Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Poraďte - BMW 745i (E65) nebo Mercedes-Benz S500 (W220)

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#21 Příspěvek od Atila »

ignor
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od ignor »

S320 model W220 jsem mel pred mou soucasnou 745 e65. Zasadní problem modelu w220 je koroze, je vsude pritmna a v podstate to lze resit jen pravidelnou opravou laku. AIRMATIC je super ale vzhledem k absenci Dynamic Drive se to dost naklani, vubec jizndi vlastnoti jsou hodne na pohodu. Na dalnici musis pres 160 pritvrzovat podvozek, jinak se to chova desne. Ovladani vsecho jednou pakou pod volantem... U vsech techto vozu se volantu aby se sam vracel do polohy rovne, z kazde zatacky to musis rovnat sam, hluk od kol se hodne ( porovnavam sE65) prenasi do ineterieru. Je to dobry vuz, ale oproti e65 je to krok zpet.
Pokud te zajima neco konkretniho, ptej se.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#23 Příspěvek od jarda »

Samozřejmě že je to krok zpět, stejně jako je to krok vpřed proti e38.
1994 - e38
1998 - w220
2002 - e65
2005 - w221
2010 - f01

Každé z těch aut je v době uvedení přirozeně o krok před konkurencí, jenom zůstává věrné filozofii značky která někomu nemusí vyhovovat
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Nadzi
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: pát 28.05.2010 00:00

#24 Příspěvek od Nadzi »

W220 je mnohem komfortnejsi jako E65 ten airmatic sa s podvozkom E65 vubec neda rovnat...
ovela luxusnejsi je W220 pohodlnejsi ako E65
je to takova pohodova jazda hodne to tlumi nerovnosti v interieru vubec neni citit ze jezdis po ceste ale jakoby si jezdil po kolejnicich a ve vlaku :lol:
E65tka je takova jako Mamut :D proste velika mohutna atd a kdyz chce sportovou jizdu tak bych volil E65 u nej je vic vyuziti na rozne druhy jazd da ti lepsi pocit z jizdy ve vsech smerech...
co se tyce servisu si myslim ze bmw je natom drahsie a viac veci sa moze vysipat ako u W220

W220 je poruchovy airmatic a koroze tot vse...ale airmatic jeden tlumic s dozivotni zarukou se da sehnat za 500Dolaru DOZIVOTNI ZARUKA!... uz to neni tak drahe co to byvalo na mercedes klube natom lidi jezdi a zadni problem...pokud ale chces po facelifte kupovat tak korozi nemusis resit a navyse vela predavanych takmer vacsina modelov ci uz pred FL alebo po FL je koroze vyresena na hodne dlouhou dobu....

na tvem miste bych ale radsi prvne sadol za volant BMW protoze kdyz bys sednul do MB tak by si ho rovnou koupil a na bmw by si kaslal :D
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#25 Příspěvek od caknakis »

jarda píše:Samozřejmě že je to krok zpět, stejně jako je to krok vpřed proti e38.
1994 - e38
1998 - w220
2002 - e65
2005 - w221
2010 - f01

Každé z těch aut je v době uvedení přirozeně o krok před konkurencí, jenom zůstává věrné filozofii značky která někomu nemusí vyhovovat


Máš to špatně, F01 je od 2008 a E65 od 2001
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#26 Příspěvek od Atila »

Nadzi píše:W220 je poruchovy airmatic a koroze tot vse...ale airmatic jeden tlumic s dozivotni zarukou se da sehnat za 500Dolaru DOZIVOTNI ZARUKA!... uz to neni tak drahe co to byvalo na mercedes klube natom lidi jezdi a zadni problem...pokud ale chces po facelifte kupovat tak korozi nemusis resit a navyse vela predavanych takmer vacsina modelov ci uz pred FL alebo po FL je koroze vyresena na hodne dlouhou dobu....


AIRMATIC a koroze jsou evergreeny, ale jinak na aute typu W220 (nebo E65) se toho samozrejme muze vysypat mnohem vice. Vetsina veci samozrejme je resitelna s trochou sikovnosti za rozumnou cenu, ale i tak samozrejme auto tehle tridy chce sve.
Korozi zpusobenou spatnou vyrobou auta z principu nelze vyresit, jenom zadelat.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#27 Příspěvek od Atila »

jarda píše:Samozřejmě že je to krok zpět, stejně jako je to krok vpřed proti e38.


Jak v cem, Mercedes miluje davat do aut jako prvni ruzne technicke ficurky jako prvni, takze uz W220 muze mit treba Distronic nebo keyless start, coz je u BMW problem i pro E65. Obecne vyhodou W220 je, ze ma obvykle lepsi vybavu nez E65, respektive stejne jako treba vetsina A8cek je W220 povetsinou se vsim co se dalo objednat. Oproti tomu v E65 casto chybi spousta sikovnych vecicek, ktere se daly objednat, ale ne vzdy se objednavaly.
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#28 Příspěvek od jarda »

Distronic měla už E38čka.. zrovna v technickém pokroku myslím jasně vede BMW (ale nemám teď důkazy, je to jen dojem..)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#29 Příspěvek od caknakis »

jen pro zajímavost, distronic (ACC) měla už E38
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#30 Příspěvek od jarda »

caknakis: f01 máš pravdu, ale e65 se začala prodávat až v roce 2002. (představena byla 2001, ale o to mi nešlo..). Nicméně pointa byla že každé Sko a sedmička jsou o půl generace posunuté takže je jasné jak dopadne srovnání - krom velmi konkrétních věcí jako to, že BMW má sportovněji laděný podvozek.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#31 Příspěvek od caknakis »

ehm..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... 2001-12-31


http://bmwfans.info/parts/catalog/ident ... E65/Sedan/


že by čekali skoro dva roky od výroby na prodej?
No, i když je fakt, že když ten humus představili, tak se E38 začala prodávat jak housky na krámě...jak říkáte tady v práglu
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#32 Příspěvek od jarda »

ok, uznávám, zmýlil jsem se, resp. špatně jsem to na wiki pochopil.. v evropě to bylo v listopadu 2001, ve zbytku světa 2002.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#33 Příspěvek od Srandik32 »

