Stránka 2 z 2
Napsal: pát 09.07.2004 12:59
od Kaca2
gelty píše:
Tak hele Káčo jedna, tu větu si pamatuju!
Ale nechápu, co má společného to, kde já bydlím?
Když, tak trochu jednodušeji by to vysvětlit nešlo?

To jsem ráda

Napsal: pát 09.07.2004 13:25
od Kaca2
Gelty, koukni do přílohy v mailu, měl bys to tam už mít

Napsal: pát 09.07.2004 13:46
od gelty
kaca píše:Gelty, koukni do přílohy v mailu, měl bys to tam už mít

už sem to viděl...
Ale to dítě tam nemuselo být, je to jak odpuzující manévr...
Ale šel bych do toho, mám rád dobrodružství....

Napsal: pát 09.07.2004 13:48
od Kaca2
Napsal: pát 09.07.2004 14:12
od Janis
Ale, ale.. Co kdyby jste tady přestali dělat to vaše "nenápadné" vrků, vrků, vy holubičky, co?

Já čekám, že se tu něco dozvím o tachometrech.

Napsal: pát 09.07.2004 14:25
od Kaca2
Janis píše:Ale, ale.. Co kdyby jste tady přestali dělat to vaše "nenápadné" vrků, vrků, vy holubičky, co?

Já čekám, že se tu něco dozvím o tachometrech.

Helens Janis klídek jo? Žádný vrků já neslyším a myslím že Gelty je taky naprosto v tomto hluchej že jo? Je fakt, že se to tu raději házet nemělo, pro někoho kdo má bujnou fantazii
Napsal: pát 09.07.2004 14:28
od Janis

No, tak sorry.. Vždy? zas tolik jsem toho neřek´..
Napsal: pát 09.07.2004 14:29
od Kaca2
Napsal: pát 09.07.2004 15:27
od bumira
Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
Tak ti nevim zda je to normální.
Já mám 535i a oleje mi to za 45 000 km nesežralo ani deci.Akorát ho pravidelně měnim.Měl jsem ale Audi V8, 3,6 quatro a to žralo olej snad víc než benzín.TAk jednou týdně jsem dolejval 1,5 litru.Ještě že je už dávno pryč!

Napsal: pát 09.07.2004 17:30
od gelty
Já si taky myslím, že pokud to auto je od 1.majitele se serviskou a je vidět, že o auto se fakt staral, tak těch 200,300,400 tis.km nehraje velkou roli. Jenže v česku, má každý v palici zafixovaný z dob minulé éry, že auta( díky škodovkám) vydrží max.60 000km a pak jde na GO motoru...
Například mi řekl jeden zájemce o mou AUDI, r.v.94, diesel, že má hodně nalítáno (238 000km) a že ten motor je už před smrtí!
Prý si koupí to, které má max.150 000km!
Pak přišel druhý (mezitím sem najel už 250 000km)a řekl, že konečně našel auto, které má skutečne km a ani se nechtěl svézt, jen si poslechl motor( prý běžel jak švýcarský hodinky a byl o 40% tichší než u koktávky) a bral jí hned( do 20minut!)

Začíná mě teď srát, že sem ji prodal...

Lidi si stále myslí, že ten kdo kupuje drahého diesla, tak s ním jezdí jen o svátcích....

A proto mají tak málo nalítáno...

Napsal: ned 21.11.2004 03:29
od Andrew_V
Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
Neřekl bych, že je přehnaná spotřeba normální ú jakéhokoliv obsahu.
3r přes 200tis km no problem. Ja to zvladnu za 2r bez problemu. Ale třeba můj děda nalej se svou š120 zatím jen 120tis a to je to auto 25 let stare. Jestli nekomu z vas jde o kilometry pak doporucuji auto od 1. majitele, ale i se servisni knizkou. Pak km vetšinou sedí.
Napsal: ned 21.11.2004 11:10
od Marek-is
Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
Take jsem byl v Olomouci v Enseladu a na e36 me take nedokazali rict skutecnej stav km...
Napsal: ned 21.11.2004 22:23
od gelty
Marek-is píše:Mrzák píše:Jak jsem tu psal v prosinci, koupil jsem v 11/03 E46 330i z tuzemska po leasingu r.v. 7/2000. Na tachometru 79tis, a šel do autorizovanýho servisu v Olomouci, kde si nechali zaplatit prohlídku a neřekli mi skutečný stav. Za pár týdnů mi v AutoBase řekli, že (podle počítače v klíči ) má 210 tis. km. Takže můj názor: , auto v tuzemsku má za 3r klidně přes 200tis., stočit budíky u novýho (3r.) auta jde , klíče a počítače jinde už asi taková sranda neni. Auto je i po 230 tis. v supr stavu a koupě nebyla chyba, i cena byla nižší, což mi potvrdili v několika servisech i známej likvidátor z pojiš?ovny. Jen bych ho asi nekoupil, vědět skutečnej stav km. A dneska jsem v pohodě. Jen to žere olej, a dost, ale prej je to u 3litra benzínu normální.?
Take jsem byl v Olomouci v Enseladu a na e36 me take nedokazali rict skutecnej stav km...
V Olmiku sem tam taky nebyl s nima spokojenej, nějak to tam smrdí podvůdkama
Chovali se, jak obyčejný bazar se škodovkama... (5let staré auto je u nich starý vrak!!!!

