Stránka 2 z 3
Napsal: pát 11.05.2012 15:44
od hurvajs77
Což o to, já bych s Tebou klidně do D jel, ale nejsem znalec...

. Takže bych mohl být tak jako řidič, maximálně

.
Ale souhlasím, že hezkých E65 tu moc není. Sehnat se dají, ale je jich pomálu. Když má člověk možnost jet do D nebo CH, je to určitě lepší.
Napsal: pát 11.05.2012 15:47
od Wiki_88
No každý oko dobrý, díky za nabídku.. no nežijem v socialismu tak naštěstí ta šance je..
tak mi napadá kolik stoji diagnostika na bmw e65?
Na svou lagunu jsem měl klon diagnostiky co maj v origo servisu za 5000,- a sem sni nadmiru spokojen.. dá se něco takového sehnat i na bmw?
Napsal: pát 11.05.2012 15:51
od hurvajs77
Diagnostika, co jsem tak koukal kolem 2tis (+/- něco). Ale co jsem se ptal Snejka, nemá to moc cenu. Prý to moc neumí. Ale nevím, myslím, že na základnější věci by to stačilo. Minimálně si člověk prohlédne chyby.
Napsal: pát 11.05.2012 15:55
od Wiki_88
No to uplně stačí, bez znalostí tam něco nastavovat a měnit je podle mě stejně nesmysl..
Napsal: pát 11.05.2012 17:00
od Moribundus
Můžu jenom dotaz, jak je na tom se sekvenčním vstřikem před FL 745 ? Dalo by se to? Já to měl kdysi u Hondy Legend a byl jsem s tím strašně spokojenej. Ale byl tam jden problém, neměla tvrzený ventilový sedla tak tam muselo bejt přimazávání. Nejdřív se mi to do tohodle hezkýho auta nechtělo dávat, ale čímdál víc zjišťuju že je to pecka. Na FL nemám tak se ptám na tohle. Radši do něj něco vrazím a nechám si ho.
Napsal: pát 11.05.2012 17:03
od JaraX
samozřejme i do 745i není LPG problem
Napsal: pát 11.05.2012 17:14
od Moribundus
JaraX Díky za odpověď, tak že se tam nic zásadního neřeší?
Napsal: pát 11.05.2012 22:00
od JaraX
ne, nádrž 103 litru a nejlépe STAG 300 plus nebo Premium, tankovani bez redukce u benzínového tankování.
Napsal: pát 11.05.2012 22:26
od Filozof
Není u novějších motoru 750i a 760i již přivstřikování benzínu ?
Pokud auto pak jezdí za třeba 12-15litru lpg a 2-3litru benzínu na 100km a postrádá smysl dle mě LPG a docela se to prodraží i návratnost je daleko jinde.
Jak to je u těchto motorů ?
745i přivstřikování benzínu nemá co jsem prostudoval.
750i a 760i jste někde diskutovali že ano nebo jak je to ?
Napsal: pát 11.05.2012 22:36
od JaraX
745i, 750i = osmivalec, nepřímej vstřík tudíž čiště LPG¨
760i = 12válec, přímej vstřík, LPG s mezi vstříkama ale spíš vubec
Napsal: pát 11.05.2012 22:54
od scooter_x
A jak je to spíš pro zajímavost se 730i? 170kW nepřímovstřik a 190kW přímovstřik?
Napsal: sob 12.05.2012 09:01
od JaraX
730i u nás žádný nejsou, tak možná dvě tu někde jezdí, to auto si nikdo normální nekoupí, stejně jak 730d
Napsal: sob 12.05.2012 12:07
od Wiki_88
Já mám teď lagunu II 2.0T na LPG mam tam selvenční vstřik LPG a spotřeba je cca stejna jako na benzin max odchylka je +/- 10% a to v obouch hodnotách. Takže se mi stalo že sem s LPG jel za míň než bych jel na benzin dle palubního počitače..
když budem brát že bych jel za 11 litrů benzinu cože je 11*36=396 na 100km a s lpg bys jel o 10% vic cože je ňakejch v krajnim připadě 13. 13*18=234 na 100km což je 162korun uspora na 100km takl to semi zdá že je dost dobrý..auto s takovým výkonem a spotřebou néco málo přes 2koruny na km je podle mě dost dobrý..
Napsal: sob 12.05.2012 13:50
od scooter_x
JaraX píše:730i u nás žádný nejsou, tak možná dvě tu někde jezdí, to auto si nikdo normální nekoupí, stejně jak 730d
Vím vím, je jich málo, do e65 to chce V8, ale spíš mě to zajímalo ze zvědavosti, když se to tu probírá, jestli by teoreticky šlo předělat na LPG 3.0i, ať už starší M54B30 nebo novější N52B30.
Jsou i v jiných modelech, tak o tom tak přemýšlím, v rámci rozhodování o opuštění naftových teritorií a rychlému útěku do benzínových...

Napsal: sob 12.05.2012 13:56
od JaraX
naftové teorie sou pro sebevrahy a penězosráče.
jinak M54B30 jde v pohodě, obecně platí že neni problem s motorem co nemá přimej vstřik.
Napsal: sob 12.05.2012 14:29
od scooter_x
A N52 je tedy problém...škoda, spousta variant mi tím vypadává z úvahy...
Napsal: sob 12.05.2012 15:16
od JaraX
ty voe, tak googli, N52 je untermotor, proto o tom nic nevím, pokud není přimej vstřik tak není problem, a první N52 podle mě nebudou, přímej vstřik se do lowend BMW (3er a 5er) začal dávat někdy v roce 2008, 2009, narozdíl od E65 která ho měla v 6ti litru už roce 2001
Napsal: sob 12.05.2012 15:39
od honzabiker1
N52B30 jeste nema prime vstrikovani, to ma az N53B30..
Napsal: ned 13.05.2012 14:56
od Wiki_88
3litrové šestiválce 190kw a 200kw už mají přimej vstřik a 190kw se začal dávat už v roce 2005 ne?
Jinak sem se chtél zeptat k e65/e66 někde jsem se dočetl že má samosvornej diferenciál je to tak?
Napsal: ned 13.05.2012 16:05
od honzabiker1
190kW ma N52, ta jeste prime vstrikovani nema 200kW N53 uz ho ma.. U 325i/525i zustal vykon stejny (160kW), ale zmenil se obsah - N52 je opravdu 2,5l, ale N53 je 3l se snizenym vykonem.