Stránka 2 z 3
Napsal: pát 27.02.2004 16:07
od Turbo
Shrek píše:Ale k tomu "Holt není to BMW" (hold si vzdávej někomu jinýmu

), mno, nemyslím, že E36 by byl zrovna etalon bezpečnosti. Čelní náraz a: motor se zasune pod podlahu, áčkový sloupky se zlomí, kabina nevydrží a ta bytelná palubka ti rozmlátí kolena. Jo u úplně super uchycený pedály a nevyztužená podlaha před nimi ti poláme kotníky. Boční náraz je taky fajn, dveře bez výztuh.
:mhihi:
Za tyhle kacirske myslenky budes upalen na hranici.
Ale jinak

za odvahu.

boci:
Napsal: pát 27.02.2004 21:55
od Shrek
Turbo píše::mhihi:
Za tyhle kacirske myslenky budes upalen na hranici.
Ale jinak

za odvahu.

boci:
Ale ne, já u jen povídám, aby ve vlastním zájmu na pasivní bezpečnost E36tky zrovna moc nespoléhal, protože vím, že je to celkem fórový auto (má taky svůj věk). Možná... ale co možná, mrknu se sám po crashtestu, hodím to sem hned:
...johoho tuhle rundu platím jaá... :
...tohle jsou kacířský myšlenky... :
...a tohle je fakt nářez... :

Napsal: ned 29.02.2004 13:02
od skautik
Shrek píše:Turbo píše::mhihi:
Za tyhle kacirske myslenky budes upalen na hranici.
Ale jinak

za odvahu.

boci:
Ale ne, já u jen povídám, aby ve vlastním zájmu na pasivní bezpečnost E36tky zrovna moc nespoléhal, protože vím, že je to celkem fórový auto (má taky svůj věk). Možná... ale co možná, mrknu se sám po crashtestu, hodím to sem hned:
...johoho tuhle rundu platím jaá... :



...tohle jsou kacířský myšlenky... :


...a tohle je fakt nářez... :


v jake je to rychlosti?
Napsal: ned 29.02.2004 17:48
od Shrek
skautik píše:v jake je to rychlosti?
Euro NCAP, ty testy jsou na
http://www.auto.cz, sekce magazín.
Jsou zde tři kategorie testů: čelní náraz, kde vůz vráží v 64 km/h rychlosti do deformační bariéry, další je boční náraz, kdy vozík s deformačním čelem vráží do boku auta na straně řidiče v 50 km/h rychlosti a konečně zkouška, která simuluje střet auta s chodcem při 40km/h rychlosti.
Tyto zkoušky jsou založeny na testech vyvinutých Evropskou společností pro zvýšenou bezpečnost vozidel, ale Euro NCAP zvedl rychlost při čelním nárazu o 8 km/h.
Výzkumy prokázaly, že aby vůz zajistil cestující před smrtelným zraněním musí poskytovat ochranu do rychlosti 64 km/h.
Ačkoli je odhad poranění hlavy prováděn při bočním nárazu, nejsou výsledky nikdy zcela objektivní, protože při skutečné havárii může hlava například narazit do předmětů mimo vozidlo. Při samotném testu se hlava totiž obvykle nanejvýš udeří o boční sklo, což samo o sobě nebývá nebezpečné.
BTW ten test taky zapříčinil, že se Sintra přestala prodávat. Jo a Voyager dopadl stejně. Teď jsem si to našel dokonce i ve svém archívu AutoTipů.
Napsal: ned 29.02.2004 18:08
od LOPOLO
Ja sem to kdysi videl .. tusim ze E36 melo 3 a 1/2 hvezdicky z peti moznejch a vysledek byl jen lehounce nad prumerem. Zajimalo by me, jestli probehla nejaka evoluce behem let kdy se E36 prodavala.
Napsal: ned 29.02.2004 18:49
od bpytlik
Sem videl ten kia velkoprostorovy shit, dostalo to snad jednu hvezdicku jenom....
Ale stejne sou vsecky takove testy na picu, staci kdyz bude naraz pod jinym uhlem a treba v o 2km/h vetsi rychlosti a polovina aut se treba uplne rozsype. Vsak oni vyrobci auta obcas predelavaji tak, aby v tom testu dostaly super hodnoceni (viz treba laguna). Ale nerikam ze jakous takous vypovidajici hodnotu ty testy nemaji, moc bych na ne nesazel...
Napsal: pon 01.03.2004 00:41
od Lopatta

fftopic:
Napsal: pon 01.03.2004 04:09
od Shrek
LOPOLO píše:Ja sem to kdysi videl .. tusim ze E36 melo 3 a 1/2 hvezdicky z peti moznejch a vysledek byl jen lehounce nad prumerem. Zajimalo by me, jestli probehla nejaka evoluce behem let kdy se E36 prodavala.

