Stránka 2 z 2

Napsal: ned 24.04.2005 23:17
od RedBaron
Já měl zatím NGK ve všem, některý bavory s nima jely ven origo a zrovna když jsem třeba NGKčka dával do šestky, tak proto že BOSCHky jsem vracel, byly vyrobené v Polsku a každá elektroda a izolant co pes to jiná ves.

Oni taky svíčky mají mít nějakou vzdálenost a nějak se dotahovat a jestli je tam někdo dá rovnou a dotáhne natvrdo a ještě namaže kolomazí, tak to pak bude honit všude možně, ale dobrýho chodu se nedobere.

Napsal: pon 25.04.2005 09:37
od Speedy
Tak to já mám ještě hodně práce před sebou. Nějaký ty orezlý růžky ošetřit jsu zatím brnkačka. Horší je, že mě po poslední akci cosi mlátí na zadní nápravě a zrovna z toho moc š?astný nejsem. Silentbloky na podelných ramenech jsem už vyměnil, je to pohoda a auto už neuskakuje do stran při průjezdech zatáčkou. Pak těsnění pod víkem ventilů, nový gumy, možná volant místo kormidla, rozpěrku mezi tlumiče, filtříček sání. no mám co dělat. Dále k tomu ještě zadní kotouče + desky, ostřik. světla, možná xenony. No do zimy moře práce :-) A pak zase znova :-)
Co já bych asi bez auta o víkendech dělal :lol:

Napsal: pon 25.04.2005 09:47
od Bombarder
Vymenili mi svicky, deli tam NGK a auto po 300km prestalo tahnout a jako kdyby vynechavaly valce.. :(

Napsal: pon 25.04.2005 10:01
od Speedy
Difny, já mám Boshe a pohoda. Ale po 500km taky moor netáhl, tak jsem svíčky dotáhl a vše ok.

Napsal: pon 25.04.2005 13:43
od LOPOLO
Bombarder píše:Vymenili mi svicky, deli tam NGK a auto po 300km prestalo tahnout a jako kdyby vynechavaly valce.. :(
Ja mel NGK ted a maximalni spokojenost ...