Stránka 2 z 3
Napsal: ned 06.05.2012 13:08
od jarda
to že pár krát pípne a pak "si pořád myslí že před ním něco je" znamená, že je vadné některé čidlo, je to chybové hlášení, bude to dělat nezávisle na tom jestli je vadné přední nebo zadní.... takže jsi zjistil prd.
Napsal: pon 07.05.2012 11:23
od Viky
AHA ... Tohle je novinka. Tznm. že vylučovací metodou dojdu na to vadný čidlo a problém vyřešen

Napsal: pon 07.05.2012 11:28
od jarda
Bude se to takhle chovat i když některé čidlo odpojíš.. takže na vylučovací metodu musíš mít aspoň jedno dobré čislo navíc a doufat že je vadné jen jedno.... opravdu je jednodušší diagnostika...
Napsal: pon 07.05.2012 13:10
od Viky
To ne ... odpojit čidlo jsem zkoušel a když jsem PDC zapnul tón se sice ozval ale kontrolka PDC zacala blikat. Blikání se v mým případě nekoná .... Teď jsem se s tím šašíroval před barákem a páskalo si to jak chtělo ... Třeba v úseku 1 vteřiny se ozvaly 3x krátké pípnutí pak po dobu cca 3 vteřin táhlý ton a pak ticho ...
Napsal: pon 07.05.2012 13:55
od jarda
Jestli nebliká, tak jsem se mýlil.. chybový stav = blikání a dlouhý tón.
Diagnostika...
Napsal: úte 08.05.2012 16:59
od Viky
Uaaaa ... INPA nefunguje, umřel hardware. BMWscanner a CarSoft si pořád myslí že je vše o.k.

Napsal: ned 13.05.2012 14:24
od Viky
Inpa stále není k dispozici a MOJE NERVY pokračujou. Zhodim nárazník: zapnu PDC všechno funguje jak má. Ticho, jakmile se začnu přibližovat čidla reagujou jak mají, nasadím nárazník: všechno je ok, popojedu po dílně dopředu - dozadu až na zeď všechno ok. Vyjedu z dílny, po 2 minutach parkuju u baráku a zase všechno špatně. Předek si piští jak se mu chce, někdy přerušovaně ale nejčastěji táhlej ton označující už těsnou blízkost překážky ....
Napsal: ned 13.05.2012 17:27
od fishmaker
jestli tam máš dodělaný AE...tak je zkus odpojit...100rm měl taky problém, že jedno trafo bylo divny a rušilo PDCčko

Napsal: ned 13.05.2012 19:29
od Viky
TVL .... mám CCFL AE ! To snad nemyslis vazne ze by to melo negativni vliv na PDC!!!!
Napsal: ned 13.05.2012 22:35
od Viky
VYŘEŠENO !!!! s vypnutýma kruhama PDC chodí jak má.

Teď ještě vymyslet jak to odstínit ...
Napsal: pon 14.05.2012 01:19
od fishmaker
vidíš....a zdálo se ti to jako nesmysl....mě taky když mi to říkal 100rm poprvý

Napsal: pon 14.05.2012 19:43
od Viky
njn, jak to ale odrušit?
Napsal: pon 14.05.2012 20:40
od Viky
Zave mi poradil filgnu, omotat kábly od kroužků k měničům do alobalu .... Pro jistotu jsem to ještě přetáhl klasickou průhlednou páskou ale nepomohlo to ... PDC se se zapnutými AE chovají pořád nestandartně. Co s tím?
Napsal: pon 14.05.2012 21:24
od kralik
To spis umistit jinam ta trafa, natahnout jinak draty, potazmo uzemnit, je-li tedy co. Ta cidla jsou ultrazvukova... otazkou je, zda ti proste to trafo (je-li) nekde nepisti. Ber to jako vstup do debaty. Nejsem elektrotechnik.
Napsal: pon 14.05.2012 21:30
od Viky
To bylo první co mě napadlo. Chca/nechca vytáhnout ty trafa ven ze světel a umístit je někde v motorovym prostoru ... Spíš by se mi hodila osobní zkušenost někoho kdo toto už řešil. Ikdyž špekulacema k řešení třeba taky dojdem .... A to zmíněný uzemňování bylo druhý co jsem chtel províst jenže ono by bylo kde chytit kostru ale není co uzemňovat ...
Napsal: úte 15.05.2012 21:38
od Viky
Další poznatek: Změna umístění invertorů nic neřeší .....
Napsal: ned 20.05.2012 23:32
od Viky
Finální poznatek: Jedině výměnou invertotu se toto dá vyřešit. 100rm.. mi předal info ohledně koupě správných ivnertorů, obednal jsem je na ebayi tak pak poinforumuju ...
Napsal: pát 08.06.2012 18:29
od Viky
Dle doporučení 100rm jsme koupil ty trafa jako on ale problém stále trvá, už mi docházejí vtipy .... Nevíte někdo jak dál?
http://viky71.rajce.idnes.cz/ccfl
Napsal: sob 09.06.2012 01:24
od matiz
Zkusil bych ty trafa zkusmo napajet z jineho zdroje nez auto, treba z druhe baterie. Pokud to delat nebude, tak je jasne ze ti to zarusi puvodni vedeni a pdc to nepobere. Je to jednoduche a levne. Pak bych to nejak resil dal, konkretne pred trafa tlumivku a za ni low esr kondenzator a za to privod k trafkam.
Napsal: sob 09.06.2012 10:01
od Viky
To me napadlo taky ale jeste jsem to nezkusil, provedu. Bohužel na výstupu z invertorů je 1,2 kV a obávám se že ta výstupní strana invertorů - vodiče ke kruhum - kruhy jsou zdrojem problemu ...