no to mu fandíš...
http://www.auto.cz/magazin/crash/detail ... d=bm031997
10 bodíků, dvě hvězdičky (z toho jedna přeškrtlá) - a to bylo prosím provedení 97 s airbagem a výztuhama ve dveřích navíc.
Napsal: pon 01.03.2004 04:16
od Shrek
bpytlik píše:Sem videl ten kia velkoprostorovy shit, dostalo to snad jednu hvezdicku jenom....
Ale stejne sou vsecky takove testy na picu, staci kdyz bude naraz pod jinym uhlem a treba v o 2km/h vetsi rychlosti a polovina aut se treba uplne rozsype. Vsak oni vyrobci auta obcas predelavaji tak, aby v tom testu dostaly super hodnoceni (viz treba laguna). Ale nerikam ze jakous takous vypovidajici hodnotu ty testy nemaji, moc bych na ne nesazel...
Ty bys nasázel na testy NCAP, já bych nesázel na pevnou karosérii E36tky... sázka jako sázka

Napsal: pon 01.03.2004 05:32
od LOPOLO
Shrek píše:LOPOLO píše:Ja sem to kdysi videl .. tusim ze E36 melo 3 a 1/2 hvezdicky z peti moznejch a vysledek byl jen lehounce nad prumerem. Zajimalo by me, jestli probehla nejaka evoluce behem let kdy se E36 prodavala.

no to mu fandíš...
http://www.auto.cz/magazin/crash/detail ... d=bm03199710 bodíků, dvě hvězdičky (z toho jedna přeškrtlá) - a to bylo prosím provedení 97 s airbagem a výztuhama ve dveřích navíc.
Tak to je zoufalstvi

Napsal: pon 01.03.2004 10:36
od Lukke
Tak jsem byl včera na policii a pojiš?ovně (Allianz) a nahlásil ty zrcátka. Oznámil jsem, že mi je do rána kompletně odcizili (zbyly jen hliníkový držáky), tak to mám dát někam zpravit a peníze mi potom pošlou až OPROTI FAKTUŘE nebo je to možný hradit krycím dopisem tak, že je rovnou pošlou do BMW. Horší je, že spoluúčast 5.000,- musim uhradit já. Nahlásil jsem taky prasklinu předního skla. Poradí někdo, jak nejlíp to udělat? Kdyžtak jsem na ICQ - 91469808.
Napsal: pon 01.03.2004 10:53
od Lukáš
Lukke píše:Tak jsem byl včera na policii a pojiš?ovně (Allianz) a nahlásil ty zrcátka. Oznámil jsem, že mi je do rána kompletně odcizili (zbyly jen hliníkový držáky), tak to mám dát někam zpravit a peníze mi potom pošlou až OPROTI FAKTUŘE nebo je to možný hradit krycím dopisem tak, že je rovnou pošlou do BMW. Horší je, že spoluúčast 5.000,- musim uhradit já. Nahlásil jsem taky prasklinu předního skla. Poradí někdo, jak nejlíp to udělat? Kdyžtak jsem na ICQ - 91469808.
udělěj jak radí alianz, dostaneš z nich o něco málo víc, než kdybys je sehnal jinde a nechal si proplatiti škodu kešaro.
Napsal: pon 01.03.2004 10:56
od Lukáš
LOPOLO píše:Shrek píše:LOPOLO píše:Ja sem to kdysi videl .. tusim ze E36 melo 3 a 1/2 hvezdicky z peti moznejch a vysledek byl jen lehounce nad prumerem. Zajimalo by me, jestli probehla nejaka evoluce behem let kdy se E36 prodavala.

