Stránka 2 z 2

Napsal: ned 12.04.2009 22:48
od Helldiver
Tak ta je moc, moc nalozena. Dokonca adaptivny tempomat, to je vec, ktoru ma dokopy asi fakt len par kusov E38ciek...

Napsal: pon 13.04.2009 12:33
od WizarDEAD
co je to adaptivni tempomat? :?:

Napsal: pon 13.04.2009 17:49
od kralik
Drzi si nastaveny odstup od auta pred tebou. Ma radarek v cumaku a pokud ten pred tebou zacne brzdit, tak ten tvuj tempomat take. Po rozjeti kolony zas zrychli na puvodni hodnotu.

Napsal: stř 15.04.2009 21:46
od WizarDEAD
jeste bych mel jeden dotaz, muze mi nekdo rict co je to: NIVEAUREGULIERUNG? ve slovnikach je: regulace vysky -> co to reguluje?

dik moc

Napsal: stř 15.04.2009 23:01
od Helldiver
Automaticky udrziava pevnu vysku zadnej napravy nezavislo od poctu osob/zatazenia.

Napsal: čtv 16.04.2009 10:32
od Snejk
doslova regulace nivelace:) tzn že ti nefunguje (bud to někdo vykuchal nebo nefunguje jednotka/snimač světlé výšky vozidla) tzn že maš snimač ktery snima jak si naložil auto a klesla ti prdel, na zpětnou vazbu otevře ventil a pustí víc tlakového oleje do zadních tlumičů(e32) a nebo do vzduchových vaků (e38) a opět dorovná auto do polohy jak má být. takováto auta nemají nastavování světel podle zatížení protože tam prostě žádná změna není. dej si do kufru tunu a auto bude porád stejně a nebude tahat prdel po zemi. super věc co se super kurví. proto ta chyba. lidi to radši vykuchali a nahradili obyč tlumičema. protože když ti začne chcat pistnice nebo proraziš tu tlakovou kouli na tlumiči (membranu) tak ti zadek ztvrdne jako šutr a auto skače jako koza a nove tlumiče/koule atd stoji nesmysl. samo všecko se nechá repasovat/přebastlit ale proč se s tim zabyvat že? :)