Opravdu...u těchto srovnávacích témat se člověk neskutečně zasměje.Některé názory jsou opravdu zdařilé :lol:
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#34 Příspěvek od Atila »

jarda píše:Distronic měla už E38čka.. zrovna v technickém pokroku myslím jasně vede BMW (ale nemám teď důkazy, je to jen dojem..)


OK, ale i tak az dva roky po W220cce (od 2000), ktera byla prvni evropske auto timhle vybavena. Ale hlavne, nikdy jsem nevidel E38cku s ACC a ani u E65 to neni zrovna typicka option zatimco W220tek s Distronicem jsou vsude tuny (viz moje predchozi konstatovani, ze W220 proti E65 je vetsinou v maxu nebo necemu tomu se blizicimu).
Jinak si nevzpominam, ze by BMW prislo s necim jako prvni nebo mezi prvnimi, naopak spise je to takova konzervativni znacka. Napriklad jak dlouho jim trvalo nez zavedli takovou zasadni feature jako Comfort Access (treba takova W211 ji ma od pocatku).
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#35 Příspěvek od caknakis »

Jseš vedle jak ta jedle. ACC bylo zavedeno od 1999, a co se týká věcí, které mělo BMW jako první...tak třeba xenony....
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#36 Příspěvek od Atila »

caknakis píše:Jseš vedle jak ta jedle. ACC bylo zavedeno od 1999, a co se týká věcí, které mělo BMW jako první...tak třeba xenony....


Podle vsech mne dostupnych zdroju bylo ACC v E38 od modeloveho roku 2000. A xenony nemelo BMW prvni, Audi A8 je melo o tri mesice drive. :D Nebyla to samozrejme zasluha Audi, Audi xenony nevyvinulo, stejne jako je nevyvinulo BMW, ale v roce 1994 nabidla Hella xenony vyrobcum aut a ty je zavedly do svych top modelu tak jak prichazely na trh. Prvni bylo prave Audi A8, ktere se zacalo vyrabet v cervnu, po nem nasledovala BMW 7 E38 vyrabena od zari a pak v listopadu Lexus LS400 druhe generace.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#37 Příspěvek od Kail »

Atila jsi mimo,xenony mohla mít už e32 ke konci výroby :)

Navíc ta tvoje teorie o konzervativní značce,mno já nevím,ale mně to připadá uplně naopak.Minimálně dřív to tak bylo,80tý a 90tý léta vedlo ve výbavě a nabízených "fičurkách" jak ty říkáš určitě BMW.Mercedes třeba do Ska nabídl teoreticky nějakou zajímavou věcičku,ale co je to platný když v žádným autě nebyla.Jeden z mojich velkých snů je w126,ale tam je pomalu zázrak když to má vůbec klimu.A o w124,nebo dokonce w201 ani nemluvím,ty maj z 90% i švihadla na oknech :huh:

Z pohledu dnešní doby (nebo tedy někdy od roku 2000) bych se do takový debaty moc nepouštěl,zaprvé si myslím že už se auta nedělaj tak kvalitně jako dřív (a to i u prémiových značek) a zadruhé všechny tyhle "fičurky" kterýma se tu chvástáš ty i ostatní nabídne každej Francouz :savle: nebo Korejec :savle: střední třídy :wink:
Není to pravda? :D
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#38 Příspěvek od HaryXXL »

Musím se nejprve v těch automobilech svézt a nejlépe ten den hned po sobě, abych mohl snadno porovnat, ale to bude možná těžké. Nejde jen o to, že sednu do nějaké sedmy, ale chci rovnou, aby to mělo i ty motory, o které mám zájem. V hlavě mi už probíhají přibližně výhody a nevýhody každého z těchto aut a rozhodne ve finále až jízda, jak už jsem tu psal. Obě auta jsou velmi povedená a ač se mi "motýlek" (MB S) zpočátku nelíbil, musím říci, že poslední dobou mě to auto zaujalo více než Sedma. Ale to se může změnit. :D Díky za Vaše informace.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#39 Příspěvek od Kail »

Na Sku jsem totálně v p*či z těch budíků,ty jednou v autě prostě musím mít :wink:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#40 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Mě zase dostává el.nastavitelné vnitřní zpětné zrcátko na mamutovi,takovýhle kravinky já rád :lol:

Jinak xenony měla opravdu už E32 snad od 91 roku,ale to není vynález automobilky,automobilka maximálně vyvíjí s výrobcem těch různých systémů.Mercedes měl jako první airbag 1980,ABS a ESP.
BMW je zase lídr ve vývoji motorů,např. variabilní časování ventilů mělo jako jedno z prvních.A hlavně prostě to auto udělají tak,že je pro řidiče zábavné,perfektní rozložení hmotnosti atd.Mercedes je zase zaměřený na pohodlí.O Audi se ani nebavím,protože kdyby něměli Quattro a TDI tak by nepřinesly nic,a jak "dát" motor do auta aby nešlo v zatáčkách čumákem ze silnice se nenaučili snad doteď,vlastně ještě přišli se solárním šíbrem.
Neví někdo kdo měl první EDC? V E32 to bylo taky tak od roku 91.
Odpovědět