Stránka 2 z 3

Napsal: pát 10.02.2012 19:44
od RuDoSh
siko34 píše:No,ste ma trosku pobavili chalani,ze slaby vodic :)
Mam odjazdene od skoda 120 snad skoro vsetky auta ;)


to neznamená, že umíš jezdit :lol: ;-)


siko34 píše:Ako som pisal na zaciatku,auto sa sprava tak,ze na ceste kde je trosku snehu,alebo kasa snehu,tak si nedrzi smer,plave z lava do prava.Ako nahle vojde na suchu vozovku,uz je to OK.
Najhorsie je ked vchadzam do zakruty silno tocivej,tam to ma tendeciu ist rovnoooooooo,vobec nie smerom ktorym tocim :cry:
Takze pred silno tocivou zakrutou ked vidim sneh,musim pribrdzdit radsej na smiesnych 60-80km/h priblizne,aby som to to bez strachu presiel.
Je to divne,nikdy som sa s takym problem nestretol,diagnostika pise OK,na palubke nic nesvieti vadne a vsetky gumy su ako nove.
V pondelok to dam na tu geometriu,ak bude OK,dam skontrolovat celu podvozok.


Máš ty gumy směrově správně? :-)

Napsal: pát 10.02.2012 20:33
od siko34
RuDoSh píše:Máš ty gumy směrově správně? :-)

tak to ma nanapadlo kuknut,zajtra rano to mrknem 8O

Napsal: pát 10.02.2012 20:59
od BudaShadow
V prudkych zatackach se to bude sunout, pac je to dost tezky a staci o neco horsi gumy a jede to rovne. Ja jezdim na vzorku nula nic a da se to.

Zadek na snehu je ta nej vec, zadna nuda a tim spis, ze u nas je zakazano solit :-D

Napsal: pát 10.02.2012 21:27
od king
E65 - na 21" style 128 - letni pneu, a naprosto bez jedinyho problemu, jezdim prahu, a i ted v tech kalamitach naprosto vklidu, az prekvapive, ocekaval jsem ze nevyjedu ani z garaze. Asi to je tim, ze letnaky jsou zanovni. Takze pokud nekdo ma novy zimaky tak to musi mit jeste o 100% lepsi nez ja.

Napsal: pát 10.02.2012 21:44
od Srandik32
fornax píše:na suchu to nemusí být cítit, já jsem si na svém všiml teprve na gumách když jsem přezouval na zimní a pak při prvním sněhu jsem se nestačil divit. Po výměně silentbloků jiné auto

A co tam asi píšu :roll: že by to viděl na gumách,ne.
Najhorsie je ked vchadzam do zakruty silno tocivej,tam to ma tendeciu ist rovnoooooooo,vobec nie smerom ktorym tocim
Takze pred silno tocivou zakrutou ked vidim sneh,musim pribrdzdit radsej na smiesnych 60-80km/h priblizne,aby som to to bez strachu presiel.

Nejhorší je,že nepoznáš jestli to je vadou auta nebo vadou mezikusu.Když je sníh,tak každej jede opatrněji,to je jasný ale zadokolka je přetáčivá,spíš ustřelí prdelí,ne že jede rovnoooo :driver:

Napsal: pát 10.02.2012 22:13
od fornax
Srandik32 píše:
fornax píše:na suchu to nemusí být cítit, já jsem si na svém všiml teprve na gumách když jsem přezouval na zimní a pak při prvním sněhu jsem se nestačil divit. Po výměně silentbloků jiné auto

A co tam asi píšu :roll: že by to viděl na gumách,ne.


Ty jsi psal že by to musel cítit i na suchu :nono: a nemusí

Napsal: sob 11.02.2012 00:26
od FilM
Mam E65, 745i, predtim E38.
E65 je na tom subjektivne opravdu hure. Obecne je to prerostlej "zigulik" a na snehu to fakt neni zadna slava. Opravdu hodne delaji gumy. nevim presne oznaceni, par jsem jich uz vystrigal, ale Continentaly winter sport contact tusim byly nejlepsi. Opravdu me prekvapilo jak pneu dokazi ovlivnit jizdny vlastnosti.
Osobne si myslim ze k problemum zadokolek prispiva predevsim vysoka hmotnost E65.

