Stránka 2 z 5
Napsal: čtv 17.04.2003 10:00
od darmon
Originál zaslal Jakesh
[B]No jo,kamoš má Scorpio 2,9 benzin a vytírá si prdel kde s kým,ale to bude asi tak nějak daný tím obsahem,že jo :drive:
ja to rikam furt, obsah nicim nenahradis

Napsal: čtv 17.04.2003 10:01
od darmon
Originál zaslal Don T
[B]Uz fakt nevim mam pocit, ze to leze zprva v motorovem prostoru,
jak si na tom s loziskem na kardanu ? uchycenim loziska, a pripadne hardyspojkou, jestli ji tam mas ?
Napsal: čtv 17.04.2003 10:04
od Bombarder
A kamos ma golfa, taky si vytira prdel kde s kym..
Napsal: čtv 17.04.2003 10:06
od Jakesh
Golfy nesnáším :fight: :fuckoff:
Napsal: čtv 17.04.2003 10:10
od Bombarder
Golfy nesnasi vice lidi, protoze si umi vytrit prdel kde s kym.
Napsal: čtv 17.04.2003 10:12
od Lukas H.
Originál zaslal Bombarder
[B]Golfy nesnasi vice lidi, protoze si umi vytrit prdel kde s kym.
Tady se s Golfem fakt nechytis, takovyhle kydy muzes psat akorat na VW...
Vytuněný golf
==========
Jestli chcete ukázat světu, že jste se učňákem protloukli jako
kingové, nemůžete to udělat lépe než vytuněným golfem. Každého z nás
už jistě něco takového předjelo. Za tajemnými černými skly (fólie tam
nalepil Láďa a považte, vyšly na 235 korun) se určitě neskrývá nějaký
umolousanec, který si ještě před pěti roky zlomil nos při ježdění na
panelákových schodech, ale sofistikovaný rebel typu RussellaCrowea.
Ohromné plastové spoilery domácí výroby se otřásají vibracemi, které
dodává supersilnáaudiosoustava značky AKAI. Původně byla zamýšlena
jako afrodisiakum na holky z rodinky, ale i když se ukázalo, že
přitahuje jen další podobné uhrovaté zoufalce, jako nejcennější
součástka už v autě zůstala. Zvuk je ještě o to krásnější, že přes
celé zadní sklo se táhne nápis Sony Car Audio.
Napsal: čtv 17.04.2003 10:16
od Don T
Originál zaslal TT [B]:) a proč tam máš Kat, když je vysypanej, tak ho ufikni a maš klid, stejně tam je víš na co:zachod:
Kdyz ja prave nevim jestli je vysypanej.. to je jen dalsi domenka pac uz nevim co yb tam ten ramus mohlo delat..

Napsal: čtv 17.04.2003 10:19
od Don T
Originál zaslal JFK
[B]asi budeš mít problém. S 320i coupe jsem toho měl plnej knédl, a jestli má čip tak amen:(
Spoleham na to, ze na kolech nema balony ale standa 15, coz ja sice taky, ale na zadku podle me kdyz trosku propali start tak bych mel mit sanci:bigok: Jediny ceho se fakt bojim je to abych na ty kare neco nedoku... pac ji jeste 6 mesicu musim splacet a nemam zadny volny prachy na pripadnou opravu..:shit:
Napsal: čtv 17.04.2003 10:24
od Bombarder
Tak to se na to radeji vyser. Ja to nedavno zkousel, ale ne s oktavou. Musis dat plny kotel uz na startu, bude gumarna jak cip. Snad mu na zacatku ujedes, ale to bude asi tak vse.
Napsal: čtv 17.04.2003 10:33
od Don T
Originál zaslal Bombarder
[B]Tak to se na to radeji vyser. Ja to nedavno zkousel, ale ne s oktavou. Musis dat plny kotel uz na startu, bude gumarna jak cip. Snad mu na zacatku ujedes, ale to bude asi tak vse.
Aby 318IS zagumovala tak ji musis trosku potrapit.. myslim, ze neni problem zvladnout start lip nez on je daleko tezsi rozgumovat tenhle zadohrab nez koktavku.. a na to spoleham:bigok: Nic jineho me totiz nezbyva:fuckoff: Krom toho pojede se na 400 myslim, ze na delsi trati by me mel asi 100%:cry: Ale takhle by to mohlo bejt nejhure snad vyrovnany..:finish:
Napsal: čtv 17.04.2003 10:41
od RostaO
...preji hodne uspechu a hlavne...VYHREJ...dalsi trofej pro BMW se vzdy hodi !!! :yep2:
Napsal: čtv 17.04.2003 10:44
od Bombarder
Nevim jak to je na 318, ale ja zasadne na 325i davam plyn az na podlahu a potom rychle vykopnu spojku. A to jsem jeste pro jistotu vyhodil rerezvu, at to nezatezuje.
Napsal: čtv 17.04.2003 11:27
od Don T
[QUOTE]Originál zaslal Bombarder
Nevim jak to je na 318, ale ja zasadne na 325i davam plyn az na podlahu a potom rychle vykopnu spojku. A to jsem jeste pro jistotu vyhodil rerezvu, at to nezatezuje. [/QUO
Myslim, ze u tebe to zpusobi guming.. to ja abych dosahl gumoveho smaradu tak jeste pred timto ritualem musim mit motor tak ve 3-4000 otacek. Kdyz ho hamtnu bez techdle otacek tak ho zadusim a mam tam dost dlouhou prodlevu nez me nabehne vykon.. holt to neni 325i, ale jen 318is coz je o nejakych 50 kobylek a 2 hrnky min a to uz je znat.. :bigok:
Napsal: čtv 17.04.2003 11:35
od Bombarder
to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.
Napsal: čtv 17.04.2003 11:50
od Don T
Originál zaslal Bombarder
[B]to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.
Nekde je tu natoceno jak si s 325 dal rs nebylo to o tridu, ale rozdil tam byl. Ja nepojedu proti RS to ma jeste o nejakejch 30 kobyl vic, ale proti standa 1,8 20V turbo koktavce kombajnu.. jestli se to jeste standardem nazvat da..:bigok:
Napsal: čtv 17.04.2003 12:06
od Jakesh
Co na Schade RS nemám rád je ten design základního vejfálu :ble: :ble: :ble:
Napsal: čtv 17.04.2003 14:04
od Pivson
No co ja vím tak se ty RS strašně serou. Známej má ji má už přes rok a nalítáno necelejch 100 000 km - jezdí pořád.
Furt stim něco je a porád se něco sere. je dost nespokojenej.
Pravda s autem se nemazlí a jezdí naplno.
Je to prostě jen Škodovka

Napsal: čtv 17.04.2003 14:08
od darmon
jo jo zrovna vcera sem mel sraz z clovekem jehoz bawec ma na budiku uz 560, taky se s tim nemaze a az na beznej spotrebak zadny zavady, chtel bych videt koktavku v tehle letech

Napsal: čtv 17.04.2003 15:40
od Bubi
Tomu turbu na startu ujedeš, ale už i na 400 metrech se obávám, že tě dojede a předjede... Vážně nejezdí špatně. Bude to hodně o startu. Pokud to prohrábne, už tě asi nedojede. Ale pokud správně odstartuje, obával bych se o ten výsledek...
Jak mu začne tahat turbína a bude tam plnej krou?ák, potáhne to jako prase.
Já měl půl roku Octávku RS upravenou na nějakých 210 koní a byl to fakt mazec. I když dneska už jsem zase o kousek dál...
Napsal: čtv 17.04.2003 16:06
od Bombarder
By me zajimalo, jak by dopadl race RS vs M3.