Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 19.01.2006 14:31
od martinm3
Super video :!: :wink: Ta jízda je libová :wink:

Napsal: čtv 19.01.2006 22:53
od matal
Videjka pěkný.. :wink:
a ta muzika k 1.mu videu ještě lepší..(Carl Orff-Carmina Burana)

Napsal: pát 20.01.2006 10:57
od Baxon
JFK píše:jestli se bude na co koukat, tak team BMW to urcite nebude... velky uspech bude, kdyz dojede v zavode aspon jedno auto na bodech... a o jezdcich se vyjadrovat nebudu, Jack mel odejit uz pred peti rokama... nevim z jakeho duvodu si od toho tady nekdo neco slibuje, jedine snad z lasky k znacce, ale kvuli tomu ta Fjednicka nepojede ani o setinu rychleji, takze nevim nevim...
Buď trochu optimista :)

Napsal: pát 20.01.2006 20:16
od Pavel H
alp píše:Maximální akcelerace pístů v motoru BMW P86 je 10 000 g. Jejich rychlost při plném výkonu je 40 m/s, což představuje zrychlení z 0 na 100km/h za 0,3 tisíciny sekundy. Na ojnici přitom působí síla téměř 3 tun.

Během průměrného závodu (300 km) dojde v motoru přibližně k 8 milionům zážehů.

Pro závodní, testovací i zkušební účely se vyrobí 200 exemplářů osmiválce BMW P86. Před jeho prvním testem 28. listopadu 2005 bylo zhotoveno 1329 nákresů v systému CAD.

Výroba sedačky pro jezdce (včetně vytvarování a odlití formy) trvá 24 pracovních hodin. Hotová sedačka váží mezi 2000 a 3000 gramy.

Nejméně 8 hodin potřebují mechanici týmu na rozložení, prozkoumání a opětovné složení vozu po nedělním závodě.

Tým spotřebuje během jediného závodního víkendu až 1200 litrů benzínu, mezi 60 a 80 litry motorového oleje a až 30 litrů oleje do převodovky.
Odkud to čerpáš?

Napsal: pát 20.01.2006 21:53
od lupik
Pavel H píše:
alp píše:Maximální akcelerace pístů v motoru BMW P86 je 10 000 g. Jejich rychlost při plném výkonu je 40 m/s, což představuje zrychlení z 0 na 100km/h za 0,3 tisíciny sekundy. Na ojnici přitom působí síla téměř 3 tun.

Během průměrného závodu (300 km) dojde v motoru přibližně k 8 milionům zážehů.

Pro závodní, testovací i zkušební účely se vyrobí 200 exemplářů osmiválce BMW P86. Před jeho prvním testem 28. listopadu 2005 bylo zhotoveno 1329 nákresů v systému CAD.

Výroba sedačky pro jezdce (včetně vytvarování a odlití formy) trvá 24 pracovních hodin. Hotová sedačka váží mezi 2000 a 3000 gramy.

Nejméně 8 hodin potřebují mechanici týmu na rozložení, prozkoumání a opětovné složení vozu po nedělním závodě.

Tým spotřebuje během jediného závodního víkendu až 1200 litrů benzínu, mezi 60 a 80 litry motorového oleje a až 30 litrů oleje do převodovky.
Odkud to čerpáš?
nemá co dělat, tak si vymejšlí :lol: :lol: :lol: 8)

Napsal: pát 20.01.2006 23:34
od Pavel H
On ma ten Alp pravdu. Ostatne jako vzdy :D :D :D . Fakt to tam je.
http://www.formule.cz/formule/index.php ... lanku=5844