Stránka 2 z 3

Napsal: pon 02.08.2004 19:29
od Lukke
Tak abych se k tomu taky nějak vyjádřil, že. :D

V první řadě blahopřeju za skvělý rozhodnutí, myslím si, že pokud chceš rychlejší auto a ujet většině aut, rozhodně bych volil 330d. Ten dvoulitr je výbornej, ale je to trochu něco jinýho. To je spíš auto pro mého tátu - vynikající poměr výkon a spotřeba, cena, vzhled apod... 330d je dražší asi o 200 tisíc, takže se rozmysli, zda těch 50koní za to stojí. Já bych řekl, že každopádně. :wink:

Takže ke tvým otázkám. Koukám, že se tady hodně mluví o Oktávce RS. Sakra to je nějaký srovnání? :D Za rok jsem s 330d najel 69.000km a RSek potkal mraky. Takže. Na dálnici co se týče zrychlení - žádný větší rozdíl. Do 200 jede Oktávka opravdu dobře a s 330d ji budeš dojíždět pomalu. Trochu jiná je samozřejmě spotřeba, která si bere při takové sportovní jízdě i přes 15 litrů, zatímco ty se vejdeš bez problémů do 10. Nad 210km/h ale RS ztrácí hodně dech, takže potom ji předjedeš bez problémů. Pokud ale přijde pěkná okreska - Oktávia nemá NAPROSTO šanci. A to říkám upřímně. Už jsem jich tady u nás na vesnici potkal hodně a na sportovní jízdu do zátočin je ten podvozek prostě slabý. I co se týče dynamiky a zrychlení při výjezdu ze zatáček je 330d určitě lepší. Maximální rychlost na rovině je 250km/h, není tam ale omezovač, takže pokud se dostaneš na dálnici na "skopec" ručička ti na tachometru vyleze až na nějakých 275km/h, pokud máš navíc dobré povětrnostní podmínky. ;-) Otáčkoměr je v této chvíli na 4700 otáčkách.

To samé je srovnání s 2,5TDI. Tam už jsi o dost rychlejší, ale je zde zásadní rozdíl. Zatímco v TDI pocítíš napřed nic, pak kolem 2100ot kopnutí až ti spadnou ruce z volantu, a kolem 3500 značný pokles... U BMW je to jiné. Kroutící moment je podle tabulkové hodnoty na nejvyšší míře již v 1500 otáčkách (reálně to cítím tak kolem 2000 tisíc) a od té chvíle to táhne naprosto průběžně až do nějakých 4800 otáček, kdy až potom to do 5100 otáček začne polevovat, kde je také omezovač.

Ke zvukovému projevu. Zatím je to nejtišší dieselový motor, co jsem měl možnost někde slyšet. Mercedes je proti tomu traktor. A to vážně. Co se týče stovnání s benzínovými motory - jede hodně podobně jako 328i, ale ještě jsem v ideálních podmínkách (okruh, stejný počet lidí v autě) netestoval. 330i jsem nepotkal ještě ani jednu, ale tam je to jasné.

Ještě tedy ke spotřebě. 8) Po zajetí motoru (asi po 15.000km) budeš dosahovat těchto hodnot. Nejmenší spotřebu na 200km úseku na okresce (kopce, roviny, vesnice) jsem měl 4,6 litrů, což je myslím fantastická hodnota. Ale jízdu si samozřejmě neužiješ. Při ustálené 130km/h na dálnici je spotřeba kolem 5,5litru. Za rok mám průměrnou kolem 7,7 litrů včetně blbnutí apod. Za tu dobu jsem neměl jediný problém. Pokud si vzpomenu, tak jedině vrzání těsnění u střešního okna, a taky by sis měl dávat pozor na stav paliva v nádrži, protože pokud jedeš sportovní jízdu se 1/4 nádrže, může se stát, že motor nasaje vzduch vlivem odlití nafty v zátočině na druhou stranu.

Takže doufám, že jsem na nic nezapomněl. :D

Napsal: úte 03.08.2004 11:22
od mayklmaykl
no asi takhle rs neni spatne rovina joo dalnice joo zatacky nee, brzdy nee,rizeni nee,pohodli nee atd. nemam zkusenost ze by rs tak strasne jelo...x krat jsme se s kamosem honili a nalozil jsem mu 530i V8kou uplne v poho...musim slapat na plno ale rozdil je hodne vyraznej,zvlast dalnice kdyz se na rsko povesim,bliknu a nalozim, tak ve 160ti tak mi musi uhnout...asi tak.kamos mu dal i xedosem 2,5V6...mimo to sam sem s tim nejakou dobu lital a zere to i vic nez 15 kdyz se snazis tak i 20 apod.nejhorsi na cele koktavce jsou brzdy,na ostatni si lze zvyknout..ze to nezataci apod...ale brzdy to je ve dvou kilech prekvapko jak to podruhe nebrzdi...
osobne si myslim ze kdyz mam v aute nejakejch 245kobyl a 340Nm a RS je total fuck tak 330d-lehci s nejakejma 205ti kobylama a 450kroutakem nebo kolik mu musi rosekat prdel kdykoli kdekoli na 20malejch rsek....

