Stránka 2 z 165
Napsal: pát 06.01.2012 15:55
od JaraX
Vlasta píše:Já nechápu, proč uvažovat o sedmě, když chci sedět za volanem a ne vzadu
hele, zkus mi to prosím vysvětlit, ja to teda nechápu
ale proč když si mužeš užívat lepší audio, líp udělanej interier, ledničku po ruce, chlazený pití z nápojáče, řázení bez nutností vůbec sundávat ruku z volantu, hlava zabořená v hlavové opěrce, podvozek co mín projevuje nerovnosti, lepší odhlučnění co to má společnýho s tím sedět vzadu? mam kamoše co jezdí furt po Evropě po výletech, pracovně apod, jezdí furt sám a má E65 a nedovede si představit kdyby to jezdil s E60, měl E60 z německyho servisu když mu tam dělali něco na podvozku a jezdil den s E60 a říkal že mu to stačilo.
Napsal: pát 06.01.2012 17:11
od bmw--jury
Raději E60 a myslím , že semnou bude spousty lidí souhlasit , sice 7 je bomba , ale když někam přijedu ,tak nechci vypadat jako řidič ...

Napsal: pát 06.01.2012 17:44
od JaraX
to nevím jak formulovat do výhod
Napsal: pát 06.01.2012 18:19
od Vlasta
Možná někomu vyhovuje vypadat jak panskej kočí. Můžeš si udělat i zdrcadlovou soustavu, abys viděl na monitory v hlavovejch opěrkách
Napsal: pát 06.01.2012 18:23
od bmw--jury
JaraX píše:Vlasta píše:Já nechápu, proč uvažovat o sedmě, když chci sedět za volanem a ne vzadu
hele, zkus mi to prosím vysvětlit, ja to teda nechápu
ale proč když si mužeš užívat lepší audio, líp udělanej interier, ledničku po ruce, chlazený pití z nápojáče, řázení bez nutností vůbec sundávat ruku z volantu, hlava zabořená v hlavové opěrce, podvozek co mín projevuje nerovnosti, lepší odhlučnění co to má společnýho s tím sedět vzadu? mam kamoše co jezdí furt po Evropě po výletech, pracovně apod, jezdí furt sám a má E65 a nedovede si představit kdyby to jezdil s E60, měl E60 z německyho servisu když mu tam dělali něco na podvozku a jezdil den s E60 a říkal že mu to stačilo.
Pokud kamarád jezdí opravdu po evropě a často tak je sedmička výhodou o tom není řeč .
Ale když to vezmu z pohledu "většiny lidí" tak e60 podle mě vede .
Sedmička bude žrát jako tank 745i ,750i,760i, 730D zase nepojede .
Taková 530i a 530D nepojede špatně a nebude na to špatně se spotřebou .
Dál když to vezmu, tak sedmička podstatně dřív bude strácet hodnotu a až zestárne trochu víc , tak budu většině normálních lidí k úsměvu , přece jenom bude to limuzína za cenu Fabie , to beru ze svého pohledu jako nevýhodu , protože pokud nejsem ředitel a ani vysoce postavenej manažer , tak sedma dle mě strácí pointu .
Napsal: pát 06.01.2012 18:24
od jozin7
Moc nechapu smysl diskuze ale budiz.Kazdy at koupi co chce myslim.Na me pusobi e 60 s Mpaketem kompletnim velmi hezky.Sam jsem chtel kdysi 545i,nez jsem si sedl dovnitr.Pak jsem koupil 745i a udelal bych to znovu.Vse je jen o vkusu ale.
Napsal: pát 06.01.2012 18:27
od Vlasta
Přemejšlel jsem o F10 M5. Počkám, jak na tom bude připravovaná M550d
Napsal: pát 06.01.2012 18:35
od thomas
JaraX píše:Vlasta píše:Já nechápu, proč uvažovat o sedmě, když chci sedět za volanem a ne vzadu
hele, zkus mi to prosím vysvětlit, ja to teda nechápu
ale proč když si mužeš užívat lepší audio, líp udělanej interier, ledničku po ruce, chlazený pití z nápojáče, řázení bez nutností vůbec sundávat ruku z volantu, hlava zabořená v hlavové opěrce, podvozek co mín projevuje nerovnosti, lepší odhlučnění co to má společnýho s tím sedět vzadu? mam kamoše co jezdí furt po Evropě po výletech, pracovně apod, jezdí furt sám a má E65 a nedovede si představit kdyby to jezdil s E60, měl E60 z německyho servisu když mu tam dělali něco na podvozku a jezdil den s E60 a říkal že mu to stačilo.
hele, už jsem si přečetl diskuzi e38 vs e39 tak je mi jasný že můj příspěvek budu utlučen milionem tvých argumentů, ale já mám e60 v M Packetu protože je lepší než e65 v tomto:
- je menší - lepší parkování po městě
- 35d motor - raketa se slušnými servisními náklady - nic takového v e65 není
- vzhled
- jízdní vlastosti (můžeš mít v 7er co chceš ale váhu neobelstíš)
- nepřijde mi, že má 7er o moc kvalitnější plasty
- komfort sitze mám taky, lepší kůži taky, ledničku v loketce taky, TV taky atd atd
bylo by toho ještě hodně ale myslím že by se diskuze rovnala házení perel sviním

