Stránka 2 z 7
Napsal: ned 07.03.2004 16:39
od LOPOLO
Petr píše:Na co se ptáš, už si to měl mít natočený.
TAK TAK

Napsal: ned 07.03.2004 16:41
od LOPOLO
psena píše:Ja to natocim s 525 E.34. U nas je to naopak, 195/65 15" je nizsi nez dalsi uvadene moznosti(205/65 15", 225/55 16")
Odchylka je ovsem kolem 3% tedy asi 6b´km/hod.Coz muze byt ovsem v rychlosti kolem 200 i sekunda.Ale jak rikal JFK ta rychlost je vyssi i pri startu o stejneou procentualni hodnotu takze nakonec to tak vyrazny rozdil neni.Spis bych se soustredil na SKLON dalnice, nebo jezdite vsichni na absolutni rovine???
To je naprosto klicovy .. ja se snazil jet po rovine. Rozdil mezi byt malym stoupanim a malym klesanim je pak obrovskej.
Napsal: ned 07.03.2004 16:42
od LOPOLO
Lukas H. píše:Stim bych si dovolil nesouhlasit, urcite je lepsi zrychlovat z 90- 190 nez ze 110-210. Kdyz dam dozadu 235/40/17 coz je pro moje auto povolenej rozmer, bude tachometrova akcelerace 100-200 minimalne o 5s lepsi nez na 195/65/15, tim jsem si jistej... Samozrejme zalezi na tom jakej ma sklon dalnice, proto by se mel najit usek kde to budeme zkouset... Jinak je takovyhle mereni pouze orientacni...
Je to presne tak.
Napsal: ned 07.03.2004 16:47
od Lukas H.
marwal píše:hodne zajimavy, kdyz sem to parkrat shledl, pochopil sem rozdil ropy a benalu... proste kdyz sem slysel podle zvuku co tocil lopolo, tak ja uz bych tam davno sazel dalsi.... taky me hodne udivil obrovský rozdíl mezi lukashovo tds a lopolovo 328?, myslel sem ze to nebude obrovský rozdíl, ale je, takze az bude prilezitost, zkusim to taky...
Nesrovnavej ropu s benalem, ale srovnavej vykony coz je rozdil cca 30koni... Pokud to bude zkouset nekdo se seriovou 320i a 323i tak to bude v tomhle pripade neco mezi...
Napsal: ned 07.03.2004 16:51
od LOPOLO
Leni píše:Já se hlásím s tou 318i...Ale aby na to stačila pamět v kameře

No jasne natoc to!
Napsal: ned 07.03.2004 16:53
od LOPOLO
marwal píše:hodne zajimavy, kdyz sem to parkrat shledl, pochopil sem rozdil ropy a benalu... proste kdyz sem slysel podle zvuku co tocil lopolo, tak ja uz bych tam davno sazel dalsi.... taky me hodne udivil obrovský rozdíl mezi lukashovo tds a lopolovo 328?, myslel sem ze to nebude obrovský rozdíl, ale je, takze az bude prilezitost, zkusim to taky...
Rekl bych ze Lukas mel pravdepodobne trosku horsi podminky nez ja a i kdyz se to na prvni pohled nezda, tak kolem 200 uz je zna sebemensi rozdil ve sklonu silnice a urcite i vetru. Proste tech kobyl neni tolik aby i takovyhle blbosti nehraly svou roli.
Napsal: ned 07.03.2004 16:54
od LOPOLO
Bubi píše:Maličké oteplení a hned natáčím taky!
Jo, na to se tesim .. to bude zajimavy.
Napsal: ned 07.03.2004 16:55
od LOPOLO
Mozna by bylo fakt super najit jedno misto kde to tocit.
Napsal: ned 07.03.2004 16:58
od Lukas H.
Taky chci jeste vyzkouset par moznosti vytaceni motoru a razeni...
1. zacit akcelerovat na trojku a tocit ji i se ctyrkou az k cervenemu...
2. zacit akcelerovat na ctyrku kterou tocit do cerveneho a pak radit pet..
3. zacit akcelerovat na trojku kteru tocit do cerveneho pak radit ctyrku kterou tocit jen do 4,5tis a pak radit petku...
A je toho jeste spousta, uvidim co bude nej...
Jeste najit to poradne misto kde to budem testovat...
Napsal: ned 07.03.2004 17:05
od Bubi
Dobře se jezdí a je volno na cestě po okruhu z letiště, tam jsem testoval i maximálku jednou. Mám to někde natočený, hlavně je paráda záběr plných brzd z 280 km/h na 80 km/h, just few seconds

