Stránka 2 z 6

Napsal: stř 30.01.2013 10:16
od JaraX
lpg nádrž vydrží náraz do pevné betonové zdi v rychlosti 200kmh, což vydrží málokterý řidič, prostě tu nádrž neprorázíš, když bourá LPG auto a dojde k požáru, většinou je to od benzínu, prostě auto na benzín je mnohem nebezpečnější než auto na LPG.

Napsal: stř 30.01.2013 10:22
od hurvajs77
Fakt JaraXi? Ja jsem prave driv slysel, ze LPG nadrz byl proste problem.

Napsal: stř 30.01.2013 10:37
od JaraX
dřiv to bylo nahovno (ale to je tak 15let),
dneska ty nadrže maj 2x zpětnej ventil, dvojitou stěnu, 1x přetlakovej ventil, + jištění vzduchovou kapsou.

zeptej se par hasičů, LPG nádrž ani nebouchne pokud pod ní bude hořet benzín a ohřeje se na několik set stupnu, začně postupně konkretním směrem (většinou se to směřuje za vozidlo) proud plynu a ten bude hořet a postupně se spalovat.

Napsal: stř 30.01.2013 12:04
od luke7
Zdravím, již delší domu přemýšlím, že další auto bude e65, 745i v lpg vidím jako ideál, jen nevím, jakou největší nádrž jde místo rezervy? A kolik se na ní dá tak najet?

Napsal: stř 30.01.2013 12:08
od hurvajs77
To JaraX: no je pravda, ze ty moje informace jsou hodne stare. Jeste kdyz se o to zajimal otec s tim, ze to by to montoval. Ale to bylo LPG u nas v plenkach.

Napsal: stř 30.01.2013 12:11
od butthead740
Pride mi komicky jak si porad nekteri lide mysli ze po nakouknuti do riti u aut na LPG automaticky musi znamenat vylet minimalne na Mars :tutuk:

Napsal: stř 30.01.2013 12:15
od hurvajs77
jen na Mars? Já myslel, že dál... :-D. Proste jsem vychazel z informací co vím. To, že už dávnou nejsou pravda je tím, že mne LPG nijak nezajímá a nikdy nepřesvědčilo. A asi nepřesvědčí...

Napsal: stř 30.01.2013 13:26
od butthead740
Hele narovinu pokud ti plyn udela nekdo kdo to udela a nastavi tak jak ma tak to ani nesmrdi, ani neubere vykon a vlastne o tom v tom aute ani nevis, jen tankujes za 17 a ne za 37 tot jediny nepodstatny rozdil :-D :D

Napsal: stř 30.01.2013 13:36
od hurvajs77
Neboj, už mi to tu pár lidí už zkoušelo. A jak jsem psal, z ekonomického hlediska LPG chápu a šel bych do něj. Ale z technologického prostě ne a může mi JaraX i Snejk říkat co chce. Prostě minimálně ze začátku jsou s tím problémy, co jsem tak slyšel. A jak jsem už nekolikrát psal, pokud by to bylo tak úžasné a božské, bude to dávat už výrobce :-)

Napsal: stř 30.01.2013 13:57
od fishmaker
já jsem měl LPG v e38 740i...a žádný PROBLÉMY jsem za celou dobu s tím neměl...sem možná vyjímka...ale je to tak...

co se týká e66...tak ta půjde do plynu velmi brzy...

hurvajs77 píše:tak slyšel. A jak jsem už nekolikrát psal, pokud by to bylo tak úžasné a božské, bude to dávat už výrobce

taky už to dávaj výrobci origo... SUBARU, KIA, ŠKODA, Mercedes (v dodávkách)... OPEL-CNG

ostatní nevim na co si hrajou, že neudělaj firemní přestavbu rovnou...