no to mu fandíš...
http://www.auto.cz/magazin/crash/detail ... d=bm03199710 bodíků, dvě hvězdičky (z toho jedna přeškrtlá) - a to bylo prosím provedení 97 s airbagem a výztuhama ve dveřích navíc.
Tak to je zoufalstvi

ber v potaz že to auto je v prodeji od roku 91. a v ty dobe se na to jeste relativne kaslalo. a vysledek modelu 97 s dvouma hvezdickama neni zas tak strasny na staři vozu......
Napsal: pon 01.03.2004 11:06
od Lukke
Lukáš píše:udělěj jak radí alianz, dostaneš z nich o něco málo víc, než kdybys je sehnal jinde a nechal si proplatiti škodu kešaro.
Problém je v tom, že Allianz nevyplácí kešaro, ale jen oproti faktuře od servisu, mínus 5 tisíc spoluúčast. Takže já nedostanu vůbec nic... Takže asi zajedu k Bychlovi, když mi je vymění na počkání (budou se ale muset dopředu nalakovat) nebo k nám do Plzně do "super" servisu. Nejlíp bych to viděl, nechat si proplatit cash komplet díly a práci, a pak sehnat díly levně a udělat si to sám doma... ale to asi nejde.
Napsal: pon 01.03.2004 11:50
od Lukáš
Lukke píše:Lukáš píše:udělěj jak radí alianz, dostaneš z nich o něco málo víc, než kdybys je sehnal jinde a nechal si proplatiti škodu kešaro.
Problém je v tom, že Allianz nevyplácí kešaro, ale jen oproti faktuře od servisu, mínus 5 tisíc spoluúčast. Takže já nedostanu vůbec nic... Takže asi zajedu k Bychlovi, když mi je vymění na počkání (budou se ale muset dopředu nalakovat) nebo k nám do Plzně do "super" servisu. Nejlíp bych to viděl, nechat si proplatit cash komplet díly a práci, a pak sehnat díly levně a udělat si to sám doma... ale to asi nejde.
to je možný, mě to kdysi poslali na účet aniž se strarali o to jestli sem to opravil, ale je pravda že to bylo asi jen 11tis.
Napsal: pon 01.03.2004 12:10
od Lukas H.
Lukke fakt si koledujes o pruser, tohle bych tu opravdu nerozebiral...

Napsal: pon 01.03.2004 18:33
od Lukke
Lukas H. píše:Lukke fakt si koledujes o pruser, tohle bych tu opravdu nerozebiral...

Však jsem taky přišel ráno k autu a zbyly tam jen hliníkový držáky... někdo mi ty zrcátka odmontoval i s motorkama..

Parkoval jsem tady před domem, kde chodí cikáni...

Napsal: pon 01.03.2004 20:54
od Shrek
Lukáš píše:ber v potaz že to auto je v prodeji od roku 91. a v ty dobe se na to jeste relativne kaslalo. a vysledek modelu 97 s dvouma hvezdickama neni zas tak strasny na staři vozu......
Vždy? sakra povídám, že je to stará konstrukce, ne? Ad "není zas tak strašný" - no to je relativní pojem. Na papíře to tak strašný na ty léta není. V reálu už je to horší...
Napsal: pon 01.03.2004 22:15
od uncompromised
Shrek píše:Lukáš píše:ber v potaz že to auto je v prodeji od roku 91. a v ty dobe se na to jeste relativne kaslalo. a vysledek modelu 97 s dvouma hvezdickama neni zas tak strasny na staři vozu......
Vždy? sakra povídám, že je to stará konstrukce, ne? Ad "není zas tak strašný" - no to je relativní pojem. Na papíře to tak strašný na ty léta není. V reálu už je to horší...
Hm, tak se prece jen podivam po nejake Koktavce. Holt, bezpecnost je bezpecnost

Napsal: pon 01.03.2004 22:31
od Jawak
uncompromised píše:Shrek píše:Lukáš píše:ber v potaz že to auto je v prodeji od roku 91. a v ty dobe se na to jeste relativne kaslalo. a vysledek modelu 97 s dvouma hvezdickama neni zas tak strasny na staři vozu......
Vždy? sakra povídám, že je to stará konstrukce, ne? Ad "není zas tak strašný" - no to je relativní pojem. Na papíře to tak strašný na ty léta není. V reálu už je to horší...
Hm, tak se prece jen podivam po nejake Koktavce. Holt, bezpecnost je bezpecnost

Já už jsem viděl tolik mrtvých v Koktávkách, je to smutný, ale nedávno v Brně se naháněl borec v Koktávce s Corollou do kopce jak se jede do Krpole a napálil to do pilíře mostu, na místě exnul.
Potom mi jeden člen klubu, nebudu ho jmenovat, vysvětloval, proč se jeho mladá bojí rychlé jízdy, její brácha zařval taky v Koktávce.
Je toho ještě víc, ale o tom tady nebudu psát.
Jen nechápu, proč tolik lidí zahynulo v dejmetomu "bezpečném moderním vozidle"?