Napsal: pát 06.01.2012 18:38
od Vlasta
To řikám. Jedině, že má někdo potřebu vypadat jak panskej kočí a nebo pro dobrej pocit, že dobře koupil, u sedmy je pořizovačka podstatně vyšší a cena klesá astronomicky. A ve finále, když si někdo koupí sedmu v super motorizaci, tak to stejně zkurwí plynem. Tak co víc?
Napsal: pát 06.01.2012 19:18
od JaraX
Vlasta píše:To řikám. Jedině, že má někdo potřebu vypadat jak panskej kočí a nebo pro dobrej pocit, že dobře koupil, u sedmy je pořizovačka podstatně vyšší a cena klesá astronomicky. A ve finále, když si někdo koupí sedmu v super motorizaci, tak to stejně zkurwí plynem. Tak co víc?
a proč by to plyn zkurvil?
Napsal: pát 06.01.2012 19:24
od thomas
JaraX píše:Vlasta píše:To řikám. Jedině, že má někdo potřebu vypadat jak panskej kočí a nebo pro dobrej pocit, že dobře koupil, u sedmy je pořizovačka podstatně vyšší a cena klesá astronomicky. A ve finále, když si někdo koupí sedmu v super motorizaci, tak to stejně zkurwí plynem. Tak co víc?
a proč by to plyn zkurvil?
a proč ten plyn nemontují hned ve fabrice?

Napsal: pát 06.01.2012 19:26
od HAMANN
Zkurvit plynem to je další debata na dalších deset stránek. Myslím že dnes je plyn už hodně daleko a když je to kvalitní zástavba tak se není čeho bát, navíc je to ekonomicky velký +! Jako při 36kč za 1L benzínu kupovat 745,750,760 to už je dnes pro normálního člověka jen prostý mrdání peněz, v tom už není žádná výhoda že se třeba dobře svezu a cejtím se jako king že tam něco mám.
Zatím taky držím benzín ale v okolí znám tolik lidí co se na to prostě vysrali a koupily malý auto v tdí případně benzín v plynu. Pač normální člověk takovýhle auto při normálním provozu nemůže uživit!
A něco jako že 760i žere po dálnici 8,5 neboli prodejte Fabii a budete jezdit za míň.....hoši vemte si prášek

