Stránka 2 z 6
Napsal: pát 10.06.2005 13:06
od RostaO
...tak se taky pridam ke gratulacim. Myslim ze dobra volba pro fesaka psenu....uz se tesim na nejakej regionalek

Napsal: pát 10.06.2005 14:02
od psena
Urcite zustane origo, to auto to nepotrebuje a vsechny penize ted pujdou na technicky zalezitosti....
Jinak resim problem s tlakem oleje pri vyssich otackach, doufam ze to je jen cidlo, pokud to nebude jen cidlo, tak setrim na jiny motor!
Budu to mit udelany az v pondeli, takze do tebo kdyz neni jistota, tak to moc netocim, proste takovej sviznejsi klobouk.
Jinak, nejede to spatne, ale proti te moji 525i to zase takovej rozdil, kdyz ona ta mrska udelala 7,7 na 100....ted jsem to jeste moc nezkousel, takovy chaby pokus za 7 sec, coz neni zadna slava...
Napsal: pát 10.06.2005 15:41
od GeorgosAc
NICE NICE NICE Psena......
Napsal: pát 10.06.2005 16:12
od marwal
gratuluji k hezkému autu. Hodne štastných Km.
Napsal: pát 10.06.2005 18:16
od Tatros
Napsal: pát 10.06.2005 23:20
od adam
gratuluju! je to fakt nadhera! asi se s tebou budu muset zase nekdy svezt na regional

tak at jezdi...
Napsal: sob 11.06.2005 09:54
od Jason
Je to vazne krasny! Gratuluju!
Napsal: sob 11.06.2005 18:20
od Mad Max
Také se přidám ke gratulaci.
Dnes mě Pšena ve Vyškově svezl! Na to že má najeto přes 200T Km, tak táhne dobře. Vychytá pár mušek a bude určitě spokojený.
Ještě mě svezl M3Maniac ve své M3, také pěkné svezení a ty drifty.
Měl jsem dnes eMkovej den

Napsal: sob 11.06.2005 20:58
od psena
Tak Mad Max a potom Javak byli posledni kdo v tom ted nejakou chvili pojedou, dnes rekl ten dobre tahnouci motor papa....respektive je funkni, ale minimalne vacka je pytli.
Je to smutna pisnicka, ale ma dobrej konec, tomu verim, jen to chce trosku penez nervu a strpeni...
S kym jsem probiral muj problem s hlaskou o nizkem tlaku oleje, tak vezte ze to asi skutecne nebylo cidlo tlaku...
I kdyz od ctvrtka vecera se ta hlaska vubec neobjevila, dnes pri jizde na dalnici(150km/h 4000/ot) najednou randal jak hrom.Cvaka to pod ventilovym vikem, trosku mam pocit ze i dole, ale to si nejsem jistej.
Ja to vidim na druhej motor...a uz se na nej moc tesim

, jen se proste chvili neuvidime na srazech.

Napsal: sob 11.06.2005 21:39
od Jawak

ještě někdy po obědě jak jsme byli na tom letišti u Pustiměře jsem ti chválil spojku jak se zakousne a ty jsi nadával na ty 255ky gumy vzadu že se to nechtělo utrhnout...
Zkus nejdřív zjistit co by obnášela oprava, to by jsi věděl že ten motor je 100% ok, když koupíš jiný motor, bude určitě již ven z auta a kupuješ kočku v pytli...
Napsal: sob 11.06.2005 23:13
od matal
Pavel píše:coupe328 píše:Moc pekny kocarek,prijde trosku upravit design ci zustava origo?

víš jak to říká Matal:"origo je origo"

Přesně tak..
No, takéhle origo bych si taky nechal líbit..
Má na kakovémhle kousku Cenu něco měnit? Myslím vzhledově.
Napsal: sob 11.06.2005 23:16
od matal
Držím Ti palce, a? to dobře dopadne

Napsal: ned 12.06.2005 10:44
od Mad Max
psena píše:Tak Mad Max a potom Javak byli posledni kdo v tom ted nejakou chvili pojedou, dnes rekl ten dobre tahnouci motor papa....respektive je funkni, ale minimalne vacka je pytli.
Je to smutna pisnicka, ale ma dobrej konec, tomu verim, jen to chce trosku penez nervu a strpeni...
S kym jsem probiral muj problem s hlaskou o nizkem tlaku oleje, tak vezte ze to asi skutecne nebylo cidlo tlaku...
I kdyz od ctvrtka vecera se ta hlaska vubec neobjevila, dnes pri jizde na dalnici(150km/h 4000/ot) najednou randal jak hrom.Cvaka to pod ventilovym vikem, trosku mam pocit ze i dole, ale to si nejsem jistej.
Ja to vidim na druhej motor...a uz se na nej moc tesim

, jen se proste chvili neuvidime na srazech.

