Ty jsi asi upad, nebo fakt nevim... Ta Tvoje prezentace, kterou tady predvadis, to je fakt k placi...
Takze, "poladenej" Golf 1,8 z 88myho roku se fakt muze jit vysrat. 325ka si s nim v pohode vytre pr*el a Golf nebude vedet ktera bije. Co jsi tady popsal ty "upravy", tak te porazce ver. Nevim, jak jede kara Tobe, ale co to tak sleduju, tak by jsi s tim mel neco udelat, aby jsi s Golfikem prestal mit problemy.
Kdyby v tom Golfu bylo turbo, nebo kompresor, bylo to s nejakym cipem, melo to udelany sani, nebo svody, tak verim, ze bude delat problemy... Pokud by se tam seslo vice tech veci, ktere jsem jmenoval a pokud by to bylo kvlitne udelany, tak budu verit, ze by mohla mit problemy seriova 325ka (respektive by je asi uz mela)...
Co se tyce toho "TD", kterym se tady tolik ohanis. Lukas ma panensky zachovale TDS, "jen tak malinko a decentne" poladene a precipovane. Jeho kara porovnana s moji 325kou (ktera je motoricky v poradku a jede na sprintu stejne jako dalsi 325ky v klubu) mi bohuzel ujede, kdy bude Lukas chtit. Sprint na rovine by byl s velkymi problemy pro me porazkou. Rozjezd, ktery je do kopce, tak tam jsem stracenej. Tam mam okotleno do otacek na trojku a Lukas se svojim 325TDS se jen smeje a dejcha mi na zadek s tim, ze uz bych se mohl prestat namahat a potit se a ze on by teda jel, pokud uz konecne uhnu... Tomu se totiz rika kroutici moment (kemo

Lukase bych dojel az na dalnici ve vysokych rychlostech, tam se on dostane do otacek, kde diesel nedisponuje ani vykonem ani kroutakem... Takze rychlost 200+ tam mam navrch a tam se prave projevi tech 192 koni... O spotrebe tady mluvit radeji nebudu, protoze jsme prave udelali takovej vir v nadrzi za celkem tezky prachy, ktery budou dvojnasobkem Lukasovych investic do nafty pri tomhle "sprintiku"(ne-li jeste vicenasobkem).
Takze prosim prestan davat vedle sebe toho usmrknutyho Golfika a Lukasuv diesel. JE to smutny a pokud by se nekdy neco takoveho stalo, BYLO by to jeste smutnejsi...
No a co vim, tak si Lukas koupil 325TDS sam...
Pokud Te zajima dalsi srovnani benzinoveho BaWa (JFK 320i ALA) a Golfu (VR6 Haniball Renda), Robin Ti povypravi... A taky by se Te mohl zeptat, jestli neni problem mezi sedackou a volantem... Tam by to mozna chtelo napravit. Protoze i se mnou sprintoval s 320kou a nedostal ode me naprdel, ba naopak...
Ted jeste k tem kolum, ty AEZ si muzes klidne koupit, ET35 je standardni - takovy elektrony (15"-16") se davaj na E36 z fabriky seriove. 17" M3 kola maji dokonce ET41.
ET je takzvany "zalis" (z nemciny: Einpressteife). Je to vzdalenost pomyslne roviny prochazejici stredem rafku od dosedaci plochy disku. Udava se v milimetrech. Muze byt kladna i zaporna.
Jednoduse recene a prevedeno do normalni reci: cim vetsi ET, tim jsou kola zalezly vic v blatnicich a cim je ET mensi tak tim kola lezou vice ven.
Pokud ty Parony obujes siri pneu do 225 (na 40-45), tak se Ti tam vlezou bez problemu, aniz by jsi musel prizpusobovat blatniky.