Stránka 2 z 3

Napsal: pát 21.01.2005 08:18
od voko21
alp píše:
Blumen_071 píše:
co se privodu paliva tyce tak miva extra benzinovou pumpu


jj, tu mam taky, spis mi jde o to, kde vhodne pichnout nadrz a cim :)


Za kolik jsi to koupil?

Napsal: pát 21.01.2005 19:34
od Fugo
v 750 to mám origo zapojení hadic viz ETK, schéma zapojení napíšu ale jak jsem psal je to pro Webasto kolem roku 91 vyndané z BMW to znamená že to je podle barev kabelů takže jestli nebudeš mít origo konektory s ustřiženýma zbytkama kabelů tak to bude krapet složitější.Když jsem to dával na jiný auto tak jsem to zapojil jednoduše do serie s topením a hotovo ohřívá to jak topení tak motor, je to auto hlavně na zimu a tak je lepší když má teplej motor, origo BMW ohřívá jen topení ale dá se to taky udělat vyndáním zpětného ventilu.

Napsal: sob 22.01.2005 19:40
od Fugo
Webasto řídící jednotka
konektor A
1- +12V do ovládání
2- x
3- +12V
4- +12V
5- do ovládání (červený)
6- relé ventilace

konektor B
1- palivové čerpadlo a (modrá) čidlo vzadu na bufiku (pojistka přehřátí)
2- kostra a kostra paliv. čerp. (hnědá)

konektor C
1- x
2- do bufiku (žlutá/červená) a čidlo vzadu na bufiku (pojistka přehřátí)

konektor D
1- (fialová) na bufiku do takový krabičky je na ní CGS a do dmychadla
2- (žlutá) žhavení
3- do ovládání (černá) a vodní pumpa
4- (červená) CGS na bufiku
5- (bílá) čidlo vedle hadice na vodu na bufiku
6- x
7- (oranž) čidlo vedle žhavičky na bufiku
8- (zelená) čidlo vedle hadice na vodu a čidlo vedle žhavičky


bylo to měřený na webastu které nebylo origo v BMW ale sedí to, to označení "do ovládání" to vedlo do spínacích hodin přivedením +12V na jedn z těch kabelu se to spustí.

Měření:

konektor na bufiku od čidla modrá

1-2- čidlo (modrá) (to je ta pojistka přehřátí) -0.26 ohm
3-4 čidlo (bílá/zelená) střed bufiku 0.85 Kohm
5-6 čidlo (oranž/šedá) u žhavičky
7-8 CGS (červená/červená) 3.92 ohm
9-10 dmychadlo (fial/fial) 1.01 Ohm
11-12vodní pumpa (černá/hnědá) 16.5 ohm

konektoř do řj
B1-B2 - 9.6 ohm
B1-C2 - 0.36 ohm
D1-D4 - 4.03 ohm
D1-kostra - 0.96 ohm (na BMW 2.58 ohm) vzduch
D2-kostra - 0.66 ohm
D3-kostra - 15,15 ohm (na BMW 2.66 ohm) voda
D5-D8 - 0.904 Kohm
pal čerp. 8.9 ohm

tak je to trochu zmatený na první pohled ale dá se to podle toho zapojit
fotky ještě připojím.

Napsal: sob 22.01.2005 19:57
od Fugo
bufik

Napsal: sob 22.01.2005 20:00
od Fugo
bufik

Napsal: sob 22.01.2005 20:01
od Fugo
jednotka

Napsal: sob 22.01.2005 20:03
od Fugo
pal.čerp.

Napsal: sob 22.01.2005 20:05
od Fugo
neco k benz pumpě snad nějaký zásobník nebo tlumič rázů, tohle webasto je z BMW 750iAL rv.88 v rv.91 tam¨tohle už není

Napsal: sob 22.01.2005 20:06
od Fugo
zpětný ventil topení aby šla teplá voda jen do topení

Napsal: sob 22.01.2005 22:51
od Kubajs
Fugo píše:jednotka

tadle mizerná jednotka mi v autě chyběla,nová stojí 10k

Napsal: ned 23.01.2005 09:45
od Mad Max
Nešel jsem ten letáček!!! Je to Webasto
Webasto Thermo, s.r.o.
Na Strží 35
Praha 4
02/4104 5450-7
e-mail: webasto.cz@telecom.cz
www: http://www.webasto.cz

V autě mám origo BMW bufík.

Napsal: ned 23.01.2005 12:50
od Kubajs
koupil sem tu jednotku od p.Čermáka za 1500,dělal několik let u Webasta,ale má věčně moc práce,jinak mam kontakt na pana Jiřince-602333294má dílnu na libuši a dělá přímo jenom webasta

Napsal: ned 23.01.2005 13:18
od Martinéz
Mad Max píše:Nešel jsem ten letáček!!! Je to Webasto
Webasto Thermo, s.r.o.
Na Strží 35
Praha 4
02/4104 5450-7
e-mail: webasto.cz@telecom.cz
www: http://www.webasto.cz

V autě mám origo BMW bufík.


prosim, to ovladani bufiku mas klasicky na BC? ty mas velkej BC, vid? resim totiz, zda kdyz si poridim velkej BC, neprijdu o to ovladani..

Napsal: ned 23.01.2005 19:42
od Fugo
na velkym je to taky tlačítko "ZEIT", benzin si to bere před benz. pumpou (všeobecně) na BMW nevim nekoukal jsem.

Napsal: ned 23.01.2005 19:47
od Mad Max
Mám v autě ten velkej BC a tlačítkem ZIET se mi zobrazí spínací čas 1 a 2. Pak Bufik jede cca 30 min. a automaticky se vypne. Součastně se spustí vyhřívání zadního okna a sedaček.

V létě můžu tímto spůsobem rozpařené auto vyvětrat.

Mám tento BC.

Napsal: ned 23.01.2005 20:32
od Martinéz
tak to je fajn.. cili mi staci sehnat velkej BC a ten uz zvladne vse..

Napsal: pon 24.01.2005 09:54
od skautik
Martinéz píše:tak to je fajn.. cili mi staci sehnat velkej BC a ten uz zvladne vse..


je to tak, stejne to funguje i u e36

Napsal: pon 24.01.2005 10:17
od darmon
Martinéz píše:tak to je fajn.. cili mi staci sehnat velkej BC a ten uz zvladne vse..
ne, protoze jsou dve varianty, jeden ma nakej proste zbytecnej timer co meri nakej cas od zacatku jizdy a tak. druhej ma bud spinani ventilace nebo ventilace a nez. topeni.

Napsal: pon 24.01.2005 10:18
od skautik
darmon píše:
Martinéz píše:tak to je fajn.. cili mi staci sehnat velkej BC a ten uz zvladne vse..
ne, protoze jsou dve varianty, jeden ma nakej proste zbytecnej timer co meri nakej cas od zacatku jizdy a tak. druhej ma bud spinani ventilace nebo ventilace a nez. topeni.


aha takze je to obsahem prom toho bc, takze to same i u e36

Napsal: pon 24.01.2005 10:21
od darmon
si nak protirecis s tim co jsi psal v 24-01-2005 08:54 :)))))