To se Ti stalo, jak jsme jeli spolu na Brno po dálnici? Já myslel, že máš hovor a proto zastavuješ u krajnice. Jinak bych zastavil taky.
Napsal: úte 14.06.2005 11:46
od psena
Takze na 80% to vypada na protocenou salku na ojnici.Ten zvuk se dost roznasi, a tak se mi to zda pod vikem.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.

Napsal: úte 14.06.2005 12:21
od dave
Tak at ti to dopadne. Moc pěkný auto to je.
Napsal: úte 14.06.2005 12:36
od Jirka-328
dave píše:Tak at ti to dopadne. Moc pěkný auto to je.
Taky ti přeju a? to máš rychle a levně v kupě, a? to může dělat už jen radost.........
Napsal: úte 14.06.2005 13:21
od skautik
preji at je to hlavne dobre opravene

Napsal: úte 14.06.2005 13:26
od Huska
psena píše:Takze na 80% to vypada na protocenou salku na ojnici.Ten zvuk se dost roznasi, a tak se mi to zda pod vikem.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.

Pseno nechci rýt, ale vyser se na opravy a vrat to auto. Nevím jakou spoluúčast slíbil minulý majitel, ale když se ti po týdnu totálně vysere motor tak ostatní díly nebudou až takové jak ted vypadá. Podle mě je to očividně vada o které prodávající musel vědět a máš nárok na vrácení peněz.
No a pokud se ti protočila ojnice na klice tak je potřeba udělat kompletní GO (i hlavu) protože když utěsníš spodek tak v krátké době odejde vrch. Přesně to se mi stalo, ale já to řešil druhým motorem.
PS: Každopádně přeji š?astnou volbu... není to tak jednoduché
Napsal: pát 17.06.2005 23:20
od matal
Jak pokračuje oprava? Nějaké novinky?
Napsal: sob 18.06.2005 08:23
od M3maniac
Huska píše:psena píše:Takze na 80% to vypada na protocenou salku na ojnici.Ten zvuk se dost roznasi, a tak se mi to zda pod vikem.
Duvod pravdepodobny ten, ze se ucpal nejaky kanalek, nebo spise se ucpal nejaky ventil na olejovem cerpadle.Vacky nahore se zdaji byt mazany v pohode.
Na vymenu pujdou samozrejme vsechny salky ojnicni i na klice.
Minuly majitel, prislibil financni spoluucast, takze to nebude tak zle.Do dvou mesicu to bude jezdit.

Pseno nechci rýt, ale vyser se na opravy a vrat to auto. Nevím jakou spoluúčast slíbil minulý majitel, ale když se ti po týdnu totálně vysere motor tak ostatní díly nebudou až takové jak ted vypadá. Podle mě je to očividně vada o které prodávající musel vědět a máš nárok na vrácení peněz.
No a pokud se ti protočila ojnice na klice tak je potřeba udělat kompletní GO (i hlavu) protože když utěsníš spodek tak v krátké době odejde vrch. Přesně to se mi stalo, ale já to řešil druhým motorem.
PS: Každopádně přeji š?astnou volbu... není to tak jednoduché
Tak to nechápu,to jako ty když prodáš auto v dobré víře,které ti jezdí třeba 2roky jako hodinky,myslím ted motor a prodáš ho a po týdnu se prostě motor vysere tak budeš vracet prachy? připadá ti to jako skrytá vada??? mi připadal ten motor před týdnem,že jde dobře... na to jak je starej,prostě podle mě zasraná smůla.... jinak mi te je pseno líto. Snad ti to dopadne dobře.
P.S. a to mi lidi pořád nechcou věřit že M5ky se sypou víc než M3
