Stránka 2 z 3
Napsal: úte 25.05.2010 18:45
od Snejk
[quote="hanz325Jezdím s ní jak po městě v nekonečných kolonách na jedničku a na dvojku tak na dlouhé trasy cca 1000km s tempomatem 160 - 180 km/h a spotřebu mám v rozmezí 8 - 12 l/100km. Skutečně toto V8 dokáže taky?[/quote]
ano dokaže.. v rozmezi 8-14l (dalky/kolony jak piča) dojezd na nadrž pokažde 700-800km.
a s trošku jinačim vykonem/vybavou...
a lpg? neznam nikoho komu by sekvence ve V8 zpusobila nějakej problem. samo pro někoho asi je problem jednou za 50 000 vyměnit lpg filtr nebo dojet na nějakou inspekci (na kterou se ale taky mužete vysrat)
to se mi libi... . a veta... nebudu kurvit nejkrasnější a nejluxusnější bmw plynem to necham socialnim žigulikum....
člověk co si kupuje 7er a nema na jeji provoz... at si ji nekupuje
to si do toho radši da socialni motor nejlip takovou ostudu jako je nafta že to pak dělá kadle kadle ... to je trapný( a tomu autu naprosto nedustojny dělat bordel jako nějaký oktávky). a ne v tom mit plyn kterej neni vidět a jezdi to na něj normalně... a hlavně tiše
když už teda žigulici v plynu sou socky tak to pak nevim co sou majitele 7er kteri nemaji ani na palivo... o opravach nemluve.. to sou sice menši socky ale asi taky magoři..

Napsal: úte 25.05.2010 18:59
od Deathbox
Plně souhlasím 10x raději plyn než naftu, kor v e38, podle mě je sedma v lpg nejlepší varianta, do e36 bych si plyn asi nedal, ale u e38, to vidím jako nej řešení
Napsal: stř 26.05.2010 08:34
od hanz325
"Snejk" to se mi libi... . a veta... nebudu kurvit nejkrasnější a nejluxusnější bmw plynem to necham socialnim žigulikum....
člověk co si kupuje 7er a nema na jeji provoz... at si ji nekupuje
Přesně tak jsem to myslel! Všiml sis snad, že by se majitelé nových 7er vydávali na první cestu z autosalonu v nových sedmách do firem na přestavbu pro LPG protože to je ta nejlepší varinata jak se královsky vozit za supr peníze?

nechme toho, je mi jasný že jsem píchnul do vosího hnízda, když jsem se opovážil pohanit LPG, stejně jak to udělalo už mnoho sedmičkářů přede mnou když se snažili obhajovat naftu.
Většinou do těchto diskuzí nezasahuju (ale rozhodně mě baví je číst) protože všechny končí stejně - drtivou většinou prosazované V8 ať už s plynem či bez..
Začínající kolega tu vznesl dotaz na motory, ketré já osobně nepovažuju za špatné a nedalo mi než se jich zastat...
Napsal: stř 26.05.2010 09:07
od party_boy
hanz325 > Ahoj, díky za nabídku na prohlídku. Tvá sedmička se mi doopravdy dost líbí. Určitě bych se ozval. Ono se taky odpíchne od toho kdy a za kolik prodám stávající auto. Jinak jsem tedy přemýšlel a naftu ze svého výběru vyřazuji. Jsem spíš benzínovej a po projetí pár německých stránek jsem zjistil, že spotřeba ve městě u 2.5 a 3.0 nafty není o moc lepší než u benzínové 2.8.
Napsal: stř 26.05.2010 09:44
od hanz325
party_boy - Ahoj, kontkat na mě máš, tak když budeš mít zájem zavolej..
Napsal: stř 26.05.2010 09:50
od Snejk
ono i neni lepší než u benzinove 4,4.. a v poměru s výkonem