)
Napsal: pon 03.01.2005 17:47
od andyXXL
Zdravim vsetkych,
tiez riesim kupu ojazdeneho bava.Ked kupujem ojazdene auto najma pocuvam.Mechanicke vole z opotrebenia sa osrat nedaju.Urcite viem rozlisit stav 250tkm a 130tkm dieseloveho TDI.Na zvuku z hydrostelov sa to urcite prejavi.Stav interieru, podvozku tlmicov nezataji skutocny pocet km atd...ale to su vseobecne zname veci.Suhlas podstatny stav auta!!!
Nakolko som clovek od fachu a tiez som sa tymto hraval na svojom aute, viem velmi dobre ako to funguje.Vzdy su nechane zadne vratka z vyvoja a produkcie v podobe moznosti read a write operacii cez diagnosticky port alebo seriak riadiaceho procesoru do pamati v riadiackach.Ten kto na to pride,vyvinie soft v boxe,ktoreho ceny idu do tisicok Eur.
To stacanie tacho by som prirovnal k odblokovaniu mobilov a hru na macku a mys medzi vyrobcami a "odbornikmi",ktorych sotva nazvat tym,oni len ten SW kupuju.Aj bavoracke tacha s km v kluciku sa daju vycistit, ale takato operacia uz nestoji 15 kileciek ale min. 10-krat tolko.Vyvojari su tlaceni na vyvinutie riesenia zabranit stacaniu-preprogramovaniu(SW checksumy,HW specialne cipy), ale vzdy na to pride nejaka mudra hlavicka...
A to ze auto ma 250km aj ked od poctiveho majitela? Lenze auto ma aj tlmice,spojku,rozvody,lak a napr. este som nemal auto z druhej ruky kto by napr. vymenil tlmice (max. pol roka pred predajom), hoci to auto super sedi ale nie pri mojej dynamickejsej jazde a istote ze tie tlmice su tak na 40%.Na druhej strane pokial budu OK podstatne casti ako karoseria a motor,tak ked mi upravi cenu o to co musim do toho vrazit,nie je problem.
Zaujimali by ma vase skusenosti so stacanim km v D,NL,I,CH.Podla mna robi to vacsina majitelov bazarov/prekupnikov najma tych exotickejsich narodnosti...
Napsal: pon 03.01.2005 20:51
od Vena
Pred Vanocema jsem byl s kamosem v Risi pro Passata, 97rok 1,9TDi bilej kombajn, 3 roky firemni a pak to koupil nejakej fasista. Za prvni tri roky 200tis. km se serviskou a pak 60 ten borec. Takze celkem 260 tisic napraseno, je to samozrejme znat ale to auto je tip top, proste bez problemu. A rozhodne dobra koupe. Tady takovy auto nenajdete, vsechny maj maximalne do 200 tisic protoze 260 je uz pro lidi v Cechach strasne moc. Jak uz tu nekdo vyse napsal, lidi v CR chteji byt klamani. Obcas se mi zda ze u koupe auta lidi nemysli nebo si ani neumi spocitat ze diesel (nejen diesel, to jen pro rypali) si lidi koupi pro to aby s nim jezdili.
Napsal: pon 03.01.2005 20:56
od Vena
Jo a cetli jste tu diskuzi v tom odkazu co sem dal Bombarder? Nejakej borec je tam asi trochu fantasta, 273 koni v Superbu no nevim

: "Re: Chudinko zakomplexovaná ( XXX, 08.08.2004 00:31 ) - vlákno
Já měl i ojetýho Favorita a jako socka se necejtim. Vím jak těžký je na auto vydělat a rozhodně nikoho neodsuzuju za to, že si koupí bazarový auto. Vlastně i teď mám bazarový auto. 3 měsíce jetýho Superba 2,8 V6. A za peníze který jsem tim ušetřil jsem si koupil chip, sání a vejfuk. soustavu. Teď tam mám 273koní. Tak přijď a rostrhnu tě bazarovou ojedtinou i s těma tvejma debilníma kecama!
Napsal: pon 03.01.2005 21:54
od Vlasta
Vena píše:Jo a cetli jste tu diskuzi v tom odkazu co sem dal Bombarder? Nejakej borec je tam asi trochu fantasta, 273 koni v Superbu no nevim

: "Re: Chudinko zakomplexovaná ( XXX, 08.08.2004 00:31 ) - vlákno
Já měl i ojetýho Favorita a jako socka se necejtim. Vím jak těžký je na auto vydělat a rozhodně nikoho neodsuzuju za to, že si koupí bazarový auto. Vlastně i teď mám bazarový auto. 3 měsíce jetýho Superba 2,8 V6. A za peníze který jsem tim ušetřil jsem si koupil chip, sání a vejfuk. soustavu. Teď tam mám 273koní. Tak přijď a rostrhnu tě bazarovou ojedtinou i s těma tvejma debilníma kecama!
Tak ty koně na atmosférickým motoru bych chtěl vidět. Určitě to není výkon změřený na brzdě.
Napsal: pon 03.01.2005 23:25
od Vena
si taky myslim, bez turba ani omylem...

Napsal: pon 03.01.2005 23:33
od matal
Proč by starý auto nemohlo mít najeto málo km? Otec má, i když jen favorita z r.91 a má najeto 58 000km... Mě v Renokaru neřekli kolik mám najeto E34 95, ale už mi je to docela jedno,protože jede squele...

Napsal: stř 05.01.2005 01:07
od J_H_
No, stala se mi dosti divna věc, když jsem si dal svou nově koupenou E36 98 na prohlídku do Krotila, tak mi říkali, že to vypadá, že mám přetočeno. Ale nahoru

. Jsem rád, že jsem si to pořídil od známého, který je bmwfil a měl dost peněz na luxusní údržbu.