Tak vidím, že ten překlad dopadl blbě. Ten návod jsem sehnal tady
http://wds.spaghetticoder.org/de/zinfo/ ... 243506.htm , tedy z portálu o BMW. Přitom z textu vypadlo jedno krásné německé slovíčko "lupfen", které německý slovník nezná. Jeho objasnění je k dispozici zde, bohužel zase německy, ale už to přeložit jde :
http://www.google.cz/search?q=gaspedal+ ... =firefox-a .
Bod I jsi pochopil, jde o to přeřazování na místě se zašlápnutou brzdou. A teď k tomu bodu II. Übersetzungsadaption
1. Das Fahrzeug auf eine Geschwindigkeit > 80 km/h beschleunigen.
(=Vůz rozjet na rychlost vyšší než 80 km/hod.)
Das Gaspedal lupfen und das Fahrzeug ausrollen lassen.
(=Plynový pedál uvolnit a vozidlo nechat dojet a zastavit)
Das Getriebe adaptiert sich für 4500, 4000, ..., 1500 und 1400 U/min.
(=Převodovka se adaptuje při otáčkách ...... prostě si řadí vyšší a vyšší převodové stupně až při těch 1400rpm bude mít něco přes 80kh/hod)
Im Display wird P in Position P angezeigt.
(=Po zastavení tam dáš P)
2. Der Motor hat nun Betriebstemperatur erreicht. Die Leerlaufdrehzahl beträgt 800 U/min. Schritte 2 und 3 der Kupplungsadaption wiederholen.
(=Motor dosáhne provozní teplotu a volnoběžné otáčky budou mít 800rpm. Nyní opakovat body 2 a 3 oddílu I. Kupplungsadaption.
3. Zündschloss in Stellung 0 schalten.
(=Vypnout zapalování do polohy O)
Achtung - upozornění:
Mindestens 10 min. warten vor evtl. Abklemmen von Batterie und/oder DME-Motorsteuergerät. (=Alespoň 10 minut počkat před odpojením baterie nebo řídící jednotky motoru.)
Jinými slovy rozjedeš se s autem s dost stlačeným plynem a automat si postupně odřazuje až dosáhneš 80km/hod. Potom uvolníš plyn a necháš auto dojet. Pochopitelně se úplně nezastaví, takže dobrzdíš a dáš P a opakuješ tu adaptaci na místě. To je celé. Omlouvám se, za vypadlé "lupfen" a že ten text nebyl očíslován. Tenkrát jsem to prostě oprásknul někde jinde.
Jenže :
Když čtu, že "jsem na D jel dozadu", tak se vykašli na celé adaptace a začni pátrat po nějaké poruše okolo elektroventilů, drátů nebo vaček a mikrospínačů u voliče. Vypadá to totiž, že některý z ventilů nesepne nebo neotevře, a proto Ti to na D couvá, místo aby jelo dopředu.