Stránka 2 z 4

Napsal: čtv 20.09.2012 15:07
od Snejk
Jj oprava ktera skoro nikoho nepostihne, a kdyz tak das 25000 za to ze se vynda cely motor rozebere a kompletne pretesni... To je vcelku ferovy a uzitecny... A ta zavada te nikde nenecha... Jak vis sam tak promrdat 25k v dieslu za nic... Neni zadny umeni ... Takze timhle bych neargumentoval :lol:

Napsal: čtv 20.09.2012 15:50
od Vlasta
Nesmíte si kupovat veterány

Napsal: čtv 20.09.2012 16:23
od JaraX
furt lepší vybavenej veteran než nova socka s otřesnýma jizdnima vlastnostma.

hurvajzi, tak jinak,

1. uznáváš že 745i je proti 730d, má vyšší výkon, lepší svezení, pohodlnější?
2. uznáváš že se 745i sere mín jak 730d?
3. uznáváš že má 745i na LPG menší náklady jak 730d?

btw libi se mi jak všichni argumentujou trubkou, ale pokud vím tak na klubu to spravovali jen 2 lidi, jinak mi přijde 745i naprosto spolehlivy, narozdil od toho kolik lidi tu měnilo svody, čerpadlo, vstřiky, apod.

Napsal: čtv 20.09.2012 16:29
od xyron
a co na to Jan Tleskač ? :D

Napsal: čtv 20.09.2012 16:54
od Vlasta
JaraX píše:
Vlasta píše:Nesmíte si kupovat veterány
furt lepší vybavenej veteran než nova socka s otřesnýma jizdnima vlastnostma.

btw libi se mi jak všichni argumentujou trubkou, ale pokud vím tak na klubu to spravovali jen 2 lidi, jinak mi přijde 745i naprosto spolehlivy, narozdil od toho kolik lidi tu měnilo svody, čerpadlo, vstřiky, apod.
Svatá pravda, já mám limity pro koupi auta nastavený na 1 mega a 1 rok starý. Pěkně si s tím 5-6 let pojezdím a potom jde dál. Já měnil kromě běžnýho spotřebáku akorát jednu žhavičku a jednotku žhavení. Trojka je pro mě malá a sedmou se nechám vozit až dojdou body.

Napsal: čtv 20.09.2012 18:05
od hurvajs77
JaraX píše:1. uznáváš že 745i je proti 730d, má vyšší výkon, lepší svezení, pohodlnější?
2. uznáváš že se 745i sere mín jak 730d?
3. uznáváš že má 745i na LPG menší náklady jak 730d?
ad 1) souhlasím pouze s tím, že 745i má silnější motor. Pokud bude stejná výbava, bude svezeni i komfort cestování stejný,
ad 2) s tím nemohu souhlasit, resp. nemohu posoudit. Mám auto rok a zatím jsem neřešil nic spojené s motorem či naftou,
ad 3) asi ano, nevím jak to vychází u LPG. Já mám spotřebu cca 8.5l/100km. Předpokládám, že u LPG jsou náklady nižší.

Potěšil jsem Tě? :D

Napsal: čtv 20.09.2012 18:16
od Vlasta
No co, já mám s M57TUD30 spotřebu 12 l/100 km.
Otázka pro admina. Je možný pro mě sekci BMW 7er skrýt? Děkuji

Napsal: čtv 20.09.2012 18:34
od rooc
Vlasta píše:No co, já mám s M57TUD30 spotřebu 12 l/100 km.
Otázka pro admina. Je možný pro mě sekci BMW 7er skrýt? Děkuji


:D :D

Napsal: čtv 20.09.2012 19:43
od caknakis
xyron píše:a co na to Jan Tleskač ? :D
ty vole, málem jsem spadl z postele :smich2: :smich2: :smich2:

Napsal: čtv 20.09.2012 21:11
od Teddy
Baví mě dohady jestli je lepší nafta, nebo benzín....... Osobně nic neobhajuju. Je ale krásně vidět, že statistika je děvka, kterou si každej ohne jak potřebuje.

Vzal někdo v úvahu kolik jezdí nafty a kolik benzínu? Nebo třeba provozní podmínky?
BMW nafta se možná sere. Nedokážu to posoudit, mám jí jen půl roku a teprve jsem se dostal k opravě toho s čim jsem to koupil.
Měl jsem vždycky benzín. U benzínu je strašnej rozdíl v provozních nákladech mezi úspornou jízdou a divočinou. U nafty je skoro jedno jak jedeš.
Já jsem jezdil za 6.5. Teď mi to Snejk dal parádně dohromady, takže si to užívám naplno a jezdim za 7.5.

Kdo by to ale hlídal ne? Každýmu co je mu milejší. Nafta 70% kupců.

