Stránka 2 z 2

Napsal: úte 03.06.2008 22:43
od jedinebmw
Vlasta píše:Pokud si objednáte novou převodovku v BMW, stejně na 80 % dostanete AT agregát (repas dělaný u výrobce).
repas dělaný u výrobce není oprava v pravém slova smyslu ze staré převodovky použíjou jen obal všechno ostatní jde do šrotu a to jen obaly z převodovek které měly najeto max 50tkm protože i obal podléhá opotřebení

Napsal: čtv 12.06.2008 09:04
od FilM
Mno take se tedy pridam - v E38 je dle meho nazoru prevodovka trochu problematicka. Nepletuli-se ak je od GM a vseobecne neni zrovna slavna svoji kvalitou. uvadena "lifetime" olejova napln je problem - doporucuje se menit casteji. Me odesla v cca 120 000 km velmi peclive servisovaneho auta - utrhla se zpatecka (pry caste u dieselu-mozna kroutak v nizkych otackach na zpatecku). Nakonec se opravovalo. Problem byl v drobnych castech ktere potom prevodovkou putovaly - pres nekolikanasobne cisteni a proplach prevodovka porad neradila korektne - duvod - ten sajrajt zustaval v hydrodynamickem menici. Po je ho vymene za NOVY (v podstate nejde opravovat) je prevodovka o.k. a funguje dobre. (90 000km, auto ma nyni pribuzny). Nyni mam e65 (745i) - prevodovka je zde ZF - mela by byt vyrazne kvalitnejsi. Zatim vse o.k., ale nyni pri 150 000 se velmi zridka stane ze pri prerazeni zavaha ci mirne skubne (velmi zridka, tak jednou za 500km). Nevi nekdo co to signalizuje ?...napada me jestli radeji take nevymenit napln.

Napsal: čtv 12.06.2008 11:34
od DOEMIXXX
FilM píše:Mno take se tedy pridam - v E38 je dle meho nazoru prevodovka trochu problematicka. Nepletuli-se ak je od GM a vseobecne neni zrovna slavna svoji kvalitou. uvadena "lifetime" olejova napln je problem - doporucuje se menit casteji. Me odesla v cca 120 000 km velmi peclive servisovaneho auta - utrhla se zpatecka (pry caste u dieselu-mozna kroutak v nizkych otackach na zpatecku). Nakonec se opravovalo. Problem byl v drobnych castech ktere potom prevodovkou putovaly - pres nekolikanasobne cisteni a proplach prevodovka porad neradila korektne - duvod - ten sajrajt zustaval v hydrodynamickem menici. Po je ho vymene za NOVY (v podstate nejde opravovat) je prevodovka o.k. a funguje dobre. (90 000km, auto ma nyni pribuzny). Nyni mam e65 (745i) - prevodovka je zde ZF - mela by byt vyrazne kvalitnejsi. Zatim vse o.k., ale nyni pri 150 000 se velmi zridka stane ze pri prerazeni zavaha ci mirne skubne (velmi zridka, tak jednou za 500km). Nevi nekdo co to signalizuje ?...napada me jestli radeji take nevymenit napln.


tak naplni urcite nic nezkazis, kdyz si ji nechas vymenit, pokud ti skubne jendou za 500km tak to vymen a uvidis, pokud to bude delat i po vymene oleje v prevodovce tak to zacni resit...

Napsal: ned 06.09.2009 13:37
od Moribundus
Mám E65 745i má najeto 190tis řadí mi to normálně. Myslíte chlapi že mám olej radši taky preventivně vyměnit?

Napsal: ned 06.09.2009 16:55
od E65DRIVER
Abo určitě to udělej taky jsem ho teď na E65 měnil...mám 185tkm... musí se, ale vyměnit i vana převodovky...součástí je filtr... výměna je Do 10T.kč

Napsal: pon 07.09.2009 06:56
od Moribundus
Z jakýho důvodu se musí měnit i vana převodovky?

Napsal: pon 07.09.2009 08:19
od Moribundus
Ještě mi chlapi poraďte do jakýho servisu s tím mám zajet. Protože tohle bych asi sám neudělal. Mám strach aby mi jednou ta převodovka nepodala ruku.

Napsal: pon 07.09.2009 14:37
od Radek
Moribundus píše:Z jakýho důvodu se musí měnit i vana převodovky?


protoze nedilnou soucasti te vany je i filtr

Napsal: pát 09.07.2010 18:19
od Luckysheck
Tak je to pěkně v hajzlu :( Vymazal jsem adaptační hodnoty v INPĚ na převodovku a nechce mi to řadit šestku, jen když jedu z kopce tak ji tam občas dám, jinak to 2 x trhne s autem a prostě ji nezařadí a pak padá do nouzáku. Podotýkám, že ještě včera převodovka řadila naprosto hladce, je nedávno měněný olej i filtr (včetně proplachu). Pak jsem dnes ráno rozjel INPU a "hrál si" a nechtěně jsem smazal adaptační hodnoty. Od té doby auto řadí dost na hovno :( V Carsoftu mi to vyhodilo chybu dílu č.7534928, dodavatel Siemens a kód chyby 4F56. V Inpě mi to řekne, že to neřadí z 5-6, ukáže mi to otačky motoru a rychlost ale nic víc, nebo jsem debil a nevidím to tam :(...chjo a to jsem měl jet poprvé letos o víkendu na dovču :( Ocením každou radu a pomoc kluci :(

Napsal: stř 14.07.2010 10:48
od Atila
Moribundus píše:Mám E65 745i má najeto 190tis řadí mi to normálně. Myslíte chlapi že mám olej radši taky preventivně vyměnit?


Vymena oleje u automatu: u ojeteho auta vzdy po koupi, pokud nejde o super zdokladnovany zanovni kousek pod sto tisic kilometru. U vlastniho auta kolem 150.000km je vicemene uz nejvyssi cas to udelat. Pro uzkostlive mozne zkratit vymenu oleje v prevodovce na kazdych 100.000km.

Napsal: sob 08.01.2011 23:27
od Varan
ja jsem cetl ze kdyz koupis ojety auto s matem ,tak vymena oleju i s filtrem v prevodovce by se mela delat v rozmezi 40 000-60 000 km,tam pak zalezi na tom jak ten olej vypada a jakou ma vuni (kvalita)