Stránka 2 z 2

Napsal: sob 25.10.2003 14:53
od RuDoSh
Originál zaslal abdul
rychlost bere z cidel ABS ktery je na kazdym kole....

problem nastava kdyz tomu nasadis jiny kola jejichz obvod je jiny nez je v palubaku nastaveno...


tak to jsem z toho jelen.... :D

Napsal: sob 25.10.2003 21:42
od LOPOLO
Originál zaslal abdul
rychlost bere z cidel ABS ktery je na kazdym kole....

problem nastava kdyz tomu nasadis jiny kola jejichz obvod je jiny nez je v palubaku nastaveno...


vzdyt je rozdil i mezi sjetou a novou pneumatikou :-) auto pouze zhruba vi jak rychle jedes

Napsal: úte 28.10.2003 13:11
od cornhollio
Originál zaslal abdul
rychlost bere z cidel ABS ktery je na kazdym kole....

problem nastava kdyz tomu nasadis jiny kola jejichz obvod je jiny nez je v palubaku nastaveno...


a co když nemaš ABS

Napsal: úte 28.10.2003 19:22
od PET
auto si krome tachace, kterej vpodstate vzdy keca, realnou rychlost jeste pocita...ta pak byva relativne odpovidajici realu...u tech novejsich auto je aktualni jednoduse zjistitelna tim, ze vynulujes prumernou a jedes chvili konstatne nez zas naskoci.
ta odchylka tachace od pocitace byva v zasade zpusobena tim, ze tachac (nevim jak u novych BMW) je mechanickej...tim chci ric, ze do tachace vede bovden z diferaku/ zatimco boardcomputer ty hodnoty pocita z rady ukazatelu (nevim presne, ale myslim, ze je toho vic nez ty cidla abs)...
jinak si lze jednoduse spocitat kolik opravdu jedes, na dalnici podle kilometrovniku...jed 120kmh a stopni si za kolik ten km ujedes melo by to byt teoreticky 30s, kdyz neni tak si spocitej, koliks vlasne jel - vysledna rychlost=60min/kolik sekund jsi ten km jel...

Napsal: úte 28.10.2003 20:25
od Pavel 528
hmm,tak BMW nedela mechanicky tachometry cca 18let,mozna dyl...

Napsal: úte 28.10.2003 23:20
od Béďa
do stovky ta uchylka neni tak hrozna.. zvetsuje se s rychlosti protoze na kolech od kila vznika skluz.. a rychlomer si bere udaje z toho ABSa..