Stránka 2 z 27

Napsal: čtv 13.02.2003 17:26
od DaF
Bombardere?
Ty jsi asi upad, nebo fakt nevim... Ta Tvoje prezentace, kterou tady predvadis, to je fakt k placi...
Takze, "poladenej" Golf 1,8 z 88myho roku se fakt muze jit vysrat. 325ka si s nim v pohode vytre pr*el a Golf nebude vedet ktera bije. Co jsi tady popsal ty "upravy", tak te porazce ver. Nevim, jak jede kara Tobe, ale co to tak sleduju, tak by jsi s tim mel neco udelat, aby jsi s Golfikem prestal mit problemy.
Kdyby v tom Golfu bylo turbo, nebo kompresor, bylo to s nejakym cipem, melo to udelany sani, nebo svody, tak verim, ze bude delat problemy... Pokud by se tam seslo vice tech veci, ktere jsem jmenoval a pokud by to bylo kvlitne udelany, tak budu verit, ze by mohla mit problemy seriova 325ka (respektive by je asi uz mela)...
Co se tyce toho "TD", kterym se tady tolik ohanis. Lukas ma panensky zachovale TDS, "jen tak malinko a decentne" poladene a precipovane. Jeho kara porovnana s moji 325kou (ktera je motoricky v poradku a jede na sprintu stejne jako dalsi 325ky v klubu) mi bohuzel ujede, kdy bude Lukas chtit. Sprint na rovine by byl s velkymi problemy pro me porazkou. Rozjezd, ktery je do kopce, tak tam jsem stracenej. Tam mam okotleno do otacek na trojku a Lukas se svojim 325TDS se jen smeje a dejcha mi na zadek s tim, ze uz bych se mohl prestat namahat a potit se a ze on by teda jel, pokud uz konecne uhnu... Tomu se totiz rika kroutici moment (kemo :-)) a to v nizkych otackach, kdy neni potreba moc radit a kara tahne...
Lukase bych dojel az na dalnici ve vysokych rychlostech, tam se on dostane do otacek, kde diesel nedisponuje ani vykonem ani kroutakem... Takze rychlost 200+ tam mam navrch a tam se prave projevi tech 192 koni... O spotrebe tady mluvit radeji nebudu, protoze jsme prave udelali takovej vir v nadrzi za celkem tezky prachy, ktery budou dvojnasobkem Lukasovych investic do nafty pri tomhle "sprintiku"(ne-li jeste vicenasobkem).
Takze prosim prestan davat vedle sebe toho usmrknutyho Golfika a Lukasuv diesel. JE to smutny a pokud by se nekdy neco takoveho stalo, BYLO by to jeste smutnejsi...
No a co vim, tak si Lukas koupil 325TDS sam...
Pokud Te zajima dalsi srovnani benzinoveho BaWa (JFK 320i ALA) a Golfu (VR6 Haniball Renda), Robin Ti povypravi... A taky by se Te mohl zeptat, jestli neni problem mezi sedackou a volantem... Tam by to mozna chtelo napravit. Protoze i se mnou sprintoval s 320kou a nedostal ode me naprdel, ba naopak...

Ted jeste k tem kolum, ty AEZ si muzes klidne koupit, ET35 je standardni - takovy elektrony (15"-16") se davaj na E36 z fabriky seriove. 17" M3 kola maji dokonce ET41.
ET je takzvany "zalis" (z nemciny: Einpressteife). Je to vzdalenost pomyslne roviny prochazejici stredem rafku od dosedaci plochy disku. Udava se v milimetrech. Muze byt kladna i zaporna.
Jednoduse recene a prevedeno do normalni reci: cim vetsi ET, tim jsou kola zalezly vic v blatnicich a cim je ET mensi tak tim kola lezou vice ven.
Pokud ty Parony obujes siri pneu do 225 (na 40-45), tak se Ti tam vlezou bez problemu, aniz by jsi musel prizpusobovat blatniky.

Napsal: čtv 13.02.2003 17:36
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]325i delas taky?
ps. aby jsi si s tech smajliku nenastrikal do trenek..

Hele ty Bombardere, tys' fakt asi upad' na hlavu? :shit:

Nevíš zbla o Lukášově autě, jak si ho pořídil, co umí atd... ale hlavně že s 13 příspěvky děláš vlny :321:... jak už řekl, takových potkává dnes a denně, já s k tomu prohlášení můžu podepsat taky. :zmateny:

Nedávno jsme tady měli taky takovýho jednoho, co byl urputnej jak sračka... Red se myslím jmenoval.

O zbytku technických věcí se vyňadřovat nebudu, stačí co už napsal Daf.

Napsal: čtv 13.02.2003 18:01
od Bombarder
Vy asi to jeho td pichate. Na nic si nehraju, ani jsem nepsal, ze mi nejak dobre kara jede nebo jak vypada. Jede podle me, zcela normalne, tak jak ma. Kokutek, ktery me nikdy nevidel a ktery mi z fleku napise, ze nekdo z me rodiny sedla mrdku, tu zacne neco mumlat o dost jetem td, me dokaze nadzvednout. Takze hošíci, jsem ochoten se navit na urovni, ale v mezich pro me moznych.

Napsal: čtv 13.02.2003 18:14
od stealth
Originál zaslal Bombarder
[B]Takze hošíci, jsem ochoten se navit na urovni, ale v mezich pro me moznych.


Hmm, a trochu slušně by to nešlo ? Nikdo se do tvý rodiny nekéruje, dostals hafo vyčerpávajících technickejch info a ty tady všem akorát vynadáš do hošíků, jako by ti snad bylo 60 a byls v Moskvě ...

Napsal: čtv 13.02.2003 18:46
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]Vy asi to jeho td pichate. Na nic si nehraju, ani jsem nepsal, ze mi nejak dobre kara jede nebo jak vypada. Jede podle me, zcela normalne, tak jak ma. Kokutek, ktery me nikdy nevidel a ktery mi z fleku napise, ze nekdo z me rodiny sedla mrdku, tu zacne neco mumlat o dost jetem td, me dokaze nadzvednout. Takze hošíci, jsem ochoten se navit na urovni, ale v mezich pro me moznych.

Jasně, do vejfuku, jak jinak, máme pak koule od sazí, ale to k tomu patří,... no dost tech puber?áckej hemzů, ne?,... k věci:

Jestli ti to nedošlo, snažil jsem se ti naznačit, že o tom jeho autě prd víš, ale hlavně, že musíš šíleně MACHROVAT (přičemž sám ze začátku říkáš, že autům nehovíš a že 325i je pro tebe španělská vesnice http://forum.bmwklub.cz/showthread.php?s=&threadid=902 ). To že někdo nazve mrdkou Golfa II (notabene když to není G60 nebo dokonce Rallye), to se ani nedivím, navíc pokud jsem si všiml, tak Lukáš se vyjádřil tímto pojmem ve vztahu 325i / Golf II 1.8 16V, což by tě mělo těšit.

Nějak nepochopím pojem dost jeté td...

Zbytek těch zvratků nechávám bez komentáře a jen kroutím hlavou. Pokud jsi se přejedl bobulí, nechávám na hlavě, ale zkus občas něco číst pořádně a hlavně vyjadřovat svoje názory bez těch žensky afektovaných nesmyslů...

Napsal: čtv 13.02.2003 19:49
od bpytlik
Bombardier: divam se ze jsi z OV,ja taky....Mam sice 525tds,takze jeste zhruba o 300kg auto tezsi nez ty a 170koniku.Muzem dat nejakou race a kdyz mi viditelne neujedes,tak mas neco s autem,pripadne si myslis ze mas 325ku,ale doopravdy to je treba 318:-)))

Napsal: čtv 13.02.2003 19:52
od Bombarder
Kde jsem machroval??? Jsem snad jasne napsal jak na tom jsem?
To, ze tomu neholduju, neznema, ze neumim jezdit.
Pokud vim slusne jsem se na neco ptal. Nejaka odpoved, ano, dekuji, ano jsem rad.
Taky o golfu vse jen slusne.
Ale MRDKA? "Nevynadal" jsem vsem, to je snad jasne.
Cely den nic a kdyz nekdo napise neco na stribrnaka, tak se to ohlasy jen hemzi? Ze by nekdo zaloval?
Slusne? To jsi myslel ty hosiky? To je snad slusne, pokud mas zajem, tak to muzu napsat i neslusne.

Napsal: čtv 13.02.2003 19:57
od Bombarder
brouku, s golfem, mam vyzkousene, ze race nedas. klidne se muzem sejit jeste dnes vecer. od osmi jsem rdy. dej zpravu. treba mistecka smer mistek.

Napsal: čtv 13.02.2003 19:58
od cornhollio
zajímavá debata

to Bombarder tak proč sis nekoupil :ble: golfa když ho tady tak opevuješ


ps:kamoš mel taky tohodle golfa a mel tam necelejch 160k tak ten už by mohl dejchat 325i

Napsal: čtv 13.02.2003 20:51
od Bombarder
nic neopevuju, ale mohu srovnat. proc ne golfa? chtel jsem jit do vr6, ale pry pokud nevytunim motor, tak to je o nicem. bylo tu k mani corrado s G60 bez kompresoru. 118kw v zakladu, majitel mel i kompresor, ale nezabudovany. s kompresorem neco okolo 170kw, ale v dost zalostnem stavu.
taky jsem si rikal, ze 141 kw proti mizernych sto bude asi rozdil. byl jsem trosku zklaman.

Napsal: čtv 13.02.2003 21:50
od Shrek
Originál zaslal Bombarder
[B]nic neopevuju, ale mohu srovnat. proc ne golfa? chtel jsem jit do vr6, ale pry pokud nevytunim motor, tak to je o nicem. bylo tu k mani corrado s G60 bez kompresoru. 118kw v zakladu, majitel mel i kompresor, ale nezabudovany. s kompresorem neco okolo 170kw, ale v dost zalostnem stavu.
taky jsem si rikal, ze 141 kw proti mizernych sto bude asi rozdil. byl jsem trosku zklaman.