Napsal: stř 30.01.2013 14:05
od hurvajs77
Tak ja neříkám, že se to bude srát jako prase a každý týden bude v servisu. Jen si prostě myslím, že když je motor dělaný benzin, tak se má dávat benzín. Co vím, tak LPG míň maže, a co třeba psal JaraX, tak prostě LPG víc hřeje a tím pádem to může být problém pro motor - údajně BMW má tam masivní motory, že to nevadí.

Vím, že dělá Das Auto tuším Passata s CNG, ale rozhodně ten motor bude navrhován i pro CNG a to je to, co mi vadí. Prostě staré motorz jsou dělaný jen na benzín. Ačkoliv mi tu pár lidí vysvětlovalo, že u BMW je to v pohodě apod. Bohužel další malou nevýhodou je, že auto musí mít samolepku (polepené auto bytostně nesnáším) a vlastně bych "neměl" jezdit do garáží.

Napsal: stř 30.01.2013 14:36
od butthead740
Jezis jakou samolepku? Na dalnici by se taky melo jet 130 a na okresce 90 a jezdis snad tak? :lol: Ja nikdy samolepku nemel, teda mel ale hned co sem prevzal auto tak sla dolu.. Jo a ja sem teda asi unikat, ptz me teda vzdycky auta na plyn fungovaly bez vetsich problemu, jaxem psal samozrejme nesmis zvolit spatnou staj na operaci to pak ty problemy muzou bejt nekonecny, ale jak to das nekomu normalnimu reknes rovnou na co to mas v planu tak o plynu ani nevis..

Napsal: stř 30.01.2013 15:00
od hurvajs77
to já bych tu samolepku take sundal, neboj... A musel bych mit hrdlo u vicka nadrze. Samozrejme chapu, ze jsou firmy a firmy :-). Uvidime, treba u dalsiho auta budu o LPG uvazovat, ale vzhledem k tomu, ze chci 760, tak asi uvazovat nebudu... :D

Napsal: stř 30.01.2013 15:12
od butthead740
No tak u 760 to mas jasny tam by se ta prestavba zaplatila za hooodne dlouho :lol: kazdopadne 760 je raketa, jede to jak kurva aten kroutak jak lokomotiva :potlesk: no jedine se uskromnit a zaplynovat 745 ta ze zkusenosti muzu rict jede taky paradne.. Teo v provozu to stejne nepoznas

Napsal: stř 30.01.2013 16:00
od hurvajs77
prave :-). Novy auto bude az F02/F01 a tam jsou u vsech benzinu primy vstriky, takze ja asi plynovat nebudu. A ted auto menit take ne... To by to musela byt kurva vyhodna nabidka, ze bych chtel menit...

Napsal: stř 30.01.2013 16:17
od butthead740
no tak u F01 bych sel jedine do 730d myslim ze 250konskej ropak uz nebude lenochod :lol:

Napsal: stř 30.01.2013 16:25
od hurvajs77
neni. Jezdil jsem s ni ted na xDrive v Praze, melo i xDrive a jela dobre. Tak ono sehnat 760 bude asi taky docela pekna makacka... Treba opet skoncim na 730d... :D

Napsal: stř 30.01.2013 16:29
od butthead740
hurvajs77 píše:neni. Jezdil jsem s ni ted na xDrive v Praze, melo i xDrive a jela dobre.

Jakej rozdil bys rek ze to je od tvy? Jako ze jede lip nebo ze nebe a dudy :D

Napsal: stř 30.01.2013 16:35
od hurvajs77
aaaa, az to bude číst JaraX, tak mi zase naloží... :-D. Ano, jede lepe. Hlavne pokud se přeřadí na sport. Comtort je cca stejný. Nebe a dudy to rozhodně není - tedy ne motoricky, jinak ano. Měl jsem problém vystoupit... :D

Napsal: stř 30.01.2013 16:37
od butthead740
Naloz musi bejt to je jasny :D Hmm tak to se ani nedivim taky bych se v ni chtel zabydlet :lol: