Stránka 2 z 2

Napsal: ned 08.06.2008 08:18
od hoboj
K te nehode:
Jeste jsem neslysel ( az na jednoho magora co si natahl misto trubky od nadrze, hadici, ktera se mu poskodila a zacal mu utikat plyn v garazi)
ze by se stala nejaka nehoda kvuli plynu, naopak videl jsem totalne shorene auto - zapalili ho umyslne - co melo plynovou nadrz a nestalo se vubec nic.
Ale v posledni dobe nekolik pripadu co uhoreli v "normalnich" autech.

Napsal: ned 08.06.2008 12:30
od T613
kdyz jede auto na plyn tak z neho zadny neunika :lol: co to placas prosimte ale samoze vzplodiny lehce jsou citit ... nikdo nerika ze vybuchne nadrz ale uz jenom pritomnosti takoveho zarizeni v aute je pokuta jak krava a neoznacenim nalepkou to same, jiny rozmer pneumatik neni uvedeny v malem TP kde musi byt samo zapsane LPG atd fakt nechapu o cem se tady porad bavime :-)

co si precist treba tohle http://www.hzszlk.eu/aktuality8/0805/144.htm

Napsal: ned 08.06.2008 14:40
od normann
T613 píše:jenom blazen by jezdil s nezapsanym plynem a myslet si ze to policajt nepozna je dnes uz taky pase, uz jenom ten "smrad" ja kazdemu jasny a kdyz uvidi rezervu hozenou volne v kufru tak mu to dojde taky ... nemluvim o tom v pripade nehody at nezavinene hasici asi taky nepoznaji plyn ... to je fakt rada za vsechny penize ... o pokutach s nelegalnim LPG a neoznacenym autem tu psat uz nebudu :lol:


Jako hasič z poválení :D můžu říct, že jsem byl u několika požárů auta na LPG, kdy bylo vše tak ohořelé, že se zvenku už nedalo poznat, jestli je to na plyn, nebo ne, samolepky na skle už nebyly, ani sklo ne, v motorraumu už se taky nedalo poznat, jestli tam je plyn, až po otevření kufru byl vidět v kufru bojler, takže okamžitě zavřít ventilek pod plexisklovým krytem, pokud se ten kryt už neroztavil a nádrž na plyn chladit a chladit, společně s benzínovou nádrží,pokud už ta meztím neřachla. Tankovací hrdlo na LPG, nemusí taky vždy být vidět. Pokud v hořících havarovaných autech nejsou zaklínění lidé, tak to ještě jde, v opačných případech je to pěkná sračka a je docela jedno, na co ta auta jezdí. Ale asi bych se víc bál z poloviny prázdné, nebo z větší části prázdné nádrže na benzín, než na LPG, nebo naftu.

Napsal: ned 08.06.2008 21:32
od Fugo
teď když nemám moc práce tak tomu (práci) taky můžu místo povolání říkat poválení :D :D :D

Napsal: pon 09.06.2008 18:31
od Vampire
Díky všem za odpovědi. Je někdo z majitelů ochoten se trošku rozepsat o jeho vlastním autě a následné přestavbě ? Zajímá mne prakticky všechno, jak informace o spolehlivosti provozu, tak o ceně a náročnosti přestavby. Kdyby někdo udělal pár fotek, jak to v mot. prostoru vypadá, byl bych štěstím bez sebe:-)

Napsal: úte 10.06.2008 17:41
od bavoraci1
Zdravím všechny.Já mám 750iAL,a jezdím na LPG jasně že sekvence.Není nic lepšího.Plyn šlape do 5000otáček uplně stejně jak benzín.Nad 5000otáček už mi to moc nejede.Ale to nevadí.Spotřeba od 16 do 19litru.To si myslím že je paráda.A jestli ho mám ofiko tak to nemám.Za 8let co mám řidičák a co jezdím v autech na LPG.Tak to žadný policajt nikdy nepoznal.Tak že v tom nevidím problém.Tak kdo chce jezdit rychle a levně tak 5.0 a LPG je super volba.Doufám že se všichni sejdem na BIG srazu.Já přijedu,ale až v sobotu ráno.

Napsal: pon 16.06.2008 18:01
od hoboj
bavoraci1 píše:Zdravím všechny.Já mám 750iAL,a jezdím na LPG jasně že sekvence.Není nic lepšího.Plyn šlape do 5000otáček uplně stejně jak benzín.Nad 5000otáček už mi to moc nejede.Ale to nevadí.Spotřeba od 16 do 19litru.To si myslím že je paráda.A jestli ho mám ofiko tak to nemám.Za 8let co mám řidičák a co jezdím v autech na LPG.Tak to žadný policajt nikdy nepoznal.Tak že v tom nevidím problém.Tak kdo chce jezdit rychle a levně tak 5.0 a LPG je super volba.Doufám že se všichni sejdem na BIG srazu.Já přijedu,ale až v sobotu ráno.


A na kolik to prislo ?