Stránka 2 z 2
Napsal: sob 27.09.2003 23:12
od gelty
Hm, moc dík, ta fotka je fakt o ničem, nepíšou ani v jakém je stavu, ani kde to bylo koupené, či kolik to mělo majitelů. Ale chtělo by to omrknout víc. Já sice do Olomouce jezdím, ale momentálně tam cestu nemám. pokud bys tam jel kolem, nafo? to prosím a napiš jak to vidíš, jestli je to o.k., nebo šrot.
Dík.
Napsal: úte 30.09.2003 17:52
od skautik
jasny

Napsal: stř 01.10.2003 11:17
od JFK
Originál zaslal Bombarder
po vlastni zkusenosti, uz bych takovou chybu neudelal 
radeji starsi m3 nez novejsi 328i.
no konečně se na něčem schodnem:bigok: :gobeer: 
Napsal: stř 01.10.2003 14:20
od Hanz
nejsem si jistej, ze M3 v. 328i je jednoznacna volba M3... zalezi na cloveku, kolik si muze dovolit na provoz, jak moc auto vyuzije, najede a pod... M3 neni zrovna racionalni volba

))))))
Napsal: stř 01.10.2003 15:16
od Bombarder
OK, v mem pripade. jezdim feldou a v garazi čihá 325 na vikendy. ja bych si proste nekoupil 328, no kazdopadne bych se pred koupi, alespon svezl s M3 a potom se rozhodoval. s M3 je skoda jezdit do prace a jeste k tomu v ove. nekde to nechas a sedis cely vystraseny jestli ti neco nelohnou.
Napsal: stř 01.10.2003 16:33
od LOPOLO
Originál zaslal Hanz
nejsem si jistej, ze M3 v. 328i je jednoznacna volba M3... zalezi na cloveku, kolik si muze dovolit na provoz, jak moc auto vyuzije, najede a pod... M3 neni zrovna racionalni volba
))))))
Na kazdodeni pouzivani je 328 skoro idealni .. teda po 325tds nebo 330d 
Napsal: stř 01.10.2003 17:59
od M3maniac
TO LOPOLO: no tak si nám to tu pěkně zamotal,trošku dvě úplně jiné věci né 325tds a 330d.Jinak podle mě po všech stránkách mi nejlépe vychází 325i,jako poměr cena-výkon-náklady...M3 by si měl opravdu koupit jen fanda,co tím žije a nevadí mu sem tam nějaká nákladnější investice.Jinak je to jeden z málá spor?áků ve kterém se dá klidně jezdit káždý den.
Napsal: stř 01.10.2003 19:36
od LOPOLO
rene: souhlasim s 325i coz je temer stejny jako 328i a ty diesly .. zkratka, je s nema velmi prijemny svezeni a naklady na provoz jsou jeste nekde jinde. Neni na tom co menit

Napsal: stř 01.10.2003 20:51
od M3maniac
Jo jo a proto normál jezdím TDIčkem a emkem jen pro radost. :mhehe:
Napsal: stř 01.10.2003 21:27
od gelty
Hm, a teda mi ještě řekněte, proč původní
325i pak 328i a teď opět 325i, mají stejný výkon, včem se teda liší?
Četl jsem, že 328i má hlavu motoru hlinikovou, proto je lehčí a lepší, než 325i, ale proč se teda zas vrátili k 325i z 328i, to ta hlava nebyla zas tak dobrá?
Napsal: stř 01.10.2003 21:50
od M3maniac
No 325ka se dělala od roku 90 do roku 95 a měla 192ps,328 od roku 94-98 a měla 193ps no a nevrátili se k 325ce,ale k 323 s obsahem jako 325,ale už s jen 170ps.No a proč?No protože to tak už ve vývoji aut je.
Napsal: stř 01.10.2003 23:18
od LOPOLO
Originál zaslal gelty
Hm, a teda mi ještě řekněte, proč původní
325i pak 328i a teď opět 325i, mají stejný výkon, včem se teda liší?
Četl jsem, že 328i má hlavu motoru hlinikovou, proto je lehčí a lepší, než 325i, ale proč se teda zas vrátili k 325i z 328i, to ta hlava nebyla zas tak dobrá?
Jednak vubec nemaji stejnej vykon i kdyz je to dost priskrceny. V konich to sice neni ale kroutak u 328 je vyrazne jinej nez u 325 a tomu taky odpovida jizdni komfort do 3500 otacek. Je to proste trosku jiny auto a priskrceny je pravdepodobne proto, ze se v civilizovanym svete plati pojistka z vykonu a nikoli objemu.
Napsal: stř 01.10.2003 23:19
od LOPOLO
328i 2793 94-98 142 (193) / 5300 280 / 3950 7,3 s 236 Km/h 8,5 l 6válec / M52
325i 2494 90-93 141 (192) / 5900 245 / 4700 7,9 s 233 Km/h 9,5 l
Napsal: čtv 02.10.2003 06:41
od gelty
aha, tak teď mi je to už jasné! To znamená, že podle tvých údajů je na tom lepší ta 328i!?
Je silnější v nižších otáčkách a menší spotřeba (teoreticky).
Ale co ta nová 325i (v modelech E46) vžy? ta má taky 193 PS a přitom oběm znovu 2,5!?
Napsal: čtv 02.10.2003 09:09
od skautik
Originál zaslal gelty
aha, tak teď mi je to už jasné! To znamená, že podle tvých údajů je na tom lepší ta 328i!?
Je silnější v nižších otáčkách a menší spotřeba (teoreticky).
Ale co ta nová 325i (v modelech E46) vžy? ta má taky 193 PS a přitom oběm znovu 2,5!?
protoze nejspis z jistili, ze v necivilizovanem svete se pojistak plati za objem 
o e46 vim prd, ale kdyz v 316 muze bejt 1.9 (videl jsem nekde na to reklamu) tak proc by nemohla byt v 325 2.8 