a taky hlavně úrovní... chrochták sice veme pár litrů mín ale ta udržba těch vylítanejch naftáků je prostě uplně nahovno. koho znam kdo s tim autem trochu vic jezdi tak je v tom daleko daleko dráž než ja s celejma benzinama i benzinem dohoromady.
jak to řikam ja.. na těch autech je tolik věcí co se serou a stoji prachy (at už začnu brzdama napravama elektronikou a taky prakticky všechny kosmeticky veci o uprgradech výbavy nemluvě... ) a ještě aby mě sral motor , no to už by byl vrchol, už tak to stoji nesmyslny penize (samozřejmě když se o to auto chce někdo starat) a ještě aby ho vysíraly desetitisíce za opravy nějakejch debilnich součastek do nafty (když za 10 000 koupim celej novej motor když už by se náááhodou něco posralo)
jebat. nafta ma stejně těch ostatnich problemu a ještě mnohem horších (730D je zmrd nejvyššího kalibru, pulka elektroniky jina (budiky,abs,dsc...a to se sere jak svině, facelift, dostupnost dilů je na mrdku nikdo to prakticky nema a kdo ma prodava za nesmysl)
jebat cele nafty do hlavy. chrochta to , smrdi to, jede to jak plž, je to trapný a debilní auto a ušetřit se na tom neda ani na hovno, je tam jen asi 50 součastek ktery se serou a prostě vam znemožni start.. a zustat viset někde 1000km od domova? dik nechci. u 4,4 je to pouze čidlo na klice... jinak se muže posrat cokoli a to auto dycky dojede.. a to je tak mala součastka co se da vozit v kufru.
takže tak. nafta možna měla smysl nova, v zaruce... ale kolem 200k je ten motor tak na chcačky že chce vyměnit uplně všecno... a to většinou vyjde na "nás" který si koupíme tu luxusku s najetejma 200 k

a znam spoustu lidi co maj 730D od novoty... dojezdili zaruku... a jezdili do prvni "zavady" a pak to poslali dal jako leštěnku a poserte se
samo ted už se daji koupit ty auta od nebohych majitelu co se nasrali protože i když vyměnili všecky čerpadla vstřiky turba a čidla a hovna a prostě je to sere... tak to je pak relativně dobra kupa... ale i tak prostě cela koncepce toho vozu je o hovně... a je to jen lina halda posranejch sazí chrochtacích ktera se na sedmu vubec nesluší ani nehodí

Napsal: pon 12.07.2010 12:38
od toman112
Snejk píše:ono i neni lepší než u benzinove 4,4.. a v poměru s výkonem

a taky hlavně úrovní... chrochták sice veme pár litrů mín ale ta udržba těch vylítanejch naftáků je prostě uplně nahovno. koho znam kdo s tim autem trochu vic jezdi tak je v tom daleko daleko dráž než ja s celejma benzinama i benzinem dohoromady.
jak to řikam ja.. na těch autech je tolik věcí co se serou a stoji prachy (at už začnu brzdama napravama elektronikou a taky prakticky všechny kosmeticky veci o uprgradech výbavy nemluvě... ) a ještě aby mě sral motor , no to už by byl vrchol, už tak to stoji nesmyslny penize (samozřejmě když se o to auto chce někdo starat) a ještě aby ho vysíraly desetitisíce za opravy nějakejch debilnich součastek do nafty (když za 10 000 koupim celej novej motor když už by se náááhodou něco posralo)
jebat. nafta ma stejně těch ostatnich problemu a ještě mnohem horších (730D je zmrd nejvyššího kalibru, pulka elektroniky jina (budiky,abs,dsc...a to se sere jak svině, facelift, dostupnost dilů je na mrdku nikdo to prakticky nema a kdo ma prodava za nesmysl)
jebat cele nafty do hlavy. chrochta to , smrdi to, jede to jak plž, je to trapný a debilní auto a ušetřit se na tom neda ani na hovno, je tam jen asi 50 součastek ktery se serou a prostě vam znemožni start.. a zustat viset někde 1000km od domova? dik nechci. u 4,4 je to pouze čidlo na klice... jinak se muže posrat cokoli a to auto dycky dojede.. a to je tak mala součastka co se da vozit v kufru.
takže tak. nafta možna měla smysl nova, v zaruce... ale kolem 200k je ten motor tak na chcačky že chce vyměnit uplně všecno... a to většinou vyjde na "nás" který si koupíme tu luxusku s najetejma 200 k

a znam spoustu lidi co maj 730D od novoty... dojezdili zaruku... a jezdili do prvni "zavady" a pak to poslali dal jako leštěnku a poserte se
samo ted už se daji koupit ty auta od nebohych majitelu co se nasrali protože i když vyměnili všecky čerpadla vstřiky turba a čidla a hovna a prostě je to sere... tak to je pak relativně dobra kupa... ale i tak prostě cela koncepce toho vozu je o hovně... a je to jen lina halda posranejch sazí chrochtacích ktera se na sedmu vubec nesluší ani nehodí

