Stránka 2 z 26
Napsal: pát 08.10.2004 11:06
od darmon
johny121 píše:darmon píše:este tu chybi ze u normalniho automatu se nema radit neutral za jizdy
Mozna hloupa otazka, ale co je to normalni automat a proc ne neutral za jizdy?
Normalnim automatem jsem myslel cokoliv bez moznosti "sekvencniho razeni" kde to je osetreny, a nema se to protoze tu prevodovku znicis. Znicis ji kvuli tlakum oleje. Strucne receno ale jako odpoved ti to staci

Napsal: pát 08.10.2004 18:32
od MK
abdul píše:nic by se nestalo, almara to zrachuje a ten kvalt tam proste nehodi...
ani u steptronicu te to nenecha radit jak chces, pouze v mezich ktery to ma nastaveny z fabriky...
"Zrachovat" ve světoobčanštině znamená po pražsku "vydejchat" nebo "nevyhodnotit"?

Nebo jak

Napsal: pát 08.10.2004 21:47
od abdul
MK píše:abdul píše:nic by se nestalo, almara to zrachuje a ten kvalt tam proste nehodi...
ani u steptronicu te to nenecha radit jak chces, pouze v mezich ktery to ma nastaveny z fabriky...
"Zrachovat" ve světoobčanštině znamená po pražsku "vydejchat" nebo "nevyhodnotit"?

Nebo jak

"zrachovat " znamena spocitat ze by tim prerazenim mohlo dojit k rizikovemu chovani vozu a dalsim milionum veci co si ve fabrice neprali aby k nim dochazelo a proste ta prevodovka nepreradi... proste kdyz si svistis do zatacky na 4-ku a pred zatackou by sis podradil na 3-ku tak pouze do urcite rychlosti, pak uz si neskrtnes... asi nemusim podotykat ze to ma nastavenou veeeelikou rezervu...

Napsal: sob 09.10.2004 12:46
od Pitr
Mno, tak ja už mám víc jak měsíc a půl auto v servise právě kuli pevodovce. To auto mělo takovou neřest už když jsem ho koupil. Když se zahřálo tak to právě v pravotočivé prudke zatáčce zachroustalo. A šlo to jakoby od praveho předniho kola. Ale vono hovno. Dělalo to přesně pod řadící pákou. Pocitově z auta. Pak to začalo dělat častěji a častěji. Při zahřáte převodovce. rozehřálo to i řadičku a ty vibrace na ni šly cítit. Jako když se dře ocel na ocel. Pak začal chcát olej z místa kde jde z převodovky kardan. V servise jsou lenoši a ještě na to nekoukli. A ja absolutně nevím o co jde. Jestli je vysrana komplet převodovka, nebo se jen rozsypalo ložisko a to zničilo simering. Přitom ta převodovka řadí myslím si uplně v pohodě. Necuka, neblbne, řadí hladce. Tak mě zajímá jestli to má smysl opravovat vubec. Nechci do toho nasypat dalši desetitísíce. To to raději střelím za třicítku.
Napsal: sob 09.10.2004 19:44
od karosmyk
M3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic
Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .
pokud budete automat potřebovat táhnout dál odpojte kardanku od diferáku a můžete směle mastit převodovka se nebude točit

Napsal: pon 11.10.2004 11:32
od darmon
coz je u bawora zrovna ne jednoducha zalezitost v terenu
Napsal: pon 11.10.2004 11:37
od patras
napsat clanek jak na automat a dame ho do techinfo

takze kdo se toho ujme ???
Napsal: pon 11.10.2004 19:21
od darmon
no ja bych moh, ale bude to trvat strasne dlouho, znam se

muzu pripadne opravit a doplnit cizi

Napsal: sob 06.11.2004 12:19
od honzys
ja jem osobne nejakou dobu take jezdil s automatem teda se steptron.. a nutno rict ze jsem v manualnim rezimu112345M mohl radit jak jsem chtel delat pro prevodovku vse mozna zverstva ale jak mile vych treba ve120ti chtel zaradit za 2 nebo je t za4 30km/h tak se mi to proste nepovede protoze to tam kompl proste nezaradi proste kazdy kvalt ma svuj rozsah od do v km/h a tim padem se neda ani podtocit ani pretocit tak ze vylagrovane prevodovky z duvodu nesetrneho vlasten moc nechapu to auto jou vlastne komfortne schopni ridit i zensky

jo ale nemyslet na vymenu oleje nebo cpat tam nekvalit olej nebo turovat za tudena tak to uz si dovedu predstavit to am co jsem psal plati treba u razni z D na 3 nebo za2 z vysoke ryhlosti ....bud to to jde nebo ne a kdyz to jde tak je tam z fabriky jeste dost velka rezerva nez by doslo k nejakemu poskozeni to same trebau omez otacek motoru....jen muj nazor
Napsal: úte 09.11.2004 14:37
od cabadaj
Já když jsem jezdil s automatem na jenom na D nebo S . 123 jsem používal jenom v těžkým terénu ( na sněhu atd.) Když chce někdo mermomocí řadit , tak a? si automat nepořizuje.
Napsal: stř 10.11.2004 01:07
od Francis
Mad Max píše:DejvX píše:Mad Max píše:
Aby jste se mohli rozjet, nastartujete motor, sešlápnete levou nohou brzdový pedál, pravou rukou přesunete volič převodových stupňů na R (pro jízdu vzad), na D (pro jízdu vpřed) a lehce sešlápnete plynový pedál. .
No nevim, ale ja levou nohu pouzivam akorat pri vystupovani z auta, abych se mel o co oprit. S automatem pouzivam vzdy jenom pravou nohu.
Opět to byl z mé strany překlep. Samozřejmě pravou nohou. Levá celou dobu lenoší...
S automatem jsem jezdil jen pul roku (E34 525tdsA) a pouzival jsem pri rizeni obe nohy - levou na brzde a pravou na plynu. Z dob jezdeni fabrickyma Favoritama a Feliciema mi zbyl grif na brzdeni levou nohou.

Napsal: pát 12.11.2004 22:53
od JFK
jedina vec co automat nema rad (a ani se mu nedivim) je ta, ze se nesmi behem jizdy prepinat na neutral a zpatky preradit na D. Neco podobneho plati pri stani s neutralem: po neutralu zaradit D, "chvilku" (asi 1/2 vteriny pockat az se opravdu zaradi kvalt (auto sebou lehce trhne) a ppotom teprve seslapnout gas

Napsal: ned 14.11.2004 12:50
od darmon
uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
Napsal: pon 15.11.2004 12:06
od JFK
darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
nemyslel jsem sekvence, myslel jsem z neutralu tam radit D (za jizdy)

ale to jsem psal, ne?

Napsal: pon 15.11.2004 12:22
od darmon
dyt jo, ono ostatne proc by kdo radil neutral a zpet za jizdy.
Napsal: pon 15.11.2004 12:59
od Maca
darmon píše:dyt jo, ono ostatne proc by kdo radil neutral a zpet za jizdy.
A proč ne ?

Napsal: pon 15.11.2004 13:08
od darmon
protoze to nema zadnej vyznam
Napsal: pon 15.11.2004 17:26
od JFK
tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
Napsal: pon 15.11.2004 18:02
od darmon
JFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu

Napsal: pon 15.11.2004 18:15
od JFK
darmon píše:JFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynu

to my nemusíš vysvětlovat

Ale mluvím o tom, co jsem slyšel
