Napsal: čtv 15.01.2009 15:38
No Jardo ja se nikdy pod 10L nedostal a to ani z kopce. Kdyz jsem jel dalku fakt klobouk 100-130km/h tak se mi podarilo jet za 10,2L a to jsem si radil sam cca 2000otacek/min.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
ja jel ted minule na statnice a byl provoz jel sem furt 90, sem tam kick down a 9,0, BC mi ukazuje správně,medvidek píše:No Jardo ja se nikdy pod 10L nedostal a to ani z kopce. Kdyz jsem jel dalku fakt klobouk 100-130km/h tak se mi podarilo jet za 10,2L a to jsem si radil sam cca 2000otacek/min.
jo jomedvidek píše:To jako ze to pojede ve stejnych otackach rychlejs
player samosvor nema, ma mrdku,medvidek píše:Ale zas to bude mit mensi silu,ja bych sel naopak,vetsi sila mensi rychlost (kolikrat za rok jedes 200km/h a vic) ja jezdim prevazne po meste. Jo a libil by se mi samosvor. Netusis,jestli ma Player samosvor??? Sel by diff. z e-39 na sedmu???
ty cívky vubec neodchazi pokud není chyba v jednotce, narozdíl od kabelu.Radek píše:mno podle me je steptronik o dost lepsi nez stara prevodovka...mel sem oboji a proste ten rozdil tam je....
M62TU ma uz taky elektronickej plyn, coz me osobne prijde lepsi nez hromada lanek....
taakze pokud chces neco na jezdeni jdi do V8 nejlepe uz po FL pac je tam par vylepseni oproti FFL a vubec bych se nebranil ani 3,5l - mel jsem ho a jezdi se s tim pekne a podle me je vetsi sance, ze to bude zachovaly auto...pac zavodnici a drifteri si kupujou 4.0 bo 4.4
a pokud chces neco pro pocit tak jdi do V12 pac to je proste pan motor....mno a s predrazenyma kabelama u V12...myslim si, ze v tom moc rozdil nebude jestli kupovat kabely bo civky...
ty s tím chceš driftovat?medvidek píše:No ja nutne potrebuju samosvor a kdyby byl kratsi (vice sili) tak bych se nezlobil. Nevis o necem???
e38 se mi taky líbí ale e32 asi víc... nechtěl bych do toho až moc vrážet - je mi jasný že žádný auto není dokonalý a bez chyb ale jsou chyby a chyby... přemýšlím o kupu z D a udělat z toho menší luxusfáro... abych se tak nějak vlezl do kila s provozníma opravama. nevím ale na co pozor u e32. moje e34 má problémy s řízením vibracema topením a ....... takže tak nějakJaraX píše:pokud to chceš jako hlavní auto nemáš lepší jit rovnou do E38?sominek píše:kluci co by jste doporučily za motorizaci do e32?
už po něčem pokukuju ale musím se nejdřív zbavit tdsa...
chtěl bych slušnou výbavu a aby byl na auto spoleh. a taky co by jste poradily na co si dát u takovýho auta pozor? elektrika, podvozek, motor? díky za rady
jinak 740i, 750i,
Aty mas overeny ze z M5 tam dam bez problem diferak???JaraX píše:ty s tím chceš driftovat?medvidek píše:No ja nutne potrebuju samosvor a kdyby byl kratsi (vice sili) tak bych se nezlobil. Nevis o necem???
shanej M5 e39 DIFF, nebo Dinan DIFF
Correct E38 diffs were OPEN diffs. You have two choices, Quaife yours or swap it for a replacement that has been modified by Dinan or some other 3rd party establishment like VAC Motorsports or Diffs Online, etc.medvidek píše:Aty mas overeny ze z M5 tam dam bez problem diferak???JaraX píše:ty s tím chceš driftovat?medvidek píše:No ja nutne potrebuju samosvor a kdyby byl kratsi (vice sili) tak bych se nezlobil. Nevis o necem???
shanej M5 e39 DIFF, nebo Dinan DIFF
Ja, abych setril motor tak jezdim vliche tydny na levou pulku a sude na pravou. A kdyz vydelite spotrebu 12ti valce dvema, tak je to parada.Fugo píše:jednodušše, máš prostě dva 2,5l motory, každej má svou kompletní elektroniku, prostě vše je dvakrát, jen to má společný blok, kliku a nějaký drobnosti.
hoboj píše:Ja, abych setril motor tak jezdim vliche tydny na levou pulku a sude na pravou.
Proc je steptronic naprd na blbnuti v zime? Jen zvedavost, diky.JaraX píše:...a steptronic je lepší na normal ježdění, ale je třeba nepoužitelnej na blbnutí v zimě.
protože když chceš prasit a mít tam třeba dvojku tak při podtočení ti stejně podřadí a při přetočení zas přeřadí.Starosta píše:Proc je steptronic naprd na blbnuti v zime? Jen zvedavost, diky.JaraX píše:...a steptronic je lepší na normal ježdění, ale je třeba nepoužitelnej na blbnutí v zimě.
podřadí kolem 1500ot a přeřadí kolem 6000, ja jdu klidně do 7300Starosta píše:Dik za Re. Na jakych zhruba otackach?
Ja ze kdyz prasim na snehu s manualem, tak to je stejne 2-4tis. - tak by me zajimalo, jak to hlida ten automat, kdyz mas "napevno" zarazenej stupen...