Stránka 2 z 2

Napsal: ned 08.02.2004 22:23
od afterburner
Každopádně vám všem díky za podporu a soucit, já se spíš bál, že tady budu všem pro smích.
Poradí mi někdo s tim teploměrem?

Napsal: ned 08.02.2004 22:59
od 530DAT
nekde to tu je v diskuzi a myslim ze je preblem s kabelama od cidla co je v chladicim potrubi k brzdam

Napsal: pon 09.02.2004 00:36
od RedBaron
psena píše:Jinak jsem hodne v tomhle ohledu spokojen s uzaverkou diferaku,je to o dost pri driftech na snehu pevnejsi v kramflecich nez moje byvala 525.ktera to nemela.Chci se zeptat,zda se da palit guma(ne ze bych to mel v planu,ale jeden nikdy nevi) s uzaverkou?jsem k tomu asi dost setrnej,protoze na suchu se dokolecka neotocim.Jak se to uzavre,tak se auto nechce tocit.
Ale M3 a M5 asi uzaverku maji take ne?A pritom se toci az az...


Já mám v šestce špéru a na driftech se to prostě dřív trhá. Na asfaltu se na průměrnej silnici otočím na pětníku a rovnou startuju do směru 180° , kopnu za dva a jsem pryč :D

Ani jsem si nevšiml, že bych byl v zimě pomalejší než ostatní, a to mám auto starou gardu, žádný ASC, jen mechanická špéra v diferáku. Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.

Napsal: pon 09.02.2004 08:22
od Kaca2
to afterburner : téééda pěkně jsis lehnul... :cucim:

Napsal: pon 09.02.2004 11:39
od RuDoSh
RedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.


jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplne ;)

Napsal: pon 09.02.2004 16:16
od vally
No pěkně si ho zaparkoval :) :) :) na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé... :) 8)

Napsal: pon 09.02.2004 16:29
od Jawak
vally píše:No pěkně si ho zaparkoval :) :) :) na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé... :) 8)

Newysere, leda že by jsi to nechtěně vypnul :D
Mě se dneska povedlo ustřelit prdelí při výjezdu z podjezdu, kde bylo trochu mokro :) rozsypalo se mě přitom zavřený nářadí, co jsem měl na zadní lavici. Už jsem viděl v zrcátku, jak se blížím k té betonové zdi, no až bude čip, tak si budu muset dávat bacha... :mrgreen:
Čip ještě nepřišel, snad do konce týdne...

Napsal: pon 09.02.2004 18:47
od M3maniac
vally píše:No pěkně si ho zaparkoval :) :) :) na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé... :) 8)

Když jedeš bez rozumu nebo to prostě přepískneš je ti ASC k hownu...skoušel jsem to i DSC a fyziku s tím neoblbneš.... :D

Napsal: pon 09.02.2004 19:09
od M3maniac
No jinak dneska jsem tahal podobnej případ ze škarpy,byl to vojáček v shade 105 z roku 78 nějak nezvládl totální ledovou plochu a udělal saltíčko ,kola-střecha-kola... :D jojo letní gumy a plný plyn... měli docela štěstí,že se jim nic nestalo protože ta popelnice byla fest prohnilá.....tak jsem zastavil že jim to aspoň jeepem vytáhnu z té příkopy,ale musím se přiznat že jsem měl obavy že to to auto nezvládne (naprosto čistej led)...Pletl jsem se ,dal jsem redukci a bez jediného zaváhání a prohrábnutí byl raz,dva na cestě.... pak jsem mu jen poradil at to natočí a maže s tím pryč než ho načapou fízlové a vyhodí 2k! asi byl řádně v šoku,protože zapomněl říct dík....

Napsal: pon 09.02.2004 19:16
od Petr_1
Pravda, jak to přepískneš, tak elektronika zmagoří a už si to dělá co chce. Fyzikální zákony nejdou vochcat ani nejlepší výbavou. Nejhorší je, že když už nepomůže elektronika tak máš plný ruce volantu, poněvač už seš za hranicí.

Napsal: pon 09.02.2004 19:45
od TT
....pěkně tam hajáááá

Napsal: pon 09.02.2004 23:58
od Leni
dobře zaparkovaný... 8)

Napsal: úte 10.02.2004 20:01
od RedBaron
RuDoSh píše:
RedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.


jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplne ;)


RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba :)

Napsal: úte 10.02.2004 20:06
od RuDoSh
RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba :)


mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?

Napsal: stř 11.02.2004 06:27
od RedBaron
RuDoSh píše:
RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba :)


mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?


No, i u automatu na [D] vždycky tak 5% spojení zůstane, zkus si to z kopce pustit na [N] a uvidíš, že tam rozdíl JE. Ale při tomhle manévru je to myslím v pohodě :)

Mě stačí i na mokru podřadit v trochu vyšších otáčkách a táhnu zadek smykem.

Napsal: stř 11.02.2004 11:08
od RuDoSh
RedBaron píše:Mě stačí i na mokru podřadit v trochu vyšších otáčkách a táhnu zadek smykem.


no jo, to je jina ;)