Stránka 2 z 3

Napsal: sob 22.11.2003 18:30
od Kriznik
pekny pekny klaksone.... to uz bysme asi na asfaltu neparili... :cry:

ale protektor... radsi mirne jetou normal, nez novej protektor :)

Napsal: ned 23.11.2003 00:48
od Klakson
Originál zaslal patras
muzes dekovat za nizkej profil pneumatiky, kdyby to byl vetsi skok, treba na origo " tak by to s tebou hazelo asi vic .... :D


asi tak nějak,

Napsal: ned 23.11.2003 01:18
od LOPOLO
Originál zaslal Klakson
není protektor jako protektor, gumy se vyráběj úplně stejně akorád že používaj tu základní konstrukci jiných výrobců (Michelin, Dunlop atd.) jinak je to úplně stejný, jak jsem již psal viděl jsem že se to samí stalo i normální gumě.


Ty ses asi nepoucitelnej :-) ... ja slysel od svejch dobrejch znamejch milionkrat o tom, jak vodesel za jizdy protektor a nikdy o tom, jak normalni guma i kdyz se to asi stat muze. Jaka je ale pravdepodobnost ze se to stane protektoru a jaka u normalni gumy? Vo cem se tady vubec bavime? To je jako kdybys rekl, poutat se nebudu protoze se jednou stalo ze clovek vyletel z auta a prezil. Kolik ale zbytecne zakukalo nepripoutanejch magoru nebudes brat v uvahu? :-)

Napsal: ned 23.11.2003 01:39
od RuDoSh
taky u protektoru nevis jak je stara ta kostra + smes toho nalepenho vzorku taky nebyva extra trida..... + na protektoru jdou nechutne videt ty spary na vzorku....z toho bych mel strach...... :)

Napsal: ned 23.11.2003 02:21
od Klakson
Originál zaslal LOPOLO
Ty ses asi nepoucitelnej :-) ... ja slysel od svejch dobrejch znamejch milionkrat o tom, jak vodesel za jizdy protektor a nikdy o tom, jak normalni guma i kdyz se to asi stat muze. Jaka je ale pravdepodobnost ze se to stane protektoru a jaka u normalni gumy? Vo cem se tady vubec bavime? To je jako kdybys rekl, poutat se nebudu protoze se jednou stalo ze clovek vyletel z auta a prezil. Kolik ale zbytecne zakukalo nepripoutanejch magoru nebudes brat v uvahu? :-)


nenaděláš nic, na to normální ježdění po městě to stačí, zatím než budou jiný gumy :P

Napsal: ned 23.11.2003 02:24
od Klakson
Originál zaslal RuDoSh
taky u protektoru nevis jak je stara ta kostra + smes toho nalepenho vzorku taky nebyva extra trida..... + na protektoru jdou nechutne videt ty spary na vzorku....z toho bych mel strach...... :)


nesmí bejt starší než asi 3 roky, směs je měkčí něco jako na univerzálech, jáký spáry na vzorku myslíš ?

Napsal: ned 23.11.2003 02:33
od RuDoSh
no jo ale kd ti u nas zaruci ze neni starsi jak 3 roky? :)
No kamos si ted koupil protektory a na tom vzorku jsou takove ty pasky gumy....proste jde videt ze je ten dezen na te kostre "nalepeny" a jde poznam ze to je 4 kusu.....nevim jak to uplne popsat :)

Napsal: ned 23.11.2003 03:12
od LOPOLO
a prave v tom je ten problem vsech protektoru .. neni to celistva guma a nikdy nebude

Napsal: ned 23.11.2003 20:48
od Fil
Originál zaslal rene kurc
no ty blázne,na protektoru dvě kila,se asi nemáš rád wole.... :D

Protektory jsou pro auta s konstrukční rychlostí do 80 km/h !
Uznávám to na auta typu dědova 120L ,trabi,maluch a podobně,jinak je to vohubu :D

....hmmm...245km/h(z kopce na omezovač(chip))215/40/17...celkem nic neprasklo:P :P :P..(prej nějakej studenej protektor či co, ale jinak stály za hovno, hned byly v....)PS:koupil sem je i s kolama, tak proto...

Napsal: ned 23.11.2003 23:08
od abdul
to klakson: me se stalo neco podobnyho na normalni gume... proste si to z niceho nic prasklo a rozesralo se to na maderu...
nastesti sem to taky ustal, ale musel sem vylakovat cely zadni blatnik jak ho to dodrelo...

Napsal: pon 24.11.2003 00:14
od Klakson
u mě to odnesl zadní nárazník, ale stejně musel jít do laku

Napsal: pon 24.11.2003 00:28
od Martinéz
tata jezdi parkrat do roka evropou nonstop 2500km a tak kazdou druhou cestu mu praskne guma..kupuje si novy a vydrzej mu vzadu treba jen 20k km..uz je z toho nasranej..

Napsal: pon 24.11.2003 00:31
od skautik
Originál zaslal Martinéz
tata jezdi parkrat do roka evropou nonstop 2500km a tak kazdou druhou cestu mu praskne guma..kupuje si novy a vydrzej mu vzadu treba jen 20k km..uz je z toho nasranej..


plni to smesi NO2 ?

Napsal: pon 24.11.2003 00:54
od RuDoSh
na takove strece by mohlo vadit ze jsou podhustene, tim by se vic zahrivali a hrozilo by to prasknuti.....ciste teoreticky :) nebo se pletu? :)

Napsal: pon 24.11.2003 00:59
od Martinéz
to ska..to nevim. prej je to tim, ze je to tezky auto a navic nalozenej kufr + rychlost porad 170-200kmh...no a ty gumy to proste nezvladaj..hrozne se sjizdej a bum...

Napsal: pon 24.11.2003 19:55
od Klakson
hmm něco na tom bude

Napsal: pon 24.11.2003 20:37
od skautik
po delsi jizde, se pneu zahriva a zahriva se i vzduch v nem, v lete, kdyz pari slunko je to jeste horsi, proto nektere pneuservisy plni na prani pneu smesi no2.... ta napln v pneu se tak nezahriva

Napsal: pon 24.11.2003 23:41
od uncompromised
taky mame na transporteru NO2, ale najedeme tak 1000 km mesicne, takze nic nepozorujeme, ale je to za dax tak proc ne?

Napsal: úte 25.11.2003 01:44
od JFK
Originál zaslal skautik
po delsi jizde, se pneu zahriva a zahriva se i vzduch v nem, v lete, kdyz pari slunko je to jeste horsi, proto nektere pneuservisy plni na prani pneu smesi no2.... ta napln v pneu se tak nezahriva


taky jsem plnil plynem než jsem se dozvěděl od více lidí z pneuservisů že ti tam každej foukne obič luft a zkásne 20,- kč za kus. a zjistíš hovno:(

Napsal: úte 25.11.2003 07:17
od Gerchan
To je fakt ubohy...delat ze sebe kurvu pro 80 voci...:shit2: