Stránka 2 z 2

Napsal: pon 10.01.2011 22:42
od Snejk
vsechno je o stavu. na e65 se ti muze taky rozsypat ale neni to tak caste je uz prece jen vychytanejsi jak u prvnich motoru...
dyzla ne, to radsi opravovat jeden vanos jak 35dyzl kravin.
poiud koupis x5 e65 atd co ji nikdo nekurvil a dostavala dobre olej a ma malo najeto tak i sem videl puvodni vanosy na 300 000km... ale stejne no... jestli s tim najedes dalsi kilo muzou te potkat... s takovym pristupem bys zas nemohl uz koupit nic. ja do te e65 taky pudu no a bud se povede nebo v tom necham kalhoty. no vzdycky to nejak dopadne je to proste risk no, neni to novy.. blby je ze u ty 65 to boli vic no nez u nejake dnes uz plecky e38 co opravis v kazde treti vesnici...

Napsal: úte 11.01.2011 18:20
od Hansen
Proměnné časování ventilů má dnes už snad většina vyráběných aut. Kdyby to byla tak poruchová část motoru, tak by se s tím auta neprodávala. Vanos stojí na V8 asi 8 litrů, což je stejná cena jako za vzduchovou váhu.

Napsal: stř 12.01.2011 09:46
od 3man3
Peeter píše:Jak se teda pozná, jestli je to 4.4 s nebo bez toho double vanosu? Když v inzerátu není napsaný typ motoru?
podle fotky deklu motoru, Vanosová verze má elektronicky ovládanou klapku sání (u nevanosové je částečně vidět bowdenový mechanismus táhel klapky)

Napsal: stř 12.01.2011 10:08
od E65DRIVER
a E65 s valvetronicem ani škrtící klapku nemá :) Ten VANOS drží pokud dostává auto olej ( nejezdí se s nízkou hladinou) je to uplně jednoduchý. Ale na E38 a E65 tak moc neodchází je to spíš záležitost ( M5 M3 ) .