Napsal: ned 08.02.2004 22:23
Každopádně vám všem díky za podporu a soucit, já se spíš bál, že tady budu všem pro smích.
Poradí mi někdo s tim teploměrem?
Poradí mi někdo s tim teploměrem?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Já mám v šestce špéru a na driftech se to prostě dřív trhá. Na asfaltu se na průměrnej silnici otočím na pětníku a rovnou startuju do směru 180° , kopnu za dva a jsem pryčpsena píše:Jinak jsem hodne v tomhle ohledu spokojen s uzaverkou diferaku,je to o dost pri driftech na snehu pevnejsi v kramflecich nez moje byvala 525.ktera to nemela.Chci se zeptat,zda se da palit guma(ne ze bych to mel v planu,ale jeden nikdy nevi) s uzaverkou?jsem k tomu asi dost setrnej,protoze na suchu se dokolecka neotocim.Jak se to uzavre,tak se auto nechce tocit.
Ale M3 a M5 asi uzaverku maji take ne?A pritom se toci az az...
jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplneRedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.
Newysere, leda že by jsi to nechtěně vypnulvally píše:No pěkně si ho zaparkoval![]()
![]()
na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé...
![]()
Když jedeš bez rozumu nebo to prostě přepískneš je ti ASC k hownu...skoušel jsem to i DSC a fyziku s tím neoblbneš....vally píše:No pěkně si ho zaparkoval![]()
![]()
na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé...
![]()
RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volbaRuDoSh píše:jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplneRedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.
mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba
No, i u automatu na [D] vždycky tak 5% spojení zůstane, zkus si to z kopce pustit na [N] a uvidíš, že tam rozdíl JE. Ale při tomhle manévru je to myslím v pohoděRuDoSh píše:mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba
no jo, to je jinaRedBaron píše:Mě stačí i na mokru podřadit v trochu vyšších otáčkách a táhnu zadek smykem.