TAK TAKPetr píše:Na co se ptáš, už si to měl mít natočený.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
100km/hod - 200km/hod
To je naprosto klicovy .. ja se snazil jet po rovine. Rozdil mezi byt malym stoupanim a malym klesanim je pak obrovskej.psena píše:Ja to natocim s 525 E.34. U nas je to naopak, 195/65 15" je nizsi nez dalsi uvadene moznosti(205/65 15", 225/55 16")
Odchylka je ovsem kolem 3% tedy asi 6b´km/hod.Coz muze byt ovsem v rychlosti kolem 200 i sekunda.Ale jak rikal JFK ta rychlost je vyssi i pri startu o stejneou procentualni hodnotu takze nakonec to tak vyrazny rozdil neni.Spis bych se soustredil na SKLON dalnice, nebo jezdite vsichni na absolutni rovine???
Je to presne tak.Lukas H. píše: Stim bych si dovolil nesouhlasit, urcite je lepsi zrychlovat z 90- 190 nez ze 110-210. Kdyz dam dozadu 235/40/17 coz je pro moje auto povolenej rozmer, bude tachometrova akcelerace 100-200 minimalne o 5s lepsi nez na 195/65/15, tim jsem si jistej... Samozrejme zalezi na tom jakej ma sklon dalnice, proto by se mel najit usek kde to budeme zkouset... Jinak je takovyhle mereni pouze orientacni...
Nesrovnavej ropu s benalem, ale srovnavej vykony coz je rozdil cca 30koni... Pokud to bude zkouset nekdo se seriovou 320i a 323i tak to bude v tomhle pripade neco mezi...marwal píše:hodne zajimavy, kdyz sem to parkrat shledl, pochopil sem rozdil ropy a benalu... proste kdyz sem slysel podle zvuku co tocil lopolo, tak ja uz bych tam davno sazel dalsi.... taky me hodne udivil obrovský rozdíl mezi lukashovo tds a lopolovo 328?, myslel sem ze to nebude obrovský rozdíl, ale je, takze az bude prilezitost, zkusim to taky...
N54 PWR
Rekl bych ze Lukas mel pravdepodobne trosku horsi podminky nez ja a i kdyz se to na prvni pohled nezda, tak kolem 200 uz je zna sebemensi rozdil ve sklonu silnice a urcite i vetru. Proste tech kobyl neni tolik aby i takovyhle blbosti nehraly svou roli.marwal píše:hodne zajimavy, kdyz sem to parkrat shledl, pochopil sem rozdil ropy a benalu... proste kdyz sem slysel podle zvuku co tocil lopolo, tak ja uz bych tam davno sazel dalsi.... taky me hodne udivil obrovský rozdíl mezi lukashovo tds a lopolovo 328?, myslel sem ze to nebude obrovský rozdíl, ale je, takze az bude prilezitost, zkusim to taky...
Taky chci jeste vyzkouset par moznosti vytaceni motoru a razeni...
1. zacit akcelerovat na trojku a tocit ji i se ctyrkou az k cervenemu...
2. zacit akcelerovat na ctyrku kterou tocit do cerveneho a pak radit pet..
3. zacit akcelerovat na trojku kteru tocit do cerveneho pak radit ctyrku kterou tocit jen do 4,5tis a pak radit petku...
A je toho jeste spousta, uvidim co bude nej...
Jeste najit to poradne misto kde to budem testovat...
1. zacit akcelerovat na trojku a tocit ji i se ctyrkou az k cervenemu...
2. zacit akcelerovat na ctyrku kterou tocit do cerveneho a pak radit pet..
3. zacit akcelerovat na trojku kteru tocit do cerveneho pak radit ctyrku kterou tocit jen do 4,5tis a pak radit petku...
A je toho jeste spousta, uvidim co bude nej...
Jeste najit to poradne misto kde to budem testovat...
N54 PWR
-
marwal
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
no to určite by si byl na tom líp.... zda se mi ze si to trochu šetřil... kolik má jinak lopolo koní?Lukas H. píše:Taky chci jeste vyzkouset par moznosti vytaceni motoru a razeni...
1. zacit akcelerovat na trojku a tocit ji i se ctyrkou az k cervenemu...
2. zacit akcelerovat na ctyrku kterou tocit do cerveneho a pak radit pet..
3. zacit akcelerovat na trojku kteru tocit do cerveneho pak radit ctyrku kterou tocit jen do 4,5tis a pak radit petku...
A je toho jeste spousta, uvidim co bude nej...
Jeste najit to poradne misto kde to budem testovat...
Myslim, že zrovna tam je to mírně do kopce.Bubi píše:No to teď nevím... Ale myslím že za Čerňákem po dálnici směr Mladá Boleslav je rovina a dlouhá! Co tam?Lukas H. píše: Jde o to aby to byla rovina, ted jsi nejak nevybavuju jak to tam vypada...
Další nápady?
Dobrá rovinka je až za sjezdem do Staré Boleslavi směrem na Ml. Boleslav kolem odpočivadla. Jmenuje se to tam myslim U čtyř kamenů. Směrem na Prahu je to z kopce a pak rovina.
moje M5 ve třech lidech (cca 220 kg): 0-200 km/hod 21s. s tím, že poslední úsek ve 160 začalo mírné stoupání, takže optimum (jenom řidič a rovinka) může být klidně 17-18 sec.?Mariom5 píše:No len čiste teo. ALPINA B10 BT niečo okolo 14sec. (14,1)
520nm / 360ps A to je kurva strojovňa.
0-200 odčítaš 0-100km/h
