Tak právě jsem se vrátil domu z auto pupik, servis BMW a MINI PRhaa, a zítra ještě dopoledne jedu do auto BASE na průběžnou... abych měl dva nezávislé zdroje na diagnostiku závažných problémů a teď tu napíši celou zprávu, kterou jsem po diagnostice dostal myslim, že je to velice zajímavé, doporučuji přečíst všem abystě věděli....
AUTO JSEM KUPOVAL S 217 000Km!!!!!!!!!!!
BTW, Autopupik VŠELE DOPORUČUJI VŠEM ..!!!!!
1. ZPRÁVA ZE SERVISU PRO ŘEŠENÍ REKLAMACE PRO AAAauto PRAHA:
Servisní zpráva
Dne 24.5.2012 byl náš autoservis vozů BMW a Mini. AutoPupik požádán panem Martin Zůčkem o prohlídku vozu BMW E38 740d VIN:WBAGE81040DB82033 po koupi v utobazaru AAAAuto Praha
k diagnostice vozu byla použita originální diagnostika GT1 BMW. Dále byla provedena pohledová kontrola vozu na zvedáku
závažné chyby:
Motor: Regulace plnícího tlaku turbodmychadel 1, 2 : Regulace plnícího tlaku je v rozsahu 35-45%při zdvihu 10-12mm. Regulace je nefunkční. Nutná demontáž turbodmychadel a jejich test na servisní stolici.
Špatná hladina oleje v motoru: u motoru M67-398D1 je nplň 8,75l + 0,5l na filtroleje. Z motoru bylo odčerpáno na horní risku oleje celkem 3,2l oleje!!!!
Převodovka Automatická:
1) prokluz na II.rychlostním stupním stupni : První registrace chybového hlášeníve 227670km je rozdíl otáček na vstupu a výstupu 384-992ot/min - rozdíl na snímači 608ot/min. CHyba je trvalého charakteru
2) prokluz na III.rychlostním stupni První registrace chybového hlášení ve 228080Kmje rozdíl v otáčkách vstup-výstup 228-704ot/min - rozdíl na snímači se i nadále pohybuje v diferenci 400-600ot/min. Chyba je trvvalého charakteru.
3) Špatná hladina oleje v převodovce: u automatické převodovky A5S 560Z - UO je celková náplň 13,5l oleje . z převodovky bylo upuštěno na kontrolní risku 2,75l oleje!!!!!!!!!!!!
Na základě těchto informací byl zákazníkovi navrhnutý postup k odstranění závad. Demontáž a kontrola- repase výměna turbodmychadel v celkově hodnotě- 6000tis - kontrola, 12-25000tis-repase, 36-42000tis.kč - výměna/kus. Automatická převodovka 10000tis-kontrola, 35-40000tis. repase
Dále zjištěn zásah do záznamu ujetých kilometrů. Stav neodpovídá i po ověření s daty
STK-
7.2.2005 - 129378km
23.5.2005 - 135000km
9.7.2007 - 185322km
21.9.2009 - 200000km
17.2.2010 - 220715km
3.1.2012 - 227600km
(Ještě jednou koupil jsem jej s 217000km . . . . garance najetych km ..

)
Celkové náklady pro uvedení vozidla do USPOKOJIVÉHO STAVU jsou odhadovány na 50000-100000,-kč
V Praze dne 24.5.2012...
Co vy na to .... to znamenáže cca v lednu tohoto roku se objevil prokluz II. a III stupně poprvé a po 5 měsících, že by o tom AAAAutoPraha nevěděli?? těžko... takže.....asi skrytá závada ne, a to zjistili v neautorizovaném servisu, co asi zjistí zítra dopoledne v BASE???
