Stránka 2 z 2
Napsal: stř 17.07.2002 21:48
od Kriznik
Shrek rokx
mnoooo a to nevis ze platena strecha je tak tezka, ze to ma vetsi spotrebu?
ja chci radsi tu o cerveny karkulce

Napsal: stř 17.07.2002 23:15
od Danny
treba na slovensku vychazi kabrio tezsi stejne jako kurz CZK/SK:D
Napsal: čtv 18.07.2002 00:48
od d.aemon
Nevím, já bych se té variantě s vyšší váhou tolik nebránil. Cabrio musí mít setsakramentsky zpevněnou kastli, vždy? normální auto bez střechy by se na větších výmolech zlomilo. Torzní pevnost musí být taky zachovaná a to se bez střechy dá udělat jen zpevněním (a zesílením) zbývajících částí karoserie. Papírově ty hmotnosti před sebou nemám, ale dalo by se to někde najít, ne?
Napsal: čtv 18.07.2002 00:52
od Kriznik
ano, ale chces rict ze se to projevi na zrychleni a spotrebe? ...
rekl bych ze u Mka ne

resp. ne nijak viditelne
Napsal: pát 19.07.2002 21:25
od ebalaz
Originál zaslal Shrek
Ty myslíš, že poznáš rozdíl v akceleraci a spotřebě mezi M3 Coupé a M3 Cabrio?... 
... dobrá, tak teď tu o Sněhurce a sedmi trpajzlících...
poznat to asi moc neni ale pise sa to v tech. parametroch ide mi o tu bezpecnost pri havarke a HLAVNE ta strecha prerezana by ma nepotesila a u nas som uz vide dost takych rozrezanych striech
Napsal: pát 19.07.2002 21:32
od ebalaz
Napsal: sob 20.07.2002 10:38
od ulicnik
M3 je bonba mezinárodního charakteru a vůbec ho nesnižuje, když je to sedan.
Pakliže na to máš prašule, nezaváhej, nebo tě ostatní přeskočí.:finish:
Napsal: ned 21.07.2002 21:50
od d.aemon
Originál zaslal Kriznik
ano, ale chces rict ze se to projevi na zrychleni a spotrebe? ...
rekl bych ze u Mka ne 
resp. ne nijak viditelne
Ehm, eee, jaxi mi z kontextu vypadlo, že se bavíme o Mku. Máš pravdu. 
Napsal: pon 22.07.2002 17:17
od ebalaz
Originál zaslal Shrek
No nevím jak u M3, ale rozdíl pohotovostní hmotnosti mezi 320i sedanem a cabriem je 120 kg (1285/1405).
ja som mal na mysli púorovnanie kupe kabrio