Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dve turba na 525td

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal Martinéz
[B]pokud ja vim, tak D10 bi-turbo je prevrtana 525tds se dvema mensima dmychadlama..mozna ne ta posledni, ale tohle se v e39 urcite delalo.

E39tky se dělaly jenom B10 V8 a D10 Bi-Turbo. D10 Bi-Turbo byla 530d se sníženým kompresním poměrem, dvěmi turbodmychadly a 6-tikvaltem Getrag (nebo 5-tikvaltem automat se Switchtronicem) a vyjeli s ní v roce 2000. Tvoje informace jsou mylné. :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od darmon »

asi bych nemel poslouchat ty hlasy v my hlave co mi rikaj abych se zapojil do debaty :)
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal ManyP
[B]no prave! Sak i alpina dela D10.
Jelo by to o moc lip!

Mno dobře sokolíku. :) Seš odvážnej chlapík. A kolik na to máš asi tak love (šroubů, škváry, zobání)? Kolik do toho chceš jako vrazit?
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od ManyP »

no nic vzdavam to! Jinda kdyz se tu hodi jine sracky od tech frajeru tak to de ale toto tema asi nepude! Ale dik za vase napady a rady k tematu!
Jen at me Martinez jeste pouci o tom rozdilu mazi 524 a 525td.
Predem dik moc hosi
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#25 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal ManyP
[B]no nic vzdavam to! Jinda kdyz se tu hodi jine sracky od tech frajeru tak to de ale toto tema asi nepude! Ale dik za vase napady a rady k tematu!
Jen at me Martinez jeste pouci o tom rozdilu mazi 524 a 525td.
Predem dik moc hosi


takze VAZNE neuvazujes o prestavbe? chtel jsi jenom tlachat aby rec nestala? :)
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od ManyP »

ma to cenu to tu jeste rozebirat? Myslis ze bych to sem psal jen aby se mi zvedl nejake pocet prizpevku? Ty nektery paka co tu so majo plno hubu kecu a me to holt uz nebere! Ser na toto tema. Sem do FUN-CLUBU BMW se to nehodi tu se keca o jinech mrmlech
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od darmon »

ten rozdil by mne taky zajimal, pac co ja vim tak mezi M21 a M51 motorama je rozdil jen v rozvodu a par milimetrech jednoho rozmeru co delaj z 2.4 2.5 (a je to tusim zdvih) vykonove 2.5TD je na tom stejne jako 2.4TD a je tam jen trosku vetsi tocak
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od ManyP »

nekdo kdo tu se mno aspon v necem souciti!
Dik chlape. Me to totiz taky zajima. Sem totiz strasne debil a proto asi studuju na Ceskem Vysokem Uceni Technickem v Praze fakulta strojni obor automobily a specailizace spalovaci motory ale zadne obavy tam na te specializeci jeste nejsu. Prosil bych ten rozdil!
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Shrek »

darmon: Mechanicky vychází spodek z M50tky (litina), hlava je úplně jiná (jiná než M50tka :-))) to je logisch, ale hlavně jiná než M21), jinak řešení utěsnění hlavy, nový vstřikování a elektronika DME. Nasazení intercooleru u M51D25S a tím pádem většího max. plnícího tlaku 0,85 bar (M51D25T má 0,6).
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal ManyP
ma to cenu to tu jeste rozebirat? Myslis ze bych to sem psal jen aby se mi zvedl nejake pocet prizpevku? Ty nektery paka co tu so majo plno hubu kecu a me to holt uz nebere! Ser na toto tema. Sem do FUN-CLUBU BMW se to nehodi tu se keca o jinech mrmlech

Však jsem se tě kurva ptal, kolik do toho chceš vrazit $$$. [B]To je základní otázka.
Bez ní nejsem schopen poradit a ani nic konzultovat se známým, který se tím zaobírá.