Napsal: sob 11.02.2012 01:08
od Snejk
No spis nez nejaka hmotnost ma spis vliv presne ta subjektivita, ten pocit...

problem e65ky je vlastnost, kterou u ni mame vsichni radi v lete ... a to je to ze "nevis ze jedes" .... problem je ze ono to tak nejak (a jeste lip na snehu) funguje i v zime... takze ja mam takovej pocit kdyz jedu... ze zadnej nemam.. mam pocit ze to plave i kdyz to vlastne neplave...
to je ten nejvetsi problem... jedine co se da brat jako faktor toho, ze neni neco vporadku je blikajici DSC... jinak to proste jen jede a tezko se poznava jestli se to nekam sune vlni nebo tak.. ale kdyz to pak clovek vic proslapne nebo prudcejc zatoci tak to uz citelne uhne a pak to zablika a clovek vi co se deje...
e38 byla vic citelna... protoze ona tak nejak je citelna porad :)¨

jinak porad to je rozlozeni 50:50 a hmotnost +- stejna...

jinak komu prijde nutnost zbrzdit pred prudkou zasnezenou zatackou na smesnych 80km/h... tak tam asi vidim ten problem :lol:

Napsal: sob 11.02.2012 19:39
od aristoloser
určitě zkontrolovat tu geometrii,laserem,taky třeba se kouknout na křivost ráfků,mužou bejt elipsoidní ,a hlavně projít podvozek.šéf má e66 740d ,gumy continental 60 procent a že by nějak jezdil opatrně....to vůbec,naopak,někdy se divim,co eště si ta mrcha nechá v zatáčkách líbit,je ale fakt ,že má na silných zadohrabech najeto nemálo zim a mraky kilometrů.....

Napsal: pon 13.02.2012 08:21
od dejvidek
asi budeš mít něco špatně, minulej tejden sem dal pryč e39 tour, ta držela na sněhu perfekně a přesedlal do e65, a jestli někdo píše že sedma je v zimě k ničemu tak co teprve pětka :lol:

Napsal: pon 13.02.2012 09:38
od MartinCoupe
Cau, me to dela na moji E36 taky.
Podle informaci tady od chlapu z klubu to delaji "vyjebane" silentbloky na zadni naprave.
Nech si zkontrolovat satv tech silentbloku, pripadne je nech preventivne vsechny vymenit.
U nas v Liberci snezi a mrzne porad. Pokud mas v poradku podvozek, tak se zadokolkou nejsou na snehu zadne problemy.
Dej sem pak vedet, jestli se to zlepsilo.

Napsal: pon 13.02.2012 12:03
od siko34
Cau,asi pravda nieco na tom bude,lebo dal som spravit dnes tu geometriu,prikladam protokol.

a ten lavy zadok zevraj nejde spravit koli zlemu lavemu zadnemu silentbloku.Rozmyslam ze asi preventivne by som dal vymenit uz a pravy zadny silenblok,ked sa po zasahu bude robit opat geometria ci to pomohlo.

MOD fishmaker : příště si pohraj trochu s velikostí obrázku !! 2538px na šířku je fakt moc...to už se nevejde ani mě na monitor
a necituj přímo předchozí příspěvek

Napsal: pon 13.02.2012 13:44
od noname
určitě nech minimalně vyměnit i ten druhý, takové věci se mění do páru i kvůli rozdílné tuhosti nového a staršího....