Napsal: ned 07.03.2004 17:11
od Lukas H.
Bubi píše:Dobře se jezdí a je volno na cestě po okruhu z letiště, tam jsem testoval i maximálku jednou. Mám to někde natočený, hlavně je paráda záběr plných brzd z 280 km/h na 80 km/h, just few seconds

Jde o to aby to byla rovina, ted jsi nejak nevybavuju jak to tam vypada...
Napsal: ned 07.03.2004 17:18
od Bubi
Lukas H. píše:Jde o to aby to byla rovina, ted jsi nejak nevybavuju jak to tam vypada...
No to teď nevím... Ale myslím že za Čerňákem po dálnici směr Mladá Boleslav je rovina a dlouhá! Co tam?
Další nápady?
Napsal: ned 07.03.2004 17:22
od LOPOLO
tam je, co si pamatuju, docela blba silnice .. nebo se pletu?
Napsal: ned 07.03.2004 18:25
od marwal
Lukas H. píše:Taky chci jeste vyzkouset par moznosti vytaceni motoru a razeni...
1. zacit akcelerovat na trojku a tocit ji i se ctyrkou az k cervenemu...
2. zacit akcelerovat na ctyrku kterou tocit do cerveneho a pak radit pet..
3. zacit akcelerovat na trojku kteru tocit do cerveneho pak radit ctyrku kterou tocit jen do 4,5tis a pak radit petku...
A je toho jeste spousta, uvidim co bude nej...
Jeste najit to poradne misto kde to budem testovat...
no to určite by si byl na tom líp.... zda se mi ze si to trochu šetřil... kolik má jinak lopolo koní?
Napsal: ned 07.03.2004 18:33
od Prox
LOPOLO píše:tam je, co si pamatuju, docela blba silnice .. nebo se pletu?
Kdepak, tady na tom useku je dostatecne dobra
Napsal: ned 07.03.2004 18:35
od Lukke
Tak jsem opět zde a koukám, že se tady rozjela pěkná diskuse.

Taky to zkusim, jsem na to zvědavej, ale mám bohužel angínu, tak s váma nemůžu nikam vyrazit.

Ale pokud by někdo chtěl někdy udělat v týdnu nějaký srovnání, není problém.

Taky mě to zajímá.
Napsal: ned 07.03.2004 20:05
od Petr_1
Bubi píše:Lukas H. píše:Jde o to aby to byla rovina, ted jsi nejak nevybavuju jak to tam vypada...
No to teď nevím... Ale myslím že za Čerňákem po dálnici směr Mladá Boleslav je rovina a dlouhá! Co tam?
Další nápady?
Myslim, že zrovna tam je to mírně do kopce.
Dobrá rovinka je až za sjezdem do Staré Boleslavi směrem na Ml. Boleslav kolem odpočivadla. Jmenuje se to tam myslim U čtyř kamenů. Směrem na Prahu je to z kopce a pak rovina.
Napsal: ned 07.03.2004 20:08
od Mariom5
No len čiste teo. ALPINA B10 BT niečo okolo 14sec. (14,1)
520nm / 360ps A to je kurva strojovňa.
0-200 odčítaš 0-100km/h
Napsal: ned 07.03.2004 20:17
od Mariom5
Niečo pre mad maxa BMW 540ia teo. 100-200km/h 23,2.
0-100km/h 7,5 sec
0-200km/h 30,7 sec
Zdroj auto motor und sport 1992
Napsal: ned 07.03.2004 21:09
od JFK
Mariom5 píše:No len čiste teo. ALPINA B10 BT niečo okolo 14sec. (14,1)
520nm / 360ps A to je kurva strojovňa.
0-200 odčítaš 0-100km/h
moje M5 ve třech lidech (cca 220 kg): 0-200 km/hod 21s. s tím, že poslední úsek ve 160 začalo mírné stoupání, takže optimum (jenom řidič a rovinka) může být klidně 17-18 sec.?
