Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: pát 24.09.2004 08:15
				od T.o.m.
				chce se mi z toho tady blejt, kde sou ty časy, kdy se tady dalo něco dozvědět
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2004 14:16
				od Slavisimo
				T.o.m. píše:chce se mi z toho tady blejt, kde sou ty časy, kdy se tady dalo něco dozvědět
Bohuzel mas pravdu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2004 14:19
				od Dande
				Kofola mňam 

 .Ale zpátky k tý AUDINĚ.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2004 14:22
				od darmon
				ja mel audi A100/A6 2.8E quattro, takze se muzu vyjadrit jen k tyhle
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2004 14:36
				od T.o.m.
				darmon píše:ja mel audi A100/A6 2.8E quattro, takze se muzu vyjadrit jen k tyhle
úplně v audi plavu
- kdy se přešlo ze 100 na a6?
- jaký tam sou rozdíly 100/a6?
- jak soudiš 7er/a6?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2004 15:08
				od Peet
				Ty jo, lidi, vy nemáte co na práci? Poslední dobou tady ty příspěvky stojí pěkně za honno. Někdo se ta dy na něco ptá a odpovědi jsou: A/ že a? dá příspěvek jinam, B/ a? si to najde ve starých tématech, C/ všichni na něj hledí jak na magora, na co že se to ptá. 
Audi: z vlastní zkušenosti jsou to nezmary, rozhodně kvalitní kastle a méně problémů s korozí, motory dost v poho. Já bych audi pochválil.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 25.09.2004 10:54
				od Baxon
				naši jí mají už asi 4 roky 2.5 TD
I, šestikvalt a jsou s ní max. spokojeni
A6/7er? hlavně to jsou úplně jiný kategorie
to je jako srovnánat passata s fábií  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 26.09.2004 21:19
				od darmon
				T.o.m. píše:darmon píše:ja mel audi A100/A6 2.8E quattro, takze se muzu vyjadrit jen k tyhle
úplně v audi plavu
- kdy se přešlo ze 100 na a6?
- jaký tam sou rozdíly 100/a6?
- jak soudiš 7er/a6?
 
nejsem zadnej audi expert, ale rek bych ze prechod byl kratce po tom mym takze bud konec 94 nebo zacatek 95. 
neznal jsem nikoho kdo by v dobe co ja mel a100 ze by mel a6 takze jen odcumeny rozdily z ulice, bily predni blinkry, trosku jiny viko kufru, to je vsechno co se na tom designove dalo dohledat (mozna naky listy a tak) interier byl naprosto totoznej s A6 co stala kus odemne, s tim ze ja tam mel automatickou klimu (debilni vw climatronix) a on tam mel manualku.
srovnavat 7 s a6 se neda, jiny tridy aut.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.09.2004 06:59
				od T.o.m.
				jo, to byl blbej dotaz a6/7er  
 
sem se o vikendu svezl v 2.5tdi manual 6kv., ale něco asi bylo špatně, motor úplná mrtvola
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.09.2004 12:47
				od darmon
				T.o.m. píše:jo, to byl blbej dotaz a6/7er  
 
sem se o vikendu svezl v 2.5tdi manual 6kv., ale něco asi bylo špatně, motor úplná mrtvola
 
to sou vsechny dyzly 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 27.09.2004 12:51
				od Mirek
				darmon píše:T.o.m. píše:jo, to byl blbej dotaz a6/7er  
 
sem se o vikendu svezl v 2.5tdi manual 6kv., ale něco asi bylo špatně, motor úplná mrtvola
 
to sou vsechny dyzly 

 
Např. E46 330D, že? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.09.2004 15:18
				od Baxon
				T.o.m. píše:jo, to byl blbej dotaz a6/7er  
 
sem se o vikendu svezl v 2.5tdi manual 6kv., ale něco asi bylo špatně, motor úplná mrtvola
 
tak to asi ano, protože to našim jede na kamna slušně. Je pravda, že je v A1 stavu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 29.09.2004 16:05
				od darmon
				MikeTDS píše:darmon píše:T.o.m. píše:jo, to byl blbej dotaz a6/7er  
 
sem se o vikendu svezl v 2.5tdi manual 6kv., ale něco asi bylo špatně, motor úplná mrtvola
 
to sou vsechny dyzly 

 
Např. E46 330D, že? 

 
taky, naftovy motory zacinaj krute prohravat souboj s vyvojem a s emisnima limitama