
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - Jaký motor je vhodnější 745i nebo 750?
Snejk píše:jako by pak bmw mohlo vyrabet jenom petilitry i do petek protoze kdyz na to (novy auto) nekdo ma tak k cemu by mu asi kurva byl nejakej zasranej naftovej motor co malo zere? oni bohuzel i ti, kteri ty prachy prehazujou vidlema vetsinou berou 730d/530d kuli uspore paliva... ac nepochopitelne... ale neni na tom nic spatnyho...
Ona nova 730d neni o uspore za palivo, protoze uprimne to palivo je naprosto zanedbatelna polozka u auta, kde kilometr jizdy vyjde na 30 - 50Kc. Sedmicku si lidi kupuji kvuli jezdeni dlouhych trati, ktere chteji prekonat co mozna nejpohodlneji a nejrychleji. A 730d je proste rychlejsi nez 750, tak si koupi ji. Z praktickeho hlediska je 750 nesmyslna motorace, je to pomale a jeste stoji to vic nez diesel. Takze benziny zbyvaji na lidi kdo proste chteji benzinovy mocvalec kvuli zvuku a celkovemu jizdnimu projevu. A tech neni tak moc, protoze fanousci znacky kupuji vetsinou ojetiny, ti kdo kupuji funglovky jsou lidi co proste chteji nejake auto v tehle tride a BMW 7 jim z nejakeho duvodu vyslo jako vhodna volba.
jacob. ty asi nevíš jak to je dneska se servisama že?
dneska ti všichni na zaruku serou, protože dneska prostě všichni ví jak s tebou vyjebat. navíc prostě vemeš jednou blbou naftu a seš v prdeli, dneska se naftovy auto prostě nevyplatí. Jo, vyplatí, pokud je to právě nějaká koncernová mrdka u které benzíny stojí zahovno a po 150 000km jdou do kytek, ale u BMW sou benzíny vždy lepší než nafty, teda ted už to pomalu přestává platit s nástupem turbobenzínů, ale prostě i ten turbobenzín je lepší jak turbonafta, né o moc, ale je. a třeba u E65 si furt vemu radši 735i než 730d s naprosto tupým projevem, navíc jde citit motor v kabině, to nesnáším, a budu jezdit za o dva litry vyšší spotřebu ale vědět že se nemusím toho že se ten diesel pojebe, nehlede na to že svezení se 735i je někde jinde než 730d. plyn bych si určitě nedal do novyho auta v zaruce ale naftu bych si tam taky nedal. Nikdo se s tebou nebude srat když ti nafta zkurví motor a když ti ho nezkurví nafta, tak ti řeknou že ti to zkurvila nafta.
dneska ti všichni na zaruku serou, protože dneska prostě všichni ví jak s tebou vyjebat. navíc prostě vemeš jednou blbou naftu a seš v prdeli, dneska se naftovy auto prostě nevyplatí. Jo, vyplatí, pokud je to právě nějaká koncernová mrdka u které benzíny stojí zahovno a po 150 000km jdou do kytek, ale u BMW sou benzíny vždy lepší než nafty, teda ted už to pomalu přestává platit s nástupem turbobenzínů, ale prostě i ten turbobenzín je lepší jak turbonafta, né o moc, ale je. a třeba u E65 si furt vemu radši 735i než 730d s naprosto tupým projevem, navíc jde citit motor v kabině, to nesnáším, a budu jezdit za o dva litry vyšší spotřebu ale vědět že se nemusím toho že se ten diesel pojebe, nehlede na to že svezení se 735i je někde jinde než 730d. plyn bych si určitě nedal do novyho auta v zaruce ale naftu bych si tam taky nedal. Nikdo se s tebou nebude srat když ti nafta zkurví motor a když ti ho nezkurví nafta, tak ti řeknou že ti to zkurvila nafta.
JaraX píše:Nikdo se s tebou nebude srat když ti nafta zkurví motor a když ti ho nezkurví nafta, tak ti řeknou že ti to zkurvila nafta.
Zase bych z toho nedelal kovbojku. Tech dieselovych BMW jezdi vice nez benzinovych a realne s tim do nejakych dvouset tisic nebyvaji zasadnejsi problemy. No a kdyz se to zacne blizit tehle hranici, tak to prvni majitel stejne proda a poridi si nove auto. Takze spolehlivost dieselu prvni majitel resit nemusi.
A take bych uplne neglorifikoval ten benzin, je to benzinovy osmivalec vs. dieselovy sestivalec, rozdil ve spotrebe bude spise ctyri nez dva litry.
A u ojetiny se ti samozrejme muze vysypat draze vysypat i benzin jak uz tady i jinde bylo mockrat popsano. Ona ani ta 745 uz neni stara E38cka, kde M62 casto prezila auto jenom s pravidelnou vymenou oleje.