spousta lidí zase nedá dopustit na naftu taky uvažuji o koupi 7er a hodně zvažuju 740d a na tu sem tu nenašel jedinou normální reakci nebo spíš téměř žádnou zmínku všichni pořád řešíte 4l benzíny nebo 3 diesely ale o jiných motorech nic
Napsal: pon 12.07.2010 12:40
od toman112
rád bych kdyby na tohle téma přispěl někdo kdo s tou naftou opravdu jezdí a řekl k tomu svuj názor a zkušenosti
Napsal: pon 12.07.2010 13:27
od Snejk
protože 4litropvou naftu nikdo nema. jeden člověk na foru 7er ji ma. a zatim jezdi.. i když hned prvni servis za 12k jen po koupi jednoho (z osmi) vstřiků.
to je kapitola sama o sobe. tenhle motor pořadně nikdo nikdy neviděl ani na obrazku natož aby v něm někdo jel. estli neviš co z prachama, di do něj. ale nečekej že ti tu s ním někdo někde poradí, nebo že na něj seženeš nějakej díl jinej než novej a i tam si omezen jen na originál bmw. ten motor je spíš jen tak experimentální z té doby, proto jich vyrobili jen pár. a dodnes jich už moc zachovaných není, většina už se jich rozpadla...
Napsal: pon 12.07.2010 13:41
od caknakis
Jezdím s 3.0D, předtím jsem měl 4.0 benál.... Mám to auto už docela dlouho a za celou dobu se pokazilo akorát prostřední čerpadlo a senzor tlaku na liště. Turbo už trošku žere olej a taky už bude zralé na opravu, plánuji ji co nejdříve. Ve 280 tis odešla převodovka, přičítám to vysokému krouťáku nafty, protože převodovky od benzínu tak nepadají a skoro každý koho znám kdo má tuhle naftu, tak převodovku dělal. Teď mám najeto 336 000, auto znám od 175 000. Bylo koupené od prvního majitele v německu jako tříleté se zárukou. Pár koní navíc by taky neškodilo, zrychlení v rychlostech nad 150 je celkem trapné, ale bývalá E32 4.0 na tom nebyla o moc lépe. Pokud chceš kupovat auto v ceně okolo 100 tis a podobně, tak se na naftu zvysoka vykašli. Spotřeba je sice příjemná, ale náklady astronomické, já vím, že mě ty vstřiky a ostatní čerpadla taky jednou potkají, ale jsem s tím už tak nějak smířený a prostě už to auto mám rád, přirostlo mi k srdci a odpustím mu cokoliv

Za poslední rok jsem v něm asi za 80 tisíc, možná víc, možná pár míň, nechce se mi to počítat přesně, protože bych se musel na místě zastřelit
Nebo varianta číslo 2, kup si naftu za 130 litrů, za dalších 100 litrů všechno vyměň a budeš mít klid. Ale jinak jedině benzín. Vůbec bych ale neházel do koše motor 2.8, není vůbec špatný, je to sice trošku zdechlejší, ale zase se nekazí a celkově všechny ostatní komponenty auta více šetří, ať už převodovku, nebo přední nápravu nižší hmotností. Kluci ze servisu BMW mi říkali, že tenhle motor je naprosto nejvyváženější a nejbezproblémovější, ovšem z vlastní zkušenosti to nevím. Kdybych si měl koupit sedmu v benzínu, vzal bych si buď tenhle, nebo čtyřlitr, chybu neuděláš ani s jedním, je otázka co od auta očekáváš a kolik na to máš.
Napsal: pon 12.07.2010 13:43
od caknakis
Ten dieselový čtyřlitr se dával i do E65/66...takže zase takový průšvih s nedostupností, nebo označovat ho za experimentální motor.....nevím nevím
Napsal: pon 12.07.2010 14:19
od toman112
caknakis píše:Jezdím s 3.0D, předtím jsem měl 4.0 benál.... Mám to auto už docela dlouho a za celou dobu se pokazilo akorát prostřední čerpadlo a senzor tlaku na liště. Turbo už trošku žere olej a taky už bude zralé na opravu, plánuji ji co nejdříve. Ve 280 tis odešla převodovka, přičítám to vysokému krouťáku nafty, protože převodovky od benzínu tak nepadají a skoro každý koho znám kdo má tuhle naftu, tak převodovku dělal. Teď mám najeto 336 000, auto znám od 175 000. Bylo koupené od prvního majitele v německu jako tříleté se zárukou. Pár koní navíc by taky neškodilo, zrychlení v rychlostech nad 150 je celkem trapné, ale bývalá E32 4.0 na tom nebyla o moc lépe. Pokud chceš kupovat auto v ceně okolo 100 tis a podobně, tak se na naftu zvysoka vykašli. Spotřeba je sice příjemná, ale náklady astronomické, já vím, že mě ty vstřiky a ostatní čerpadla taky jednou potkají, ale jsem s tím už tak nějak smířený a prostě už to auto mám rád, přirostlo mi k srdci a odpustím mu cokoliv

