Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e65 750i + sekvenční LPG

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#21 Příspěvek od hurvajs77 »

Což o to, já bych s Tebou klidně do D jel, ale nejsem znalec... :-). Takže bych mohl být tak jako řidič, maximálně :-).

Ale souhlasím, že hezkých E65 tu moc není. Sehnat se dají, ale je jich pomálu. Když má člověk možnost jet do D nebo CH, je to určitě lepší.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Wiki_88 »

No každý oko dobrý, díky za nabídku.. no nežijem v socialismu tak naštěstí ta šance je..
tak mi napadá kolik stoji diagnostika na bmw e65?
Na svou lagunu jsem měl klon diagnostiky co maj v origo servisu za 5000,- a sem sni nadmiru spokojen.. dá se něco takového sehnat i na bmw?
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#23 Příspěvek od hurvajs77 »

Diagnostika, co jsem tak koukal kolem 2tis (+/- něco). Ale co jsem se ptal Snejka, nemá to moc cenu. Prý to moc neumí. Ale nevím, myslím, že na základnější věci by to stačilo. Minimálně si člověk prohlédne chyby.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Wiki_88 »

No to uplně stačí, bez znalostí tam něco nastavovat a měnit je podle mě stejně nesmysl..
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#25 Příspěvek od Moribundus »

Můžu jenom dotaz, jak je na tom se sekvenčním vstřikem před FL 745 ? Dalo by se to? Já to měl kdysi u Hondy Legend a byl jsem s tím strašně spokojenej. Ale byl tam jden problém, neměla tvrzený ventilový sedla tak tam muselo bejt přimazávání. Nejdřív se mi to do tohodle hezkýho auta nechtělo dávat, ale čímdál víc zjišťuju že je to pecka. Na FL nemám tak se ptám na tohle. Radši do něj něco vrazím a nechám si ho.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

samozřejme i do 745i není LPG problem
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#27 Příspěvek od Moribundus »

JaraX Díky za odpověď, tak že se tam nic zásadního neřeší?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

ne, nádrž 103 litru a nejlépe STAG 300 plus nebo Premium, tankovani bez redukce u benzínového tankování.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#29 Příspěvek od Filozof »

Není u novějších motoru 750i a 760i již přivstřikování benzínu ?

Pokud auto pak jezdí za třeba 12-15litru lpg a 2-3litru benzínu na 100km a postrádá smysl dle mě LPG a docela se to prodraží i návratnost je daleko jinde.

Jak to je u těchto motorů ?
745i přivstřikování benzínu nemá co jsem prostudoval.
750i a 760i jste někde diskutovali že ano nebo jak je to ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

745i, 750i = osmivalec, nepřímej vstřík tudíž čiště LPG¨
760i = 12válec, přímej vstřík, LPG s mezi vstříkama ale spíš vubec
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Klubové ID: 3560

#31 Příspěvek od scooter_x »

A jak je to spíš pro zajímavost se 730i? 170kW nepřímovstřik a 190kW přímovstřik?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

730i u nás žádný nejsou, tak možná dvě tu někde jezdí, to auto si nikdo normální nekoupí, stejně jak 730d
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Wiki_88 »

Já mám teď lagunu II 2.0T na LPG mam tam selvenční vstřik LPG a spotřeba je cca stejna jako na benzin max odchylka je +/- 10% a to v obouch hodnotách. Takže se mi stalo že sem s LPG jel za míň než bych jel na benzin dle palubního počitače..
když budem brát že bych jel za 11 litrů benzinu cože je 11*36=396 na 100km a s lpg bys jel o 10% vic cože je ňakejch v krajnim připadě 13. 13*18=234 na 100km což je 162korun uspora na 100km takl to semi zdá že je dost dobrý..auto s takovým výkonem a spotřebou néco málo přes 2koruny na km je podle mě dost dobrý..
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Klubové ID: 3560

#34 Příspěvek od scooter_x »

JaraX píše:730i u nás žádný nejsou, tak možná dvě tu někde jezdí, to auto si nikdo normální nekoupí, stejně jak 730d
Vím vím, je jich málo, do e65 to chce V8, ale spíš mě to zajímalo ze zvědavosti, když se to tu probírá, jestli by teoreticky šlo předělat na LPG 3.0i, ať už starší M54B30 nebo novější N52B30.
Jsou i v jiných modelech, tak o tom tak přemýšlím, v rámci rozhodování o opuštění naftových teritorií a rychlému útěku do benzínových... :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od JaraX »

naftové teorie sou pro sebevrahy a penězosráče.
jinak M54B30 jde v pohodě, obecně platí že neni problem s motorem co nemá přimej vstřik.
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Klubové ID: 3560

#36 Příspěvek od scooter_x »

A N52 je tedy problém...škoda, spousta variant mi tím vypadává z úvahy...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

ty voe, tak googli, N52 je untermotor, proto o tom nic nevím, pokud není přimej vstřik tak není problem, a první N52 podle mě nebudou, přímej vstřik se do lowend BMW (3er a 5er) začal dávat někdy v roce 2008, 2009, narozdíl od E65 která ho měla v 6ti litru už roce 2001
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#38 Příspěvek od honzabiker1 »

N52B30 jeste nema prime vstrikovani, to ma az N53B30..
Wiki_88
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 06.02.2012 01:00
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Wiki_88 »

3litrové šestiválce 190kw a 200kw už mají přimej vstřik a 190kw se začal dávat už v roce 2005 ne?
Jinak sem se chtél zeptat k e65/e66 někde jsem se dočetl že má samosvornej diferenciál je to tak?
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#40 Příspěvek od honzabiker1 »

190kW ma N52, ta jeste prime vstrikovani nema 200kW N53 uz ho ma.. U 325i/525i zustal vykon stejny (160kW), ale zmenil se obsah - N52 je opravdu 2,5l, ale N53 je 3l se snizenym vykonem.
Odpovědět