Napsal: pát 06.08.2004 18:44
od doxa
Lukke píše: ...takže se rozmysli, zda těch 50koní za to stojí. Já bych řekl, že každopádně. :wink:
Copak 50 koni, ale rozdil v kroutaku, 410N.m. musi bejt fakt vrazda :))

Napsal: pát 06.08.2004 22:39
od Lukke
doxa píše:
Lukke píše: ...takže se rozmysli, zda těch 50koní za to stojí. Já bych řekl, že každopádně. :wink:
Copak 50 koni, ale rozdil v kroutaku, 410N.m. musi bejt fakt vrazda :))
Řekl bych, že důležitější je výkon. :wink:

Napsal: sob 07.08.2004 03:13
od alexmol
Niesom si isty, ale podla ucebnice fyziky by mohlo platit zhruba:

vykon = krutak x otacky

:-)

Napsal: ned 08.08.2004 12:34
od Raon
ja videl na vlastni oci 8O jak 330d uplne vklidu predjelo Alfu Romeo GTA 3,2 bylo tam i GTV 3,0 a dostali oba, byl to sprint na 400 metru.... bych rek ze toto mluvi za vse

Napsal: ned 08.08.2004 12:48
od Lukas H.
Raon píše:ja videl na vlastni oci 8O jak 330d uplne vklidu predjelo Alfu Romeo GTA 3,2 bylo tam i GTV 3,0 a dostali oba, byl to sprint na 400 metru.... bych rek ze toto mluvi za vse
Tak to jsi koukal spatne, 330d urcite GTA nepojelo a nebylo to na 400m ale na 250... Teda jestli mas na mysli sraz v Chrastanech...

Napsal: ned 08.08.2004 13:22
od Marty_
Lukas H. píše:
Raon píše:ja videl na vlastni oci 8O jak 330d uplne vklidu predjelo Alfu Romeo GTA 3,2 bylo tam i GTV 3,0 a dostali oba, byl to sprint na 400 metru.... bych rek ze toto mluvi za vse
Tak to jsi koukal spatne, 330d urcite GTA nepojelo a nebylo to na 400m ale na 250... Teda jestli mas na mysli sraz v Chrastanech...
Jo to je samozrejme uplna blbost, GTV mozna ale GTA urcite ne, nebo musel ridit uplny blb...

Napsal: ned 08.08.2004 15:08
od Anonymous
Mno o tom podwozku u Oktáfky - tam je to dost dom*daný prakticky půwodními rozměry, wždy? to má menší rozwor než třeba Tojota Korola kupé.. To asi o držení v zatáczkách taky mluwí. ale jakej má rozwor ta wasche 330D, to nefim 8)

Napsal: ned 08.08.2004 15:09
od Pyron
Anonymous píše:Mno o tom podwozku u Oktáfky - tam je to dost dom*daný prakticky půwodními rozměry, wždy? to má menší rozwor než třeba Tojota Korola kupé.. To asi o držení v zatáczkách taky mluwí. ale jakej má rozwor ta wasche 330D, to nefim 8)
Kua, jsem se zapomněl nalogowat 8)

Napsal: ned 08.08.2004 17:51
od Raon
Lukas H. píše:
Raon píše:ja videl na vlastni oci 8O jak 330d uplne vklidu predjelo Alfu Romeo GTA 3,2 bylo tam i GTV 3,0 a dostali oba, byl to sprint na 400 metru.... bych rek ze toto mluvi za vse
Tak to jsi koukal spatne, 330d urcite GTA nepojelo a nebylo to na 400m ale na 250... Teda jestli mas na mysli sraz v Chrastanech...
myslim Chrastany, jj 250 m sorry. no videl sem na zadku 330d...???

Napsal: ned 08.08.2004 21:31
od Lukke
Raon píše:
Lukas H. píše:
Raon píše:ja videl na vlastni oci 8O jak 330d uplne vklidu predjelo Alfu Romeo GTA 3,2 bylo tam i GTV 3,0 a dostali oba, byl to sprint na 400 metru.... bych rek ze toto mluvi za vse
Tak to jsi koukal spatne, 330d urcite GTA nepojelo a nebylo to na 400m ale na 250... Teda jestli mas na mysli sraz v Chrastanech...
myslim Chrastany, jj 250 m sorry. no videl sem na zadku 330d...???
Jo to jsem byl já. Nevím, jestli myslíš toho starouše v tom červenym coupe - to bylo GTA nebo GTV? Nevyznám se v tom... Jo tak tu jsem předjel asi v 70% případů, záleží vždy hodně na startu jak to prohrabeš....