Za kolko ides so 730d? 7,5 - 8,5L??? Mam 745i a spotreba, co som mal na dlhsiu trasu naposledy, bola 10,5L a skus sa spytat ceskych policajtov, ako jazdim, kedze som im nechal nejake tie eura.Atila píše:A take bych uplne neglorifikoval ten benzin, je to benzinovy osmivalec vs. dieselovy sestivalec, rozdil ve spotrebe bude spise ctyri nez dva litry.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
serwo píše:Za kolko ides so 730d? 7,5 - 8,5L??? Mam 745i a spotreba, co som mal na dlhsiu trasu naposledy, bola 10,5L a skus sa spytat ceskych policajtov, ako jazdim, kedze som im nechal nejake tie eura.
Konkretni cisla zavisi na tom v jakem rezimu a jak se jezdi. Za idealnich podminek rozdil muze byt i mene nez dva litry, na druhou stranu kdyz budes poskakovat po Praze, tak si 730d vezme dvanact litru, ale 745 bumbne klidne 18 a najednou mas rozdil i sest litru. Kdyz si vezmu jako prumer spritmonitor.de (uznavam nizka statisticka vypovidaci hodnota, protoze maly vzorek, ale co se da delat), tak tam je rozdil asi 3.8 litru. Realne pro vetsinu jezdeni ten rozdil tak nekde mezi tremi a ctyrmi litry bude. Nerikam, ze to za to nestoji, nerikam ze ojety diesel nevezme vice na servisu, to uz jsou individualni zalezitosti, ale realne tam proste je vyznamny rozdil ve spotrebe.
Raisidlo77 píše:Cože ?...
Řekněmě že budu stejným svižným tempem jezdit s oběma motory... utahám dřív řadovýho ropáka nebo vidlicový benzín kterej má svoje rezervy ?
Ta auta jsou v realnem provozu stejne rychla, ten rozdil o ktery je 745 vykonnejsi je z praktickeho hlediska zanedbatelny, protoze aby ti 730d nestacila tak by jsi musel ject tak rychle a ostre, ze je to v realnem provozu nerealne a bude to rezim jizdy v jakem jezdi minimum lidi. Proste obe auta se dokazi rychle dostat a bez problemu udrzet rychlosti dost nad 200km/hod a i ta dvoustovka je v dnesni dobe problematicka na vetsine delce dalnic a to i v Nemecku.
No a pokud ta auta jedou plus minus stejne, tak zacne ve prospech dieselu pracovat jeho vyrazne vetsi dojezd. To co stravi benzinak na pumpe navic proste nema sanci pri minimalnim rozdilu v prakticke rychlosti na ten diesel nikdy dohnat.
Rychlost je doba na ujeti vzdalenosti, pokud je vzdalenost dostatecne velka (coz se u techto aut docela stava casto), tak uz se benzin nechyta. Ten rozdil je samozrejme v pomeru k celkove dobe celkem maly, ale je tam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
Napadá mě spousta ALE - především technického rázu...
.. ALE bude stačit asi jen jedno - přijde mi to jako argument "1.2HTP je nejlepší protože se opotřebovávají jen 3 písty místo 4 = menší tření = menší ztráty. Povolených 50/90/130 to dosáhne a víc se stejně jezdit nesmí. A nikdo mi to nevymlouvejte, já mám svojiu pravdu a neustoupím"
Já si myslel že bez přestávek lítaj jen letadla. Je tady na foru někdo kdo od natankování po hrdlo jel nepřetržitě tak dlouho, až vyjel celou nádrž a potřeboval jet ještě dál ? (BTW: LPG + benzín by v tomhle případě byl také velmi silný argument).
Jinak s tím LPG souhlasím plně se Snejkem. Pakliže to auto mám na denní ježdění a na to aby sloužilo mě (a ne já jemu), tak proč bych si nesnížil jistý náklady ?
.. ALE bude stačit asi jen jedno - přijde mi to jako argument "1.2HTP je nejlepší protože se opotřebovávají jen 3 písty místo 4 = menší tření = menší ztráty. Povolených 50/90/130 to dosáhne a víc se stejně jezdit nesmí. A nikdo mi to nevymlouvejte, já mám svojiu pravdu a neustoupím"
Já si myslel že bez přestávek lítaj jen letadla. Je tady na foru někdo kdo od natankování po hrdlo jel nepřetržitě tak dlouho, až vyjel celou nádrž a potřeboval jet ještě dál ? (BTW: LPG + benzín by v tomhle případě byl také velmi silný argument).
Jinak s tím LPG souhlasím plně se Snejkem. Pakliže to auto mám na denní ježdění a na to aby sloužilo mě (a ne já jemu), tak proč bych si nesnížil jistý náklady ?
