nákresů v systému CAD.
Výroba sedačky pro jezdce (včetně vytvarování a odlití formy) trvá 24 pracovních hodin. Hotová sedačka váží mezi 2000 a 3000 gramy.
Nejméně 8 hodin potřebují mechanici týmu na rozložení, prozkoumání a opětovné složení vozu po nedělním závodě.
Tým spotřebuje během jediného závodního víkendu až 1200 litrů benzínu, mezi 60 a 80 litry motorového oleje a až 30 litrů oleje do převodovky.