Stránka 2 z 2
Napsal: stř 28.04.2010 22:02
od Levrone
crave007 píše:Zkusim zacit olejem no a uvidime...
Zdar. Spis bych to hodil pres diag. Ty programy umi hodne a vyzkouseji ruzne testovani toho automatu a kazdopadne neco napovi. Nevyresi ale napovi urcite. Tohle je mechanicka zavada co to zpusobuje. V lepsim pripade el. zavada je nekde v dratkach a konektorech ale to taky napovi diag. a automat hlasi (nouzovy rezim´nebo nesviti zarazeny stupen) ale vylozene hluk od spodku vozu a vibrace to je mech. zavada a jen vymenou oleje nevim nevim.................................

Tu svoji 7er budu davat do 14 dnu do servisu co ma ty same problemy tak pak napisu co to bylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vsude mozne se tak ptam a zjistuju co to muze byt a vetsina typku (ale fakt typku co jsou "pani" mechosi) rikaji ze hodne lidi chodi do servisu co jim neco "cuka nebo vibruje" u automatu a oni vypusti olej a po povoleni sroubu tece olej jak by ho tam vcera nalel!!!!!!!!!!!!! A uz se hleda zavada jinde................................................

A samozrejme ho vypusti do nadoby se šponama a ruznym bordelem a uz minimalne platis olej (250kc-750kc za litr) a praci a jsi tam kde jsi byl......................................

Napsal: stř 28.04.2010 22:05
od Levrone
Napsal: stř 28.04.2010 22:10
od Player1
Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Napsal: stř 28.04.2010 22:51
od Levrone
Napsal: stř 28.04.2010 22:58
od Levrone
Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Kolik ten automat mela nabehano?????????????????????????????????????????????

Napsal: stř 28.04.2010 22:59
od Levrone
Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Dik.
Napsal: čtv 29.04.2010 09:55
od crave007
tak sem vcera jel do servisu v brne slapanicich kde delaji bmw a prej jen ulozeni motoru a prevodovky takze nakej silentblok, pro jistotu sem nechal vymenit i ten olej a melo by to byt ok ale levny to nebude uz me volali a 30t tam necham takze parada

)
Napsal: čtv 29.04.2010 12:36
od Player1
No je to právě o tom, jak se k tomu automatu člověk chová...
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
Napsal: čtv 29.04.2010 18:56
od Marten
Player1 píše:No je to právě o tom, jak se k tomu automatu člověk chová...
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
Jestli to nebude náhodou nějakým nechtěným gumováním

, ale ten starej olej k tomu určitě přizpěl. Nechal sis propláchnout i chladič oleje pro jistotu? V KAPSu to dělají když repasují skříň.
Napsal: čtv 29.04.2010 19:20
od Player1
No nepopírám, že jsem prase
Ten repas právě nebyl zrovna košér, takže se teď chystám na další výměnu oleje, protože jsem zjistil, že tam není ten správnej žlutej, ale jakejsi červenej. Takže objednám ten správnej od ESSA jde se na to.
Napsal: čtv 29.04.2010 20:08
od Marten
Player1 píše:No nepopírám, že jsem prase
Ten repas právě nebyl zrovna košér, takže se teď chystám na další výměnu oleje, protože jsem zjistil, že tam není ten správnej žlutej, ale jakejsi červenej. Takže objednám ten správnej od ESSA jde se na to.
Odkud bereš ESSO?? Já jsem teď taky musel kupovat deset litrů a nebylo to zrovna nejlevnější. Pokud tam máš červený tak si to nech pořádně propláchnout aby se ti to nenamíchalo. Ale to určitě znáš.
Napsal: čtv 29.04.2010 21:42
od Player1
právě nemám žádnej zdroj, tak jsem objednával z nějakýho e-shopu a stejně tak to asi udělám i kvůli té výměně. Litr jsem měl cca za 260kč.
Napsal: čtv 29.04.2010 21:59
od Marten
No ale píšeš, že tam máš červenej a ten není tak drahej. Já jsem ten žlutej kupoval stáčenej ze sudu za 220,-
Napsal: čtv 29.04.2010 22:50
od Player1
málo jsem se rozepsal... Tu červenou sračku kupoval mechanik při opravě. Teď jsem kupoval litr žlutýho ESSA kvůli kontrole a případnýmu dolití, ale právě při té kontrole jsem zjistil, že je tam červenej. Zkontrolovat jsem to chtěl z toho důvodu, že mi převodovka při řazení ve vysokých otáčkách občas divně zařve...

Napsal: pát 30.04.2010 20:24
od Marten
No tak uvidíš, jestli se to zlepší po výměně oleje. Kdy to budeš měnit?? To zařvání vypdaá jak?

Napsal: pát 30.04.2010 20:24
od Marten
Marten píše:No tak uvidíš, jestli se to zlepší po výměně oleje. Kdy to budeš měnit?? To zařvání vypdá jak?

Napsal: pát 25.06.2010 22:32
od Levrone