Napsal: pon 13.02.2012 16:52
od bawou
no jo, já mám E38 přes zimu pěkně ve stodole pod plachtou a na sních jsem si pořídil E36 touring... a nemusím mít strach, že e38 na snehu někde rosekam, před solí jsem ho ušetřil, automat se neničí a s manuálem si na sněhu užiju spoustu legrace... :D

Napsal: pon 13.02.2012 19:30
od JaraX
jo ale až tě pak trefí nějakej kokot v superbu a zabije tě tak budeš nadavat že jsi nevytahl radši E38 a jezdit v E36,


jinak co se týče E65 na sněhu, tak je to asi nejlepší bez xdrivovy BMW, na sněhu se chova opravdu perfektně, da se tím litat 150 po zasněžené okresce v zatáčkách a nic to nedělá. Jen to narozdíl od E38 rádo zapadne, ale když už to jede, tak to jede furt jak lokomotiva, hlavně longy.
Jakakoliv vule v silentblokach je pruser. dokonce jsme měli E46 ktera těžce plavala, nedala se udržet na cestě, byl jsem s tim 2x na technicke a vždycky řekli že podvozek je OK, bez vuli apod, prostě "top" a přesto to plavalo jako prase, nechapu jak mužou na technicke pustit takovy auto na cestu, jednou rukou se s tím nedalo absolutně jet, nakonec to byli silentbloky na zadni napravě ktery neměli vuli, ale byli změkly, už nebyly tak tuhy jako z vyroby, daly se novy a OK.

Napsal: úte 14.02.2012 02:08
od serwo
Tak ja jazdim v Norsku, kde cesty nesolia a ani neposypaju, nakolko su tu povolene gumy s hrotmi. Na E30 po kupe novych Continental Viking 195/55 R15 uplne bez problemu pred niekolkymi rokmi. A s E66 som nemal nikdy problem, i ked na starych zimakoch (Dunlop Wintersport) sa rozhodla sem-tam ist v zatacke rovno. Ale chapal som to, nakolko tie gumy nemali uz dezen. Teraz v novembri som kupil Yokohama W.drive 245/55 R17 a no problem. Napr. vcera som bol mimo mesta a po teplotnych zmenach a napadnuti snehu, ked bol na ceste lad a na tom vrstva snehu, som spozoroval niekedy DSC, hlavne ked som pri predbiehani viac pridal, ale ze by to nejako extremne plavalo, to urcite nie. Mam tu aj fotku zo vcera :-)

Napsal: úte 14.02.2012 09:41
od JaraX
serwo vubec nema na sněhu problem, jen dycky urve plasty pod naraznik pří prořázení velkych sněžných jazyku :D

Napsal: úte 14.02.2012 13:30
od jozin7
Pokud muzu mluvit za sebe tak e65 je na zimu prumerne auto.Taktez mam nove zimni pneu,ale ze by jsi byl uplne jisty pri jizde po snehu,to urcite ne.Ale nedela mi problem ubrat plyn,za tech par milonu km stravenych za volantem jsem videl rozsekane vetsi fara nez e65.Mnohem radeji jezdim svym Jeepem v zime,u neho doslova plati ze kam ho poslu,tam jede.Nevyhoda e65 je strasne potlacuje pocit rychlosti,na suchu je to fajn ale v zime uz ne.

Napsal: úte 14.02.2012 14:16
od davcity
měl jsem taky problém se stabilitou na sněhu u e38 ,ale po opravě řídící jednotky Bosch (ABS,ASR) je to paráda,řekl bych že E 65-tka by na tom měla být podstatně lépe,když je to novější model.
(mám obuté nové Matadory)

Napsal: pát 17.02.2012 16:39
od Moribundus
Já si nějak nemůžu stěžovat, mám na E65 Bridgestone BLIZZAK a naprosto v pohodě. Jezdím na hory třikrát, čtyřikrát do roka a i tam jsem neměl problém..A nevím proč, ale dneska si už neumím představit že bych měl auto s předním náhonem. Neříkám že na sněhu není lepší, ale nějak se mi to už nelíbí když autu hrabou přední kola.. :D