Napsal: ned 08.08.2004 21:33
od Lukke
Pyron píše:
Anonymous píše:Mno o tom podwozku u Oktáfky - tam je to dost dom*daný prakticky půwodními rozměry, wždy? to má menší rozwor než třeba Tojota Korola kupé.. To asi o držení v zatáczkách taky mluwí. ale jakej má rozwor ta wasche 330D, to nefim 8)
Kua, jsem se zapomněl nalogowat 8)
Sakra ty máš xcha?áckou mluvu 12 letýho puber?áka...Já jsem na tenhle projev nějak alergickej... 8)

Napsal: ned 08.08.2004 22:26
od Lukas H.
Lukke píše:
Raon píše:
Lukas H. píše: Tak to jsi koukal spatne, 330d urcite GTA nepojelo a nebylo to na 400m ale na 250... Teda jestli mas na mysli sraz v Chrastanech...
myslim Chrastany, jj 250 m sorry. no videl sem na zadku 330d...???
Jo to jsem byl já. Nevím, jestli myslíš toho starouše v tom červenym coupe - to bylo GTA nebo GTV? Nevyznám se v tom... Jo tak tu jsem předjel asi v 70% případů, záleží vždy hodně na startu jak to prohrabeš....
Ne Lukke ty mluvis o te mrtve GTV, ja jsem te snad s GTA ani nevidel sprintovat....

Napsal: ned 08.08.2004 23:00
od Lukke
Lukas H. píše:Ne Lukke ty mluvis o te mrtve GTV, ja jsem te snad s GTA ani nevidel sprintovat....
A GTA byla co? Vůbec si to nevybavuju... A ten žlu?ák bylo taky GTV? Lopolo s GTA sprintoval?

Napsal: pon 09.08.2004 01:35
od Pyron
Lukke píše:
Pyron píše:
Anonymous píše:Mno o tom podwozku u Oktáfky - tam je to dost dom*daný prakticky půwodními rozměry, wždy? to má menší rozwor než třeba Tojota Korola kupé.. To asi o držení v zatáczkách taky mluwí. ale jakej má rozwor ta wasche 330D, to nefim 8)
Kua, jsem se zapomněl nalogowat 8)
Sakra ty máš xcha?áckou mluvu 12 letýho puber?áka...Já jsem na tenhle projev nějak alergickej... 8)
Co na to říct? Si zajdi na alergologii... 8)
PS:Už je mi třináct :?

Napsal: pon 09.08.2004 01:50
od Lukas H.
Lukke píše:
Lukas H. píše:Ne Lukke ty mluvis o te mrtve GTV, ja jsem te snad s GTA ani nevidel sprintovat....
A GTA byla co? Vůbec si to nevybavuju... A ten žlu?ák bylo taky GTV? Lopolo s GTA sprintoval?
Zlutak byla obyc poladena 2,5i, ta GTA vypadala stejne ale byla cervena... Lopolo sni asi taky nesprintoval...

Napsal: pon 09.08.2004 07:14
od Marty_
Lukas H. píše:
Lukke píše:
Lukas H. píše:Ne Lukke ty mluvis o te mrtve GTV, ja jsem te snad s GTA ani nevidel sprintovat....
A GTA byla co? Vůbec si to nevybavuju... A ten žlu?ák bylo taky GTV? Lopolo s GTA sprintoval?
Zlutak byla obyc poladena 2,5i, ta GTA vypadala stejne ale byla cervena... Lopolo sni asi taky nesprintoval...
No kazdopadne to musel byl celkem v poho srazik bych rekl:) Neni neco podobneho jeste v planu??:)

Napsal: pon 09.08.2004 07:45
od Raon
nasel sem dukaz, ze si stim GTAckem jel mam fotky z toho srazu a tebe (aspon to tak vipada) tam mam vedle sebe na startovni care s tim GTA, Lukas H je asi ten bez pr. narazniku, tak tebe mam s tim GTV :wink:

Napsal: pon 09.08.2004 11:48
od Speedy
No k porovnani RS a starší a slabší E36 323i jenom to, že RSo je tak na stejno výkonově, v zatáčkách je RSo trochu slabší. 330D si myslím je lepší volba, než 320d, hlavně pokud chceš rychlejší auto, než RSo.