Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 02:04
				od LOPOLO
				To zni fakt zajimave ... pocitam ze by to nejakej kutil ( ja sem totalne levej ) zmaknul. Ty senzory myslis jen umistit nebo neco jinyho?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 02:09
				od M3power
				Presadit, pridat (2,8 ma neco navic) atp......
Nejaky kutil co tomu trochu rozumi a uvidi obe sani vedle sebe, tak uz bude vedet co je potreba upravit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 02:23
				od LOPOLO
				no super .. dik za tip
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 09:50
				od Hanz
				jedna vecna: opravdu to funguje /tzn. ma to nekdo na kare, kdyz tam mel pred tim seriovy 328i sani a ted to jede znatelne lip? mereno na brzde? nejak me nenapada, proc by to melo jet lip /ten tvar sani je optimalizovanej na ten motor, ne? kdyz kouknu na tu 328i tak mi prijde, ze ty kanaly jsou nakloneny smerem ke skrtici klapce kvuli lepsimu proudeni... ale nic o tom nevim, tak se ptam 

 / .... toz jak to je?
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 09:55
				od darmon
				teoreticky to muze jet lip na ukor neceho jinyho.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 12:04
				od LOPOLO
				Hanz: samozrejme ze nez bych neco takovyho udelal tak bych to chtel nekde videt a mit jistotu.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 12:09
				od Shrek
				Originál zaslal LOPOLO 
mno na nejakejch strankach pisou ze M52 dostane +16kW jinde 20 PS / 14 KW ale veril bych spis tem 150kW coz nema smysl.
http://www.chiptuning.cz/ <- tady pisou neco o 172kW ale moc bych tou neveril.  
Věř tomu... viz http://www.kerscher-motoren.de/pdf/turbokits.zip 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 12:36
				od M3power
				Originál zaslal Hanz 
jedna vecna: opravdu to funguje /tzn. ma to nekdo na kare, kdyz tam mel pred tim seriovy 328i sani a ted to jede znatelne lip? mereno na brzde? nejak me nenapada, proc by to melo jet lip /ten tvar sani je optimalizovanej na ten motor, ne? kdyz kouknu na tu 328i tak mi prijde, ze ty kanaly jsou nakloneny smerem ke skrtici klapce kvuli lepsimu proudeni... ale nic o tom nevim, tak se ptam 
 / .... toz jak to je?  
Kdyz se podivas na ten obrazek, tak hned vidis ze sani ze 2,5l ma vetsi prumer a je kratsi. Tedy optimalni saci cesta.
328i je prave priskrceny, a to z duvodu marketingu, spotreby, a hlavne pojistky, pac v "civilizovanych" zemi se meri vyse pojistky podle vykonu, a 193-195 koni byva vetsinou hranice kategorie....
Nebo jak si vysvetlite, ze 328i co ma o 299 kubiku vic, ale pouze 1 PS navic jak 325i?
A neco podobneho se praktikuje uz leta u 325e E30 (2,7l) 130 koni v zaklade, jen ze tam se musi se sanim prehodit i hlava z 2,5 a elektronika, a je hned 200-210 koni na svete..... 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 15:15
				od Klakson
				no pozor u ty E30je to složitější, aby jsi měl 2,7i musíš dělat i jiný úpravy než přehodit hlavu s elektronikou, je tam nutná i úpravo bloku motoru. 
není vždy pravidlo čím kratší sání tím to líp jede, ale co by mohlo hodně LOPOLOvi pomoct je saní z M5, montoval to do 2,8i Krámskej, mrkni na jeho stránky, má to tam v nějaký E39.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 16:58
				od Shrek
				Originál zaslal M3power 
Kdyz se podivas na ten obrazek, tak hned vidis ze sani ze 2,5l ma vetsi prumer a je kratsi. Tedy optimalni saci cesta.
328i je prave priskrceny, a to z duvodu marketingu, spotreby, a hlavne pojistky, pac v "civilizovanych" zemi se meri vyse pojistky podle vykonu, a 193-195 koni byva vetsinou hranice kategorie....
Nebo jak si vysvetlite, ze 328i co ma o 299 kubiku vic, ale pouze 1 PS navic jak 325i?
A neco podobneho se praktikuje uz leta u 325e E30 (2,7l) 130 koni v zaklade, jen ze tam se musi se sanim prehodit i hlava z 2,5 a elektronika, a je hned 200-210 koni na svete..... 
Mno hlava ti z E30 2.5 -> 2.7 neudělá, ojnice a klika z 324td už jo...
328i má výkon posazenej dole a je uškrcená o cca 20 kW. S tim sáním z M50 bych nelaboroval, bo na všechny M52jky a M54ky je podobný a BMW asi ví co dělá. Prostě kus plastu, jo kdyby se jednalo o šest klapek jako má M3, tak neřeknu (mimochodem právě z bloku a hlavy M50 se dělala jedna americká verze E36 M3).
Co pomůže 328i na cca 160 kW je dvojice vaček a k nim na míru udělanej čip. 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 17:14
				od Shrek
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 17:27
				od LOPOLO
				Klakson : -> koukal sem ale to uz neni prdel .... bojim se ze by to stalo ranec.
Shrek: -> vačky se mi zdaj uz moc radikalni a jak rikam, nejsem zadnej zavodnik, v uvahu prichazi deleny sani. K tomu by pak ale meli bejt asi svody nebo se pletu?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 17:29
				od LOPOLO
				
nemecky neumim 
 v anglictine to tam mozna najdu taky. Diky 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 18:08
				od Shrek
				Originál zaslal LOPOLO 
Shrek: -> vačky se mi zdaj uz moc radikalni a jak rikam, nejsem zadnej zavodnik, v uvahu prichazi deleny sani. K tomu by pak ale meli bejt asi svody nebo se pletu? 
Vačky jsou základ... 
Mimochodem, takhle vypadá sání Schrick pro M52B28... 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 18:08
				od Shrek
				A tohle je jeho výsledek...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 18:17
				od Shrek
				...nerez od supersprintu...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 18:56
				od Kriznik
				a lopolo zacne nehorazne sypat 

jen co si o litr a dva valce polepsi, pohorsi o dvoje dvere, tak uz nevi co jak by kde poladil vic dal a lip 
p.s: "me to staci" 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.08.2003 22:05
				od LOPOLO
				ehmm .. 

 .. me to staci 

 Jen kdybych mel nejaky hodne volny penize 

 
			 
			
					
			
					
				
				Napsal: stř 06.08.2003 11:11
				od Bombarder
				Nechapu jak se muze nekdo vubec divit, kdyz RS v pohode udela 318 !! 
A jeste k tomu dalsi pisou, ze to musel mit nacipovane !! To snad není mozne !!