Stránka 2 z 2
Napsal: ned 28.11.2004 20:28
od LOPOLO
RedBaron píše: Podívejte se schválně do svých manuálů, je tam napsáno, že pokud chceme motor promazat při opravdu nízkých teplotách (-20°C), není na škodu podržet po startu plynový pedál na 2000 otáček. Takže všeho s mírou.
Tohle mi auto dela samo ... tesne po startu mi otacky na 2 sec skocej tak na 2100ot/min ..
Napsal: ned 28.11.2004 21:09
od Zave
me to taky vylitne ale tak na 1900 a pomalinku to klesne na 1500 (tak 2 vteriny) a pak to uz rychlo sleze dolu na zvysenej volnobeh- cca 800 otacek a pak po zahrati tech 650 nebo kolik tam je...
Napsal: pon 29.11.2004 05:21
od MIKI
Pyron píše:Roštujutu hned po startu na 6 tisíc... je to přeci BMW, to vydrží všechno!

Se mnou se ráno taky nikdo nesere, když vstávám do rachoty..

Napsal: pon 29.11.2004 13:42
od Jawak
Pyron píše:Mám s tímto související dotaz - pokud se motor nedokáže zahřát na provozní teplotu (resp. střed budíku teploměru), je problém v termostatu?

Za jak dlouho?
Pokud stále, tak je problém v budíku, nebo byl, u mé 320i
Pokud je termostat venku, nebo stále otevřený celý oběh chladící kapaliny, trvá to trochu dýl.
Pokud je termostat v háji/zarezlej, respektivě zavřenej, chladí se motor jen na "malý zahřívací okruh", to jsem zažil u Ochcáfky, začala "vařit" a chladič byl studenej... Vyměnil jsem termostat a pak se ukázalo, že je to vodní pumpa, páč se nevracela voda přes Ausgleichsbehälter, sakra, té nádržky, kde se nalívá chladící kapalina, u 6tihrnců součást chladiče a u 4hnků někde bokem, třeba u 318TDS na místě vzduchového filtru (kastlíku).
Jó, praxe u BMW Bonn a u Auto Thomas (VW, Audi, Scháde) se docela osvědčila

Napsal: pon 29.11.2004 16:03
od voko21
Dande píše:Zave_M50 píše:Pivson píše:No a pak taky jedu klobouk

Sme dva...

Už tři

Já to točim za studen jenom do 2tis. Jenom aby se trochu točilo turbo a hezky se promazávalo.

Napsal: pon 29.11.2004 16:51
od Speedy
Vono taky nejde jen o teplotu chladící kapaliny a oleje, ale taky vůle v klikovém mechanismu, vaček atd. Každopádně jsem někde slyšel, že prohřátý miotor je po ujetí cca 15-20km.
Každopádně mě nejvíce pobaví škodofkáři, kterým to nechce chytnout, protože vytáhnou sytič, pak pěkně pořádně prošlápnout plny, tím to uchlastaj a ne a ne natočit, A pak když to chtne, tak pořádně za studena protočit nejlépe do 7tisíc....

Napsal: pon 29.11.2004 19:17
od Jawak
Speedy píše:Vono taky nejde jen o teplotu chladící kapaliny a oleje, ale taky vůle v klikovém mechanismu, vaček atd. Každopádně jsem někde slyšel, že prohřátý miotor je po ujetí cca 15-20km.
Každopádně mě nejvíce pobaví škodofkáři
Nejen ti

Napsal: pon 29.11.2004 23:07
od psena
To neni do 7000 ot/min to jen tak zni....maji tam slaby 3 000
Napsal: úte 30.11.2004 10:08
od Jawak
psena píše:To neni do 7000 ot/min to jen tak zni....maji tam slaby 3 000
Jo pravda...

Teď mě taky dochází, že v LSce otáčkoměr byl a na 2500 rpm už byl max výkon

Ony Jawičky taky netočí víc jak 4k rpm, ale to je zase o něčem jiným, kadla-kadla rulezz

to je sakra muzika

Napsal: úte 30.11.2004 10:18
od voko21
Napsal: úte 30.11.2004 11:35
od Dande
300 z místa

Napsal: úte 30.11.2004 12:07
od Jawak
Dande píše:300 z místa

Howno, něco by určitě prasklo, když ne blok, tak hlava, nebo jako mě to vystřelilo špatně utaženou svíčku (ale to byla Číza 175...)

Napsal: úte 30.11.2004 12:12
od Dande
Jawak píše:Dande píše:300 z místa

Howno, něco by určitě prasklo, když ne blok, tak hlava, nebo jako mě to vystřelilo špatně utaženou svíčku (ale to byla Číza 175...)

prdel nee

Napsal: úte 30.11.2004 12:15
od Pivson
Škoda 120L točí 5000 ot/min
Víc se ji nechce

Napsal: úte 30.11.2004 12:39
od voko21
Jawak píše:Dande píše:300 z místa

Howno, něco by určitě prasklo, když ne blok, tak hlava, nebo jako mě to vystřelilo špatně utaženou svíčku (ale to byla Číza 175...)

Proto jsem tam dal:

(Kravál jako hovado)

(Hiroshima)

Napsal: úte 30.11.2004 12:47
od Dande
To s tou svickou bych chtel videt,mohlo to bejt zajimavy

Napsal: úte 30.11.2004 15:46
od Jawak
Dande píše:To s tou svickou bych chtel videt,mohlo to bejt zajimavy

To bylo, nebo spíš to byl průser, dusím to takhle z Kiničáku (domácí vědí, v letě se tam jezdí na rybník, je to vyasfaltovaná dlouhá rovinka, prostě rulezz

) bez přilby kolo a nějaký drobný, prostě jako jsem odepsal motor 2.0i, z kopce a plnej kotel, a urvalo to i faju a káblík, udělalo důlek do nádrže, nejhůř to odnesla hlava-tam jsem musel násilím našroubovat takovou ocelovou vložku jako nový závity pro svíčku a v pístu byla krásně propálená dírka :ebarassed: Od bawa jsem tohle nečekal, dvoudobý jednoválec ze Strakonic z 70. let se prostě nedá srovnávat s řadovým 6tihrncem z 90. let z rajchu, ale na jaře 2004 jsem od této teorie upustil...
Napsal: pon 06.12.2004 09:52
od 530DAT
Dande píše:Zave_M50 píše:Pivson píše:No a pak taky jedu klobouk

Sme dva...

Už tři

nebo čtyři?!!!!
Napsal: pon 06.12.2004 15:47
od Speedy
No, mě škoda 105L('87, Mko) po instalaci el. zapalování z Fáva a nových svíček točila 6000. Max výkon vyl asi při 5200. A jezdila budíkových 150km/h. Navíc tam bylo komplet předělaný utlumení. Sice to byl hukot ,ale když jsem sedl do mé další skody 120L(užofka), tak mi malem praskla hlava. ta jezdila stejně-150, ale točila 5500. ALe hukot to byl hroznej.