Napsal: pát 06.01.2012 19:35
od Vlasta
JaraX píše:Vlasta píše:To řikám. Jedině, že má někdo potřebu vypadat jak panskej kočí a nebo pro dobrej pocit, že dobře koupil, u sedmy je pořizovačka podstatně vyšší a cena klesá astronomicky. A ve finále, když si někdo koupí sedmu v super motorizaci, tak to stejně zkurwí plynem. Tak co víc?
a proč by to plyn zkurvil?
Jasně. Rozhodně to auto zhodnotí. Když vidím pitomce v sedmě s plynem, tak si řikám koupil si opici a nemá na banány. Nehledě na to, že polovina zástaveb v těchhle kubaturách je bez zápisu v TP
Napsal: pát 06.01.2012 20:07
od HAMANN
Napsal: pát 06.01.2012 20:23
od JaraX
tak nevím ja jezdím prakticky jen na plyn a jsem max spokojenej, hromadu výrobcu aut už montuju plyn z výroby, nevidím v tom problem,
třeba v E66 745Li máme 103l nádrž misto rezervy, dojezd skoro 1000km na nádrž, furt lepší než jezdit se smradlavou a chrochtající 740d kde navíc odcházejí převodovky a nebo za stejny prachy jezdit s 316i v benzínu. prostě je to odskouženy, funguje to. a u E60 budu mít furt radši 545i v plynu než 530d, kde když spadnou otáčky na volnoběh tak do celyho auta procházejí odporny zvuky diesela.
v plynu vidím budoucnost, třeba ta 745Li je fantastická, idrive vpředu i vzadu, EDC, DD, odvětravané všecky sedačky, apod, sehnat 740D v dieselu za cenu do 400 000 a takovou vybavou nejde, nehlede na to že ta 740d bude mít furt o dost vyšší náklady.
Napsal: pát 06.01.2012 20:28
od Vlasta
Na 103 litrů plynu dojezd 1000 km? Už to nehul
Napsal: pát 06.01.2012 20:28
od JaraX
thomas píše:JaraX píše:Vlasta píše:Já nechápu, proč uvažovat o sedmě, když chci sedět za volanem a ne vzadu
hele, zkus mi to prosím vysvětlit, ja to teda nechápu
ale proč když si mužeš užívat lepší audio, líp udělanej interier, ledničku po ruce, chlazený pití z nápojáče, řázení bez nutností vůbec sundávat ruku z volantu, hlava zabořená v hlavové opěrce, podvozek co mín projevuje nerovnosti, lepší odhlučnění co to má společnýho s tím sedět vzadu? mam kamoše co jezdí furt po Evropě po výletech, pracovně apod, jezdí furt sám a má E65 a nedovede si představit kdyby to jezdil s E60, měl E60 z německyho servisu když mu tam dělali něco na podvozku a jezdil den s E60 a říkal že mu to stačilo.
hele, už jsem si přečetl diskuzi e38 vs e39 tak je mi jasný že můj příspěvek budu utlučen milionem tvých argumentů, ale já mám e60 v M Packetu protože je lepší než e65 v tomto:
- je menší - lepší parkování po městě
- 35d motor - raketa se slušnými servisními náklady - nic takového v e65 není
- vzhled
- jízdní vlastosti (můžeš mít v 7er co chceš ale váhu neobelstíš)
- nepřijde mi, že má 7er o moc kvalitnější plasty
- komfort sitze mám taky, lepší kůži taky, ledničku v loketce taky, TV taky atd atd
bylo by toho ještě hodně ale myslím že by se diskuze rovnala házení perel sviním

- myslím že těch par centimetru o kolik je menší při parkování nepoznáš, pokud to není long
- vzhled je věc každýho, mě se třeba sedma libí víc jak pětka
- jízdní vlasnosti - myslíš že EDC a DD je k ničemu? porovnal jsi někdy kolik projedeš zatáčku se sedmou s EDC a DD a kolik s pětkou bez toho?
- ledničku v loketce ma E60 taky, ale uplně mikrominuaturní, vždyt se tam nic nevleze, natož třeba 4 litrovy petky apod.
Napsal: pát 06.01.2012 20:29
od JaraX
Vlasta píše:Na 103 litrů plynu dojezd 1000 km? Už to nehul
jo za 10 litrů LPG se s tím dá na tempomat jet,jinak snejk jezdí se stejnou spotřebou dálku, ale ten má kratkou, je ve vyhode, průměr spotřeba na LPG vychází kolem 13 litrů, ale to je těžkou nohou a častýma kickdownama. pak je dojezd nějakych 800km.
nevidím důvod kupovat benzín za 35kč když je plyn za 15,9kč
Napsal: pát 06.01.2012 20:35
od jozin7
Nevim zda je motor co ma 200kw od vyrobce raketa.Zas neprehanej..Me se v e60 nelibi ty dvere,myslim spinace,v tom je e65jinde.V nabidce motoru taktez,V8 v dieselu v e60 nekoupis.
Napsal: pát 06.01.2012 20:36
od Vlasta
740d je pěkná past. Každýmu to přeju