Za poslední rok jsem v něm asi za 80 tisíc, možná víc, možná pár míň, nechce se mi to počítat přesně, protože bych se musel na místě zastřelit

Nebo varianta číslo 2, kup si naftu za 130 litrů, za dalších 100 litrů všechno vyměň a budeš mít klid. Ale jinak jedině benzín. Vůbec bych ale neházel do koše motor 2.8, není vůbec špatný, je to sice trošku zdechlejší, ale zase se nekazí a celkově všechny ostatní komponenty auta více šetří, ať už převodovku, nebo přední nápravu nižší hmotností. Kluci ze servisu BMW mi říkali, že tenhle motor je naprosto nejvyváženější a nejbezproblémovější, ovšem z vlastní zkušenosti to nevím. Kdybych si měl koupit sedmu v benzínu, vzal bych si buď tenhle, nebo čtyřlitr, chybu neuděláš ani s jedním, je otázka co od auta očekáváš a kolik na to máš.
kolem 100litrů se pohybují 730d ale pěkna 740d je 250tis a výš je tam dost vysokej cenovej rozdíl mezi 6válem v naftě a osmy válem a na pár zahraničních stránkách se o nich vyadřují hodně dobře o těch 740d tak nevím přijde mi divný že někdo tu naftu nemůže ani cítit a někdo na ni nedá dopustit, jeden vstřik stojí 6000kč a ne 12tis což je prakticky běžná cena jak u ostatních evropských automobilek,vysokotlaké čerpadlo 20tis kč což je taky normální cena a nové origo turbo je 38tis jediný rozdil je v tom že tady je vše 2x oproti ostatním v uvozovkách normálním dieselům, teď je další otázka jezdily by s tím němci tak dlouho kdyby to byly takový krámy jak říkáte? ty auta maj běžně najeto přes 300tis km a pořád jezdí tak nevím a vrakáče jich určitě v DE taky plný nejsou
Napsal: pon 12.07.2010 14:31
od toman112
další otázka pro nejít do V12 misto toho 4litra? V12 jsou taky na hovno motory nebo jak?
Napsal: pon 12.07.2010 15:15
od Snejk
nikdo ti neřek že do v12 nejít. ja bych do něj šel hned kdybych měl znovu na výběr. ja ho mám v e38 rád. oproti e32 to je skok ohromnej technicky.
v12 ale nedoporučuju nefandovi, neni to tak bezudržbový jako V8.
mě by to nesralo ale spoustu lidi věřim že jo.
prakticky je to nezplynovatelný a když, tak za dost peněz nebo dost pochybnejma cestama..
ale jinak paradni vykon za +- spotřebu té 4,4. le nutnost se starat o zapalování, EML, špatna dostupnost dílů atd...
jinak kldině si dovolim 4,0D označit za "experimentalni" protože byl první svého druhu, použiva trochu jine technologie ještě než v e65 atd.. v e38 si to nazkoušeli, do e65 dotahli. taky 740D v e65 neni žadna vyhra ještě.
pro toman112 ... a tebe by takovyhle ceny nesrali? jedna součastka draha jako cely 4,4 motor?
ja porad nevim nad čim kdo přemejšlí. 7er je fanouškovské auto, s tim normalni člověk prostě nejezdí. to není pro normální lidi. tak mi přijde srát tam diesel naprosto nedustojný. to neni žadnej hovnožrout to je sedma kurva. to je o te eleganci pohybu, tichosti, rychlosti a pohodlí....
a ne stat na esmaforech a dělat kadle kadle kadle jako nějaka chcanka

