Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ztratovy vykon-realita

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Pitr
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: pát 12.09.2003 00:00
Bydliště: Napajedla
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Pitr »

To LOPOLO: Kde jsi vyhrabal prosimte ten prvni graf ?? :D Je mi hodne povedomy.

Omezeno to byt muze teoreticky. Co vim ja z jine debaty, je akorat to, ze predni nahon se dela jen do urciteho vykonu, nevim presne kolik. Bylo mi to jedno do 200 KW tusim mozna kecam. To je ale kazdemu jasne ze to pak nejde rozumne prenest na vozovku.

Takze na druhou stranu, naco omezovat kroutak. Protoze do zatacky mi prohrabne i Clio se 126Nm, Natos tak nejaky dizlik. A kdyz se Akceleruje a nezataci. Proklouzne to jen tehdy, kdy to delam umyslne prez spojku.

A Kdyz je to dizlak co ma kuprikladu 110 Kw A kroutak kolem 300Nm Nznam presne. Tezko ric jestli je omezeny... Hrabe to i kdyz jede rovne. I prez samosvor co je nutny. :? Tudiz aby to omezili tak, aby to nehrablo mohou zustat rovnou na 74Kw Mluvim o VW PD 74, 96, 110 Kw
Odpovědět