Corrado G60 je s KOMPRESOREM a má právě tech 118 kW v základu (G60=G-Lader 60, typ dmychadla).
Corrado 1.8 16V má 103 kW.
Corrado 2.0 16V má 101 kW.

Jestli si myslíš, že tě 141 kW zatlačí nějak extrémně do sedačky (vztaženo relativně k 103 kW Golfu II), tak to jsi na velkým omylu, abys něco vnímal jako znatelný rozdíl, tak to musí mít 2x větší výkon, nebo alespoň 2x větší krou?ák (který bude znát však jen < 200 km/h).

Napsal: čtv 13.02.2003 22:02
od LOPOLO
golf? Ja myslel ze tyhle stranky sou vo autech, ne? :D

Napsal: čtv 13.02.2003 22:06
od Shrek
Originál zaslal LOPOLO
[B]golf? Ja myslel ze tyhle stranky sou vo autech, ne? :D

Já vím že jsi zapřísáhlý nepřítel, ale Golfa IV R32 nebo GT TDI se 110 kW bych si líbit nechal (na ježdění do worku ;)... )

Napsal: čtv 13.02.2003 22:10
od Bombarder
Zdálo se, že fantazie techniků nezná mezí. V dubnu 1986 se objevil Golf syncro s pohonem všech čtyř kol, který využíval viskózní spojku. Golf s pohonem všech kol dosáhl jako Rallye Golf G60 se spirálovým dmychadlem výkonu 118 kW a jako Golf Limited se čtyřventilovou technikou dokonce výkonu 154 kW. Stal se tak nejsilnějším Golfem celé konstrukční řady.

pokud je spiralove dmychadlo kompresor tak ano, asi se pletu.. majitel rikal, ze ma nenamontovany komprestor od mercedesu.

Napsal: čtv 13.02.2003 22:16
od Kriznik
tak chlapci
budeme se chovat jak se slusi a patri

nebo dostanete roubik s trubickou na piti a posadim vas do kouta :]

ad debata: golf v jakymkoli pade nema sanci se s bmw merit, nehlede na jizdni vlastnosti, predohrab, prevodovku, "malo"ventilovej motor ap. :D

Napsal: čtv 13.02.2003 22:16
od Shrek
Ano, spirálové dmychadlo, G-Lader je druh kompresoru. Mercedes používá dmychadlo typu Roots (dokonce je to přímo Roots originál) - taková krabice se dvěmi obrovskými šroubovicemi, které do sebe přesně zapadají. Třeba měl Gčko v prčicích (běžná věc) a chtěl tam montovat Rootse...

Dmychadlo (a nejen to) z SLK,CLK,C,E Kompressora se často používá i pro ladění BMW motorů (320,323,325,328)...
Já měl ve svým autě třeba větší intercooler právě z SLKčka.

Napsal: čtv 13.02.2003 22:26
od Bombarder
jeste vyuziji trochu tve vstricnosti. chtel jsem dat precipovat ten motor v 325i. ale v jednom servise me ptali kolik to ma najete a jestli tece olej.ja rikam olej netece, najeto na tachaci 193 000. dle zde zminovaneho navodu jsem zkusil skutecny stav a co nevidim 360000.mam ale doklad od menene palubovky.nevim kde se tyto informace uchovavaji.taky ta kara na 360 nevypada, co se tyce interieru a motoru.teda alespon si to myslim. je nejaky limit kdy uz by se to cipovat nedoporucuje?

Napsal: čtv 13.02.2003 22:28
od LOPOLO
bombarder: jakej mas na mysli zminovanej navod? Snad ne ten test palubky?

Napsal: čtv 13.02.2003 22:33
od Bombarder
cetl jsem tu, klickem do polohy nula, potom reset km drzet a do polohy 1.

Napsal: čtv 13.02.2003 22:34
od Lukas H.
Originál zaslal Bombarder
[B]Vy asi to jeho td pichate. Na nic si nehraju, ani jsem nepsal, ze mi nejak dobre kara jede nebo jak vypada. Jede podle me, zcela normalne, tak jak ma. Kokutek, ktery me nikdy nevidel a ktery mi z fleku napise, ze nekdo z me rodiny sedla mrdku, tu zacne neco mumlat o dost jetem td, me dokaze nadzvednout. Takze hošíci, jsem ochoten se navit na urovni, ale v mezich pro me moznych.


Ty jsi fakt omezenec, prides mi tak na slabejch osmnact ... Golf je proste mrdka, a stim nikdo nic nenadela. Byt Tebou tak Bawo prodam a koupim si Golfa z 88 roku... Mel jsem moznost se v nem svest, takze vim o cem mluvim... Ty by jsi snad byl schopnej rict ze ujede i Mku. Ostatni nechavam radeji bez komentare...