Stránka 2 z 3
Napsal: ned 01.06.2003 16:26
od Ocasek
heh hosanci dyt ty vasi pazouti vypadaj jak kdyby na ne v tovarne nahazeli dily nehlede na to ze patri uplne nekam jinam...
Napsal: ned 01.06.2003 16:37
od Bubi
Moje předchozí auta:
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo
Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já

ono na M3 moc druhovýrobců totiž není
Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.
A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...
No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já

(na jedničku na světlech plnej kotel v cca. 120° zatáčce ve velké kaluži za deště - sjezd z Baranďáku), vždycky to dopředu cítíš a máš čas s tím něco dělat, event. jezdit bokem záměrně.
Napsal: ned 01.06.2003 16:49
od Ocasek

tak s4 biturbo

) to neni spatna karka ne? :bigok:
Napsal: ned 01.06.2003 17:39
od Kriznik
Originál zaslal Bubi
[B]O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...
:super: hlaska

:yep:
Napsal: ned 01.06.2003 20:39
od Unregistered
Originál zaslal stealth [B]No tak to si trochu prostuduj parametry, naivko ...
jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
Napsal: ned 01.06.2003 20:47
od Ocasek
odsuzuj jvuli spotrebe a dilum treba ferrarka a lamba...
proste kdyz to auto nekdo moc chce a libi se mu tak spotreba je na druhym miste... pokud ta spotreba neni teda nak zavratna..
Napsal: ned 01.06.2003 21:12
od Carodej
Jo, diky za vaše názory....
Napsal: ned 01.06.2003 21:13
od Kriznik
jeezis to je fun
l33t diskuse jsou k sezrani
nejaky umelec s francouzkou kraksnou bude kazat lidem co bmw VLASTNI kolik to vlastne zere a kolik na to co stoji
to je prdel

Napsal: ned 01.06.2003 21:19
od stealth
Originál zaslal Unregistered
[B]jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
Když na to nemáš, taxi pořiď trabanta, ten je levnej na provoz ! :fuckoff:
Hlavně nezáviď, patolízale ! :321:
Napsal: ned 01.06.2003 21:38
od stealth
Originál zaslal Unregistered
[B]jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
A pro srovnání, ty ulhánku, porovnám zadní světla :
BMW 3/E36 [10/90-9/98]
14.12.170 P 4dv. žlutočervené zadní světlo (bez obj.) ano 2 134,- / 2 603,50
Peugeot 605 [6/94-5/00]
34.23.180 P zadní světlo (s obj.) ano 2 640,- / 3 220,80
Takže si dál namlouvej, že ten tvůj šnekopředohrab je levnej ! :muehe:
Napsal: ned 01.06.2003 21:43
od Baxon
A i kdyby, kdo má na koně, musí mít i na oves. A kdo nemá na oves, jezdí v Peugeotu atd. :cheche:.
No a jak člověk co se nikdy v BMW nesvezl, může vědět kolik přesně žere? A že se nesvezl je jasný, protože by toho svýho pytložvejka už dávno nakop

Napsal: ned 01.06.2003 22:13
od Ocasek
hlaska

Napsal: ned 01.06.2003 22:34
od JFK
Originál zaslal lubosh [B]To ja bych uz nechtel nic jinyho nez BMW

leda ze by se naslo nejaky porsche 911 carerra nedej boze nejaky lambo apod.
A co kompromis? MPower:bigok:
Napsal: ned 01.06.2003 22:45
od JFK
Originál zaslal Bubi [B]Moje předchozí auta:
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo
Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já

ono na M3 moc druhovýrobců totiž není

Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.
A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...
No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já

(na jedničku na světlech plnej kotel v cca. 120° zatáčce ve velké kaluži za deště - sjezd z Baranďáku), vždycky to dopředu cítíš a máš čas s tím něco dělat, event. jezdit bokem záměrně.
Bubi, jsi nazorny priklad toho, jak je dlouha cesta k poznani. Ale lepsi dlouha cesta, nez nepoznat nikdy a jenom kecat o tom, jak jsou BMW na hovno a nikdy to ani neridit:):bigok:
K tem dilum na M-ka: Mko je z 80% ze stejnych dilu jako obyc BaWo. Takze druhovyroba no problemo:)
Napsal: pon 02.06.2003 08:06
od bpytlik
Ja myslel ze Mko ma s obyc. BMW stejne tak leda predni lampy

Napsal: pon 02.06.2003 08:48
od Kriznik
no robert je znamej procentator
Mko ma tuzsi kastli, jpodvoze, komplet prevodovka motor... interier...
pri pohledu do ETK na mko nenajdes stejny katalogovy cislo dilu .. az na par vyjimek
blbiny jako deklik repraku a svetylko ve stinitku asi vazne nebude jiny

Napsal: pon 02.06.2003 11:47
od T.o.m.
Většina lidí here si prošla i jinými vozy než je BMW. Já mám své první BMW, jen 4valc, ale co se týče kvalit vozu, je neporovnatelný s ostatními.
BMW věrnost značce 70%. Takže není co řešit.
Napsal: pon 02.06.2003 17:21
od vally
jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
To může napsat jen zamindrákovanej mameluk, kterej BMW nikdy neřídil. Jen tak pro zajímavost jsem nedávno mělil brzdový obložení na 523i, je to neznačkový a předek mi vyšel na 1500.- a zadek na necelej litr.
Napsal: pon 02.06.2003 17:40
od darmon
Originál zaslal Kriznik [B]
pri pohledu do ETK na mko nenajdes stejny katalogovy cislo dilu .. az na par vyjimek
to zas o toliku nevypovida, ono je hodne veci rozdelenejch do skupin kvuli naky logistice a ma to system kterej nikdo nepochopi

vim o dilech co jsou naprosto totozny a pritom maj jiny cisla, pritom jsou na stejny E-cko ale rozdil je akorat v motoru. (a zrovna ty dily jsou pro rozdil v motoru nepodstatny)
Napsal: pon 02.06.2003 19:43
od Kriznik
ale jo to samozrejme...
nerikam ze nejsou stejny dily na Mko .. ale ty dulezity rozhodne stejny nebudou
