Stránka 2 z 2

Napsal: úte 21.02.2012 17:47
od JaraX
AGM je asi lepší, ale stojí 2x tolik, určitě tam byt nemusí, AGM je spíš pro auta co maj startstop

Napsal: stř 22.02.2012 09:03
od hurvajs77
Právě to jsem také zjistil, že vzhledem k tomu, že moje auto naštěstí nemá StopAndGo, řekl jsem si, že raději koupím dva normální akumulátory, než jednu AGM, ikdyž je asi technologicky lepší.

Napsal: stř 22.02.2012 09:10
od JaraX
AGM baterka je lepší v tom že ji tak nevadí vybíjení do podpětí, tzn někomu kdo často baterku vybije, ale to nemá vyznam pro člověka kterej ma auto ježdění.

Napsal: stř 22.02.2012 19:09
od serwo
Ja ho mam na jazdenie a vidis, ze to aj tak nestaci. Mam aj webasto a je mi uplne tak k hovnu, ked ho nemozem pouzivat, lebo za 10 min. sa mi vypne s tym, ze mam dobit baterku.

Napsal: stř 22.02.2012 20:48
od JaraX
protože jezdíš každej den 5km

Napsal: stř 22.02.2012 22:20
od serwo
Chapem. Tym chcem povedat, ze AGM by sa mi v tomto pripade hodila. :wink:

Napsal: stř 22.02.2012 22:22
od JaraX
ale nenastartoval bys stejně, jen by se min kurvila

Napsal: čtv 23.02.2012 09:10
od petaz32800
Je to fuk, jaký AKU tam dáte, ale u AGM je trochu jiná charakteristika nabíjení. Takže pokud dáte klasický aku, mělo by se to zapsat do jednotky. V praxi je to ale tak, že to funguje i bez programování.... :)