Napsal: pon 12.07.2010 15:29
od Full5er
Dovolim si souhlasit se Snejkem. 7er není pro každýho a cpát tam lpg je možná cool na ušetření nákladů, ale až se na benzince postavíš ke stojanu s lpg tak dávej pozor kdo tě sleduje a nenech se vysmát
Navždycky uvidim obrázek libovýho frajera v obrovskym GMC,snad 6 litr.Leštěnka jak prase, týpek výraz nejdrsnějšího ze všech a pak stojí u plynu a div si neukroutí hlavu kdo všechno ho tam nevidí "šetřit"..
Na tohle mrdat, buď na to prostě máš nebo nemáš.
Btw. Mám 2.8i v 5er touring (váha taky cca. 2t) a výkonově paráda. Tyhle auta nejsou na sprinty,to každej ví, ale poměrem výkon/náklady snad nemůže bejt líp. Jezdim Prahu kolona nekolona 11.2l dálky občas. Jak moc by se mi vyplatil motor 4.4? To je akorát na ty vaše vesnice

Napsal: pon 12.07.2010 16:36
od Snejk
ja nevim. ja jezdim jen prahu skoro. nad 14 nejdu ani omylem(spis 12) to je jina dimenze svezeni a plyn sem v ni nikdy nemel a nemam potřebu.
ale když někdo chce šetřit v 7er tak jedině plynem... ale naftou nebo 2,8 motorem? to je trochu blbý ne?
z meho pohledu neni lpg ostuda... proč by měla? a nafta neni ostuda?
někdo si koupi novy auto za x set tisic a pak se ti smeje jak mas strasny auto a ze mu to zere 5l nafty a ja nevim co.. tak jako co to je ? tak frajeri ze ma pul mega na auto a nema na provoz? no jako to mi prijde labilni. ja nemam pul mega na auto ale mam pul mega na to abych koupil luxusni auto a se spotrebou a vykonem zavodaku si to uzil... a ani za 100 000 km se nedostal ani na porizovacku jeho plecky.
a lpg neni ostuda ale spis zesmesneni tehle trotlu

a pak mu muzes rict ze ti to zere v prepoctu 4l/100 a je v piči každej. a každymu je po tom uplny hovno. ja s tim nikoho ani nepotřebuju přesvědčeovat. s tim autem jezdim pro radost a sem v tom autě prostě rad. nedovedu si představit už vubec že bych si sedl do jineho auta. natož do nějakejch horších motorizací. dycky to dopadlo katastrofalně

Napsal: pon 12.07.2010 17:07
od caknakis
Podle mě je nejvíc fanouškovský motor V12 a naftový čtyřlitr. Prostě už jenom ten pocit mít ve E38 vrchol techniky, který je v tomhle autě možný....
Náhodou se mi zvuk dieselu v mé E38 líbí, ale jen za jizdy, mám rád když slyším jak tam turbo cpe ty hektolitry vzduchu

Jediné co je pravda, tak ten zvuk při stání není nic moc....
Napsal: pon 12.07.2010 18:08
od tomascz2
Full5er píše:Dovolim si souhlasit se Snejkem. 7er není pro každýho a cpát tam lpg je možná cool na ušetření nákladů, ale až se na benzince postavíš ke stojanu s lpg tak dávej pozor kdo tě sleduje a nenech se vysmát

:
http://www.greenfuel.cz/bentley.html
http://www.greenfuel.cz/bmw.html
podle mě LPG není vubec ostuda u některých nepoznáš na co jedou pokud nestojí na pumpě. Někdo mi tvrdil že LPG je možné nechat namontovat v belgii přímo v autor. servisu BMW
Větší ostuda je tankovat do V12 za 300,-
Napsal: pon 12.07.2010 20:05
od roti
zvažoval jsem i 730d nebo 728i. Dnes jsem se byl kouknout na 4.4 V8 a ten motor to je něco neskutečnýho! Ta kultivovanost a zátah je neskutečnej! Po přidání plynu se vám rozbuší srdce a to je to nezapomenutelné. Teď už bych jinej motor než 4.4 nechtěl.
Ohledně toho 740d píšou i na německých webech záporně a kdo si ho koupí, tak je borec. Ale vše závisí na tom, jakej dostával servis a jak se s ním jezdilo. To je jak se vším.
Napsal: pon 12.07.2010 22:49
od toman112
co životnost převodovky u těch 4litrů a 5 litrů? a vůbec spolehlivost?