Napsal: čtv 20.09.2012 22:53
od JaraX
Vlasta píše:
JaraX píše:
Vlasta píše:Nesmíte si kupovat veterány
furt lepší vybavenej veteran než nova socka s otřesnýma jizdnima vlastnostma.

btw libi se mi jak všichni argumentujou trubkou, ale pokud vím tak na klubu to spravovali jen 2 lidi, jinak mi přijde 745i naprosto spolehlivy, narozdil od toho kolik lidi tu měnilo svody, čerpadlo, vstřiky, apod.
Svatá pravda, já mám limity pro koupi auta nastavený na 1 mega a 1 rok starý. Pěkně si s tím 5-6 let pojezdím a potom jde dál. Já měnil kromě běžnýho spotřebáku akorát jednu žhavičku a jednotku žhavení. Trojka je pro mě malá a sedmou se nechám vozit až dojdou body.
to mi přijde dost prodělečny když koupíš ojetinu za mega a pak ju prodáš tak za 300 po těch 5ti letech. 140 tkč ročně bez provozu, k tomu nějaky , brzdy, oleje,

Napsal: pát 21.09.2012 07:36
od JaraX
Teddy píše:Baví mě dohady jestli je lepší nafta, nebo benzín....... Osobně nic neobhajuju. Je ale krásně vidět, že statistika je děvka, kterou si každej ohne jak potřebuje.

Vzal někdo v úvahu kolik jezdí nafty a kolik benzínu? Nebo třeba provozní podmínky?
BMW nafta se možná sere. Nedokážu to posoudit, mám jí jen půl roku a teprve jsem se dostal k opravě toho s čim jsem to koupil.
Měl jsem vždycky benzín. U benzínu je strašnej rozdíl v provozních nákladech mezi úspornou jízdou a divočinou. U nafty je skoro jedno jak jedeš.
Já jsem jezdil za 6.5. Teď mi to Snejk dal parádně dohromady, takže si to užívám naplno a jezdim za 7.5.

Kdo by to ale hlídal ne? Každýmu co je mu milejší. Nafta 70% kupců.
tak já bych si novej benzín taky nekoupil, protože to nejde zaplynovat, pokud si pujdu pro nove auto tak určitě nafta, ale něco jinyho je to u 5ti lete ojetiny kde ma LPG skoro ve všem převahu nad naftou.
pokud si pamatuju ty sam jsi měl problemy v černe hoře s DPF a to se ti LPG nesnane. motor jako takovy je naprosto bezporuchovy jak u nafty tak u LPG. u BMW neznáš slovo vačka, klika, ojnice, píst, todle všecko vydrží neskutečně hodně a sere se jen příslušenství. u LPG se ti muže posrat LPG a dojedeš na benzín, nebo se ti posere benzínový čerpadlo a tak si uděláš nouzovy start na LPG.
u nafty ti muže odejit turbo, čerpadlo, vstřik, DPF, a nebo jedno ze dvou podávácích čerpadel a vždycky seš prakticky v prdeli.

Napsal: pát 21.09.2012 08:00
od JaraX
hurvajs77 píše:
JaraX píše:1. uznáváš že 745i je proti 730d, má vyšší výkon, lepší svezení, pohodlnější?
2. uznáváš že se 745i sere mín jak 730d?
3. uznáváš že má 745i na LPG menší náklady jak 730d?
ad 1) souhlasím pouze s tím, že 745i má silnější motor. Pokud bude stejná výbava, bude svezeni i komfort cestování stejný,
ad 2) s tím nemohu souhlasit, resp. nemohu posoudit. Mám auto rok a zatím jsem neřešil nic spojené s motorem či naftou,
ad 3) asi ano, nevím jak to vychází u LPG. Já mám spotřebu cca 8.5l/100km. Předpokládám, že u LPG jsou náklady nižší.

Potěšil jsem Tě? :D
1. jak muže byt stejny komfort ? to že v autě něco vibruje je stejný komfort? komfort znamena že se ti často stava že zmáčkneš startstop abys nastartoval, a ono to zdechne protože už to dávno běželo. a to že předjedeš auto 2x rychleji, to je taky komfort. takže i 745i ve stejne vybavě má menší komfort jak 760i. ty furt bereš motor jako něco samozřejmýho, co je jedno jaký je, kdyby jsi měl 712d tak by ti to bylo furt jedno. čím sílnější motor, tím lepší auto. proč rolls royce sou 6 litry? 2 litrová nafta by přece v takovym luxusním autě musela stačit.

2. to že se ti nafta neposrala, neznamena že je víc poruchova jak auto na LPG. což každymu snad jasny, že když tam je navíc asi 20 věci tak to logicky musí byt poruchovější

3. u 745i to vychazi cca 14 litru kombinovana, = 2,33kč - km, u tebe 3,14, zhruba o korunu víc na km, pak taky pokud máš auto ve firmě, na auto ktery není na LPG musíš platit ještě silniční daň.

Napsal: pát 21.09.2012 09:29
od Vlasta
JaraX píše:to mi přijde dost prodělečny když koupíš ojetinu za mega a pak ju prodáš tak za 300 po těch 5ti letech. 140 tkč ročně bez provozu, k tomu nějaky , brzdy, oleje,
No, není to zrovna levnej koníček

Napsal: pát 21.09.2012 09:54
od matiz
:bomb: :bomb: :bomb: :lol:

Napsal: pát 21.09.2012 10:23
od Vlasta
Tak možná bych dokázal koupit i levněji. Asik se příště porozhlídnu po nějaké sedmě

Napsal: pát 21.09.2012 10:25
od JaraX
jenže k sedmě zase musíš koupit ještě livrej, takže to vyjde draho.

Napsal: pát 21.09.2012 10:26
od hurvajs77
a uz je to tu zas :D

Napsal: pát 21.09.2012 10:43
od Vlasta
JaraX píše:jenže k sedmě zase musíš koupit ještě livrej, takže to vyjde draho.
Ale kdepak. Najmu si řidiče.

Napsal: pát 21.09.2012 13:14
od Bufik36
Co je livrej? :roll: