Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
Mkalous: tady to máš z dalšího zdroje ... myslim, že definice řídící elektronika je u mě pojata názvem regulátor, jinak v podstatě se v závěru pak dostaneš na podobnou cenu jako jsem psal já
asi mas pravdu jinak psal to Hertz1 a delali mu to prave v PAS - zabreh
jinak take pise, ze mu tam vlastne dali tu tlakovou cast funglovku + tesneni a tu starou mu vratili
Hele na zabreh se viser...pac ti jsou nejdrasi v okoli,me jen cerpadlo na tds pretesnovali a stelo me to 5litru.A cela repase by tebe vysla oklo 15litru pac mas 93r.v. Mam tu k mani repasovane pred rokem v Boschu a necham ho za setku...604260167.
Marek-is píše:Hele na zabreh se viser...pac ti jsou nejdrasi v okoli,me jen cerpadlo na tds pretesnovali a stelo me to 5litru.A cela repase by tebe vysla oklo 15litru pac mas 93r.v. Mam tu k mani repasovane pred rokem v Boschu a necham ho za setku...604260167.
teď nevím komu ta odpověď byla
ale určitě ne na mě.................................nebo