Raisidlo77 píše:Já si myslel že bez přestávek lítaj jen letadla. Je tady na foru někdo kdo od natankování po hrdlo jel nepřetržitě tak dlouho, až vyjel celou nádrž a potřeboval jet ještě dál ? (BTW: LPG + benzín by v tomhle případě byl také velmi silný argument).
Ja takhle jezdim uplne normalne. Kdyz jedu dalku tak jedu dokud mne nedonuti hladove oko. Proc bych zastavoval, kdyz nemusim? Muj mocak to zvladne a mocaky pasazeru jsem uz vycvicil.


Snejk píše:nehlede na to jestli si nekdy jel se 750kou pres 200 a se 730d... to se neda vubec srovnat... 730d na hranici svejch moznosti uz vydava dost nepekny zvuky750ka ma neco pod 3700 ot a neni o ni ani vedet
To tak mozna E38 blahe pameti, pofaceliftova E65 zvlada dvoustovku se znudenym vyrazem a stoura se pritom steracem ve vyfuku.

Atila píše:serwo píše:Za kolko ides so 730d? 7,5 - 8,5L??? Mam 745i a spotreba, co som mal na dlhsiu trasu naposledy, bola 10,5L a skus sa spytat ceskych policajtov, ako jazdim, kedze som im nechal nejake tie eura.
Konkretni cisla zavisi na tom v jakem rezimu a jak se jezdi. Za idealnich podminek rozdil muze byt i mene nez dva litry, na druhou stranu kdyz budes poskakovat po Praze, tak si 730d vezme dvanact litru, ale 745 bumbne klidne 18 a najednou mas rozdil i sest litru. Kdyz si vezmu jako prumer spritmonitor.de (uznavam nizka statisticka vypovidaci hodnota, protoze maly vzorek, ale co se da delat), tak tam je rozdil asi 3.8 litru. Realne pro vetsinu jezdeni ten rozdil tak nekde mezi tremi a ctyrmi litry bude. Nerikam, ze to za to nestoji, nerikam ze ojety diesel nevezme vice na servisu, to uz jsou individualni zalezitosti, ale realne tam proste je vyznamny rozdil ve spotrebe.
Tak ja jezdim jenom po Praze a se svoji 750 jsem v zivote 18litru nemel!
Snejk píše:CZAirwolf píše:A co bude majitel plynoveho 750i delat, pokud nedejboze se zvedne spotrebka na plyn v budoucnu? I tohle riziko je potreba zvazit.
vzhledem k tomu ze se ti prestavba vrati za cca 15 000km coz je pro majitele 7er asi tak za pul roku (protoze kdyz vam to bude jezdit v prepoctu za 7 po meste tak ujedete naprostej nesmysl ani nevite jak) tak co je tohle za uplne prastenou uvahu?
s takovymhle bych asi jezdil na kole a nebo ani to ne, protoze co kdyby nahodou zavedli na kola mýto ... kdyby byly v prdeli ryby....
s timhle bys nemoh asi nic...
ani tohle auto vlastnit protoze co kdyby bursik zvedl ekodan a povko tak, ze bys s tim 5litrem ani nemoh na kraj mesta a poplatky stali tak padesat rocne jako nekde v nemecku?(samo ze prehanim.. asi jako prehani Airwolf)...
to je proste uplne absurdni se vysrat na neco jen kuli nejakemu "kdyby"... coz je jeste naprosta kravina...
kdy jindy za ten mrzkej zivot bude jeste sance jezdit benzinovejma petilitrama(za hovno prakticky)??? za 5? 10 let? leda mozna tak pekny hovno... ja sem rad ze mam jeste tu sanci jako mladej jezdit poradnym autem, az budu strkat za 10 let nejaky zkurveny citigo sesnacte generace do zasuvky tak si na tuhle dobu jeste rad vzpomenu
Konecne spravnej nazor!!!Taky se podle toho v zivote ridim

Trošku se vmísím do tématu. Vždycky jsem byl nepřítelem plynu, říkal jsem že patří do kamen, ale po nedávné zkušenosti, kdy jsem přivezl přítelkyni E46 coupé upravené na CNG a párkrát jsem se s tím svezl, tak jsem názor hodně rychle změnil, stačilo vzít kalkulačku do ruky. Při provozních nákladech 1,3kč na kilometr to je hodně silný argument na to si to pořídit. Sám mám 745 E65 a dost vážně uvažuju že si CNG do auta pořídím, sice to neni levná záležitost, ale při mém provozu to mám zachvilenku zaplacený. dost jsem si o tom přečetl a jsem zásadně pro a další výhoda je že auto na CNG slňuje emisní normu Euro 5 což do budoucna je výhoda když vezmu v potaz že se i unás začně hrát na ty přiblblé zákazy vjezdu do měst.