Jinak to je fakticky o mlácení prázdný slámy a zbytečně to přidělává starosti:
a) těm, co, nevisej na fóru pořád a když se jednou přihlásí, musí se probírat množstvím nezajímavých a nicneříkajících příspěvků
b) Křižníkovi, protože mu zbytečně roste databáze a zátěž serveru
c) nemluvím o znechucení, které popadá ty, co se snaží nějak poradit, zjistit, pomoci a stojí je to drahocenný čas, aby nakonec zjistili, že je z toho extraordinární prd.

To říkám naprosto vážně, bez afektu, bez vykřičníků, protože tak to prostě je. A říkám to s úsměvem. :)
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Lukáš »

Originál zaslal RuDoSh
[B]ano psal jsem ze e34 delali v biturbu (tim jsem myslel B10) pak jsi prisel ty s D10 (e39) tak jsem napsal ze jsem o dieslove alpine jeste neslysel.....o biturbove dieslove e34 jsi tady psal jen ty......navic necitim potrebu se s tebou hadat


sorry tak sem blbej přeci jen ja, uplně sem přehlid jeden tvuj přispěvek, timto se ti omlouvám.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#32 Příspěvek od skautik Čestný člen »

to manyp: ja se ani nedivim jak tu nekteri reaguji, vetsina ma plnou hubu kecu o moznem zvyseni vykonu at se jedna o chip, sani, vetsi IC, dmychadla, kompresory a ja nevim co jeste, ale jak prijde na vec skutek utek. Plno peknych otazek a odpovedi podporujici krasne sneni. Nakonec to skonci tak, ze diesl nachipuji a benzinu daji novy filtr aby se mu lepe dychalo :) Tady snad neni ani jeden clovek kterej by do td pridal IC, pritom tu je napsano diky Shrekovi uplne vse.

Takze napis kolik jsi vlastne do toho ochoten investovat a pak se dozvis jestli to realne je nebo neni. Technicky je proveditelne vsechno :)

btw. me by take zajimalo, na kolik takova uprava prijde pro rozsireni obzoru :) pocitej 2 mensi dmychadla, poradnej IC, drzaky, trubky, hadice a upravena mapa do RJ + dalsi dulezite veci, co me ani nenapadly :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Shrek
[B]darmon: Mechanicky vychází spodek z M50tky (litina), hlava je úplně jiná (jiná než M50tka :-))) to je logisch, ale hlavně jiná než M21), jinak řešení utěsnění hlavy, nový vstřikování a elektronika DME. Nasazení intercooleru u M51D25S a tím pádem většího max. plnícího tlaku 0,85 bar (M51D25T má 0,6).


Dik, jak jsem jiz ventiloval stokrat, dyzl v bmw mne nikterak moc nezajima a doufam ze to tak zustane dlouho. Az prijde den kdy si koupim naftovy BMW tak budou prset zaby. :D
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal skautik
[B]btw. me by take zajimalo, na kolik takova uprava prijde pro rozsireni obzoru :) pocitej 2 mensi dmychadla, poradnej IC, drzaky, trubky, hadice a upravena mapa do RJ + dalsi dulezite veci, co me ani nenapadly :)

No myslím, že nejhorší by bylo asi vymyslet elektropneumatickou regulaci dvojice VNT15ek (z Ochcávky TDI), nebo toho malýho bazmeku z 1.4 TDI, která by byla nezávislá na programu v ŘJ. Předpokládám totiž, že nic jinýho, než VTG turba by tam nemělo přijít (když už by se to dělalo-tak už pořádně).
Pak by někdo šikovnej musel vymyslet nový svody a nový výfukový vedení (šikovnej svářeč), aby to k něčemu vypadalo. Myslím, že místa je tam dost. No a intercoolerama bych to viděl na dva IC z tdska (nebo podobně úzký) vepředu před chladičem nad sebou.

darmon: :D nojono, mě by to asi bylo fuk, ale vzhledem k tomu, že často jezdíme dlouhý štreky po dálnicích, půjdu asi zas do dýzla. Je si nejsem jistej tou značkou, ale přímej vstřik tam bude.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od darmon »

ja jezdim jen po republice a ta je na naftu mala
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od ManyP »

Penez do toho chci dat co bude mozne a hlavne co to bude potrebovat! Nejvetsi investice so ty dve turba ale i ty se daji do 10000kc za obe poridit. No a svody udelam sam s pomoci znameho. Intercooler bych videl spis z Avie ten ma 60x30cm takze plocha dost velka a tlak tu zvladne! Turba bych tam daval s regulovatelnema lopatkama ale zadna elektronika!
Uvidi se jak se to bude vyvijet.
Ted jeste musim udelat ten predni naraznik z m5 e39 a stelovani sbihavosti na zadni naprave a zdvojit stabilizatory pac ty sportovni se me nezdaji za postavcujici! Rad bych jeste upravil brzdy, hlavne v zadu ale jeste nevim z ceho tam dam! No kdyz upravit tak poradne!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#37 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Originál zaslal ManyP
[b] No a svody udelam sam s pomoci znameho. Intercooler bych videl spis z Avie ten ma 60x30cm takze plocha dost velka a tlak tu zvladne! Turba bych tam daval s regulovatelnema lopatkama ale zadna elektronika! Ted jeste musim udelat ten predni naraznik z m5 e39 a stelovani sbihavosti na zadni naprave a zdvojit stabilizatory pac ty sportovni se me nezdaji za postavcujici! Rad bych jeste upravil brzdy, hlavne v zadu ale jeste nevim z ceho tam dam! No kdyz upravit tak poradne!

tak to ti preju hodne stesti... ad stabilizator - sportovni? M5? nevis o cem pises... brzdy? M5? nestaci? o cem se bavime... a ten IC z Avie? misto? vstupy? ....turba? zadna elektronika? aha... jen pozor, abys nedopadnul jako jeden pacient s TDi se zavarenym wastegate, vyndanou elektronikou a danym mechanickym vstrikem, nakrmenym tak, ze s vejfalu tekl petrolej.... mno... tak ten ted shani 1,8T :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal ManyP
[B]Penez do toho chci dat co bude mozne a hlavne co to bude potrebovat! Nejvetsi investice so ty dve turba ale i ty se daji do 10000kc za obe poridit. No a svody udelam sam s pomoci znameho. Intercooler bych videl spis z Avie ten ma 60x30cm takze plocha dost velka a tlak tu zvladne! Turba bych tam daval s regulovatelnema lopatkama ale zadna elektronika!
Uvidi se jak se to bude vyvijet.
Ted jeste musim udelat ten predni naraznik z m5 e39 a stelovani sbihavosti na zadni naprave a zdvojit stabilizatory pac ty sportovni se me nezdaji za postavcujici! Rad bych jeste upravil brzdy, hlavne v zadu ale jeste nevim z ceho tam dam! No kdyz upravit tak poradne!

Prosím tě, slítni zase z těch oblaků na pevnou zem. :D
Intercooler z avie? Zapomeň, musí být dva malé, každý extra na jedno turbo, jinak to bude mít turbodíru úplně stejnou. VTG turba každý po 5000 a bez pneuregulace? ROFL :lol2:
Mno když tě tak poslouchám, a zdá se, že nejsem sám, bude lepší, když se na to vykašleš, prodáš 525td, koupíš tdso a za 7000 si ho necháš načipovat. Vyjde tě to mnohem levněji, bude to časově méně náročné a ve finále bude výkon stejný. :super:
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od ManyP »

ja napsal ze ty turba jen pneuregulace ale ne ektroregulace ktera se tez da. Interkulery pochopitelne dva! To je snad jesne! To jo ze tds by bylo stejny ale tobe stci auto co ma hafo lidi! Me teda ne!
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od ManyP »

Jo a Hanzy tebe sem nepochopil? O cem sem jako